Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przekladka w evo 3
Autor Wiadomość
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-10-2009, 17:33   przekladka w evo 3

Witam. Zastaniawiam sie nad kupnem EVO 3 z anglii. Czy ktos z was orientuje sie jak wyglada przekładka kierownicy na nasza strone?? czy sciana jest symetryczna czy nie ?? aktualnie jezdze lancerem z 94 roku, heh, niestety apetyt rosnie i chce cos mocniejszego, a evo 3 mi sie bardzo podoba. Wiec jezeli ktos sie orientuje jak to wyglada to baaaardzo prosze o odpowiedz;)
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 06-10-2009, 15:12   

Witam
3 to najlepsze evo!, ale z tego co kiedyś pisał Bodajże Hubert to evo ma o 2cm większy rozstaw osi od normalnego CBO, więc różnice są nie tylko w tylnym zawieszeniu.
Widziałem zdjęcia z przekładki normalnego lancera 1,3 na evo,
jedyna dłubanina dotyczyła tylnego zawieszenia bo przez wał bak musiał zmienić miejsce pobytu.
Skoro już nabijam posta to może mi ktoś powiedzieć czy skrzynia z Eclipsa gsx 1g 7bolta to taka sama jak w evo 3 no i czy evo nie ma czasem 6bolta?
zresztą nie bedę gadał o tym co możecie zobaczyć Sami

http://images.google.pl/i...6lr%3D%26sa%3DN


a tu temat dotyczący bodykitu
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=evo+iii

Ps mam jeszcze gdzieś kilka innych zdjęć z budowy evo jak chcesz to mogę Ci je wysłać albo wrzucić tutaj
_________________
 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-2009, 15:44   

heh, no własnie tez uwazam ze to najlepsze evo ;) na poczatku myslalek o przekładce do mojej budy, ale własnie po przeczytaniu artykulu o róznicach, doszedłem do wniosku ze moze lepiej przełozyc kierownice. kiedys gdzies wyczytałem ze sciana grodziowa jest symetryczna, wiec to by miało sens. tylko niewiem jak to sie ma do prawa polskiego;/ pomyslałem ze moze ktos stad miał z tym stycznosc i mógłby udzielic wskazowek, co gdzie jak ?? ;) heh evo jest moim marzeniem, ale jak narazie to mam tylko uturbione 1.6, lecz brakuje czterech łapek ;/ Prosze was o wskazowki , jak to wszystko wyglada.
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 06-10-2009, 16:01   

Legnum po przekładce jest tu tyle że jeżeli chodzi o papierki przy przekładce to szlaki Masz juz przetarte tylko tu muszą wypowiedzieć się już posiadacze.
Jest jedno evo na allegro co prawda 2 ale to głównie bodykit.

http://www.allegro.pl/ite...cer_evo_ii.html

Co do tego co będzie łatwiejsze to już się nie będę wypowiadał bo nie mam o tym pojęcia ale mimo wszystko z tego projektu wynika ze tylko dodali wzmocnienie tylnego zawieszenia.
Wszystko zależy od tego jakie Masz części jakie zaplecze i takie tam .













_________________
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-2009, 17:19   

wal do AutoR o wszystkim ci ladnie opowie
 
 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-2009, 18:16   

LEWY, dzieki za foteczki, ladnie wszystko pokazane. ICTUS, chodzi co o uzytkownika czy firme AutoR??
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-10-2009, 18:22   

siwy napisał/a:
chodzi co o uzytkownika czy firme AutoR?
User autoR jest zarejestrowany na forum i prowadzi firmę ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-10-2009, 15:42   

aaaaaaaaa, dzieki za info ;) zaraz sie odezwe i popytam ;)
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
Minio 
Nowy Forumowicz

Auto: evo V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 19-11-2009, 17:37   

Najprościej jest zrobić przekładkę kierownicy..... przekładka jest bardzo łatwa.... ja z kolegami zrobiliśmy juz 2 EVO III obie jeżdżą bezproblemowo w warszawie.

Jeśli będziesz szukał evo III szukaj wersji RS... jest lżejsza, w serii jest zeszperowana i mniej zabawy przy przekładce ( brak el. szyb, lusterek, cent zamka)
 
 
evjann 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: PL
Wysłany: 20-11-2009, 12:32   

Jaka przekładnie założyłeś do tych evo III?
 
 
 
Minio 
Nowy Forumowicz

Auto: evo V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 21-11-2009, 12:58   

W jednym jeździ zwykła z 1.6, a do drugiego udało się zdobyć oryginalna EVO III lhd, kupiona została od jednego z polskich rajdowców za worek kasy.....
 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21-11-2009, 13:12   

ok, dzieki, bede pamietal ;) aczkolwiek chyba jednak przełoze wszystko do mojej budy, bedzie mniej zalatwiania. z tego co sie dowiedziałem to teraz jest sporo papierkowej roboty no i łaczacych sie z tym kosztow. z tego co wiem tonajciezej jest teraz zdobyc zgode producenta na przeróbke;/
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2009, 14:04   

Przekladaj,to nie jest takie trudne szczegolnie jak masz wszystkie czesci.
 
 
evjann 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: PL
Wysłany: 21-11-2009, 15:01   

no maglownica najważniejsza z tego wszystkiego
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2009, 15:30   

pasuje od colta,lancera 1.6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.