Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa Evo V na bazie zwykłego Lancera
Autor Wiadomość
Yeton 
Nowy Forumowicz


Auto: hondon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 31-01-2011, 23:47   Budowa Evo V na bazie zwykłego Lancera

Przypadkowo znalazłem ostatnio filmik pokazujący przebudowę Mitsubishi Mirage '98 na Lancera Evolution (filmik tutaj)

Zastanawiam się czy Evo zbudowane na bazie zwykłego Lancera to to samo co oryginalne Evo? Były jakieś istotne różnice między tymi modelami poza inną podłogą bagażnika z mocowaniami napędu? Po wstępnym sprawdzeniu wymiarów nadwozia, wydaje mi się że jedyne różnice wynikają z obecności nakładek poszerzających w Evo.

Pytam, ponieważ od kilku dni chodzi mi po głowie pomysł zakupu lancera '98 (to chyba to samo co Mirage z filmiku), używania go jako ekonomicznego rodzinnego samochodu, a w przyszłości przebudowy na Evo. Taki zakup na raty ;)
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 01-02-2011, 08:51   

Fajny pomysł na "tanie evo"
tez taki miałem,
tylko że ja mam lancera 94 i uparłem się że kupie angola i przerzucę graty do mojego lancera
i będę miał full wypas lhd evo III, ale mając je oba w garażu rozsądek wygrał z sentymentem i wole przełożyć kierownice niż bebechy.

Evo po pierwsze jest dużo sztywniejsze (przynajmniej w moim odczuciu) nie liczyłem ale wydaje mi się że ma też więcej zgrzewów, różnice w podłodze to nie tragedia bo to tylko kawałek w bagażniku a tunel pomieści i wydech i wał.

Musisz sam sobie odpowiedzieć jaką wybierzesz drogę do posiadania evo,
mam nadzieję że to naświetli Ci temat

http://forums.evolutionm....o-iii-swap.html

A jak by co to Pytaj postaram się odpowiedzieć jak tylko będę mógł.
_________________
 
 
Yeton 
Nowy Forumowicz


Auto: hondon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2011, 13:09   

Zastanawiam się, czy twoje odczucie sztywności nadwozia nie jest wynikiem twardszego zawieszenia w evo?

Przeglądnąłem cały temat, który zalinkowałeś. Sporo tego było ;) Nie odważyłbym się na przebudowę polegającą na kompletowaniu gratów po części. Ja widziałbym to tak: zakup Lancera 1.3 za 5-6 tys. zł a po jakimś czasie zakup kompletnego Evo anglika bez prawa rejestracji (aktualnie na allegro jest jeden za 12 tys. zł z kategorią C). Różnica w cenie w stosunku do kompletnego Evo jest na tyle duża, że powinno to starczyć nawet na wynajęcie mechanika :mrgreen: Do tego zostałoby jeszcze trochę nadprogramowych części.

Na marginesie, mam wrażenie, że gość z Twojego linku, który budował evo na bazie zwykłego lancera, zrobił to strasznie topornie (cięcie i spawanie np. grodzi silnika zamiast wymiany całego panelu jak w przypadku wymiany podłogi w filmiku, który pokazałem)
_________________
W poszukiwaniu samochodu idealnego
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 01-02-2011, 16:42   

Akurat sztywniejszego zawieszenia nie mam bo w lancerze amory jakoś działają a w evo to już szrot.
Gość z linku zrobił to trochę topornie, no ale to jest jego sprawa bo gdyby bardziej się przyłożył to efekt byłby lepszy.

Plan co do zakupu lancera i później dokupieniu dawcy evo jest ok ( bo sam tak zrobiłem),
to pewnie zasługa soli,
ale mój konserwowany lancer ma więcej rdzy niż evo :-X .
Nie ma co ukrywać te samochody swoją młodość mają już dawno za sobą i jeżeli robić cokolwiek,
przekładka kierownicy czy bebechów
to tylko do zdrowego nadwozia i znalezienia takiego Ci życzę,
a może być z ty problem zwłaszcza jeżeli chodzi o tylne podłużnice, nadkola.

Mam nadzieje że pomorze
http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=4921
_________________
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-02-2011, 22:54   

Yeton, Tego Evo masz na myśli ? http://moto.allegro.pl/mi...1432057555.html
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Yeton 
Nowy Forumowicz


Auto: hondon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2011, 22:59   

BeNeK napisał/a:
Yeton, Tego Evo masz na myśli ? http://moto.allegro.pl/mi...1432057555.html


nie, myślałem o czymś bardziej zbliżonym do evo 5 [ http://otomoto.pl/mitsubi...-C16270659.html ], ale pewnie jak będę szukał evo dla siebie to oferta allegro będzie zupełnie inna ;)
_________________
W poszukiwaniu samochodu idealnego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.