 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Budowa Evo V na bazie zwykłego Lancera |
Autor |
Wiadomość |
Yeton
Nowy Forumowicz

Auto: hondon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2011, 23:47 Budowa Evo V na bazie zwykłego Lancera
|
|
|
Przypadkowo znalazłem ostatnio filmik pokazujący przebudowę Mitsubishi Mirage '98 na Lancera Evolution (filmik tutaj)
Zastanawiam się czy Evo zbudowane na bazie zwykłego Lancera to to samo co oryginalne Evo? Były jakieś istotne różnice między tymi modelami poza inną podłogą bagażnika z mocowaniami napędu? Po wstępnym sprawdzeniu wymiarów nadwozia, wydaje mi się że jedyne różnice wynikają z obecności nakładek poszerzających w Evo.
Pytam, ponieważ od kilku dni chodzi mi po głowie pomysł zakupu lancera '98 (to chyba to samo co Mirage z filmiku), używania go jako ekonomicznego rodzinnego samochodu, a w przyszłości przebudowy na Evo. Taki zakup na raty |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 01-02-2011, 08:51
|
|
|
Fajny pomysł na "tanie evo"
tez taki miałem,
tylko że ja mam lancera 94 i uparłem się że kupie angola i przerzucę graty do mojego lancera
i będę miał full wypas lhd evo III, ale mając je oba w garażu rozsądek wygrał z sentymentem i wole przełożyć kierownice niż bebechy.
Evo po pierwsze jest dużo sztywniejsze (przynajmniej w moim odczuciu) nie liczyłem ale wydaje mi się że ma też więcej zgrzewów, różnice w podłodze to nie tragedia bo to tylko kawałek w bagażniku a tunel pomieści i wydech i wał.
Musisz sam sobie odpowiedzieć jaką wybierzesz drogę do posiadania evo,
mam nadzieję że to naświetli Ci temat
http://forums.evolutionm....o-iii-swap.html
A jak by co to Pytaj postaram się odpowiedzieć jak tylko będę mógł. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Yeton
Nowy Forumowicz

Auto: hondon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2011, 13:09
|
|
|
Zastanawiam się, czy twoje odczucie sztywności nadwozia nie jest wynikiem twardszego zawieszenia w evo?
Przeglądnąłem cały temat, który zalinkowałeś. Sporo tego było Nie odważyłbym się na przebudowę polegającą na kompletowaniu gratów po części. Ja widziałbym to tak: zakup Lancera 1.3 za 5-6 tys. zł a po jakimś czasie zakup kompletnego Evo anglika bez prawa rejestracji (aktualnie na allegro jest jeden za 12 tys. zł z kategorią C). Różnica w cenie w stosunku do kompletnego Evo jest na tyle duża, że powinno to starczyć nawet na wynajęcie mechanika Do tego zostałoby jeszcze trochę nadprogramowych części.
Na marginesie, mam wrażenie, że gość z Twojego linku, który budował evo na bazie zwykłego lancera, zrobił to strasznie topornie (cięcie i spawanie np. grodzi silnika zamiast wymiany całego panelu jak w przypadku wymiany podłogi w filmiku, który pokazałem) |
_________________ W poszukiwaniu samochodu idealnego |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 01-02-2011, 16:42
|
|
|
Akurat sztywniejszego zawieszenia nie mam bo w lancerze amory jakoś działają a w evo to już szrot.
Gość z linku zrobił to trochę topornie, no ale to jest jego sprawa bo gdyby bardziej się przyłożył to efekt byłby lepszy.
Plan co do zakupu lancera i później dokupieniu dawcy evo jest ok ( bo sam tak zrobiłem),
to pewnie zasługa soli,
ale mój konserwowany lancer ma więcej rdzy niż evo .
Nie ma co ukrywać te samochody swoją młodość mają już dawno za sobą i jeżeli robić cokolwiek,
przekładka kierownicy czy bebechów
to tylko do zdrowego nadwozia i znalezienia takiego Ci życzę,
a może być z ty problem zwłaszcza jeżeli chodzi o tylne podłużnice, nadkola.
Mam nadzieje że pomorze
http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=4921 |
_________________
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
|
|
|
 |
Yeton
Nowy Forumowicz

Auto: hondon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2011, 22:59
|
|
|
nie, myślałem o czymś bardziej zbliżonym do evo 5 [ http://otomoto.pl/mitsubi...-C16270659.html ], ale pewnie jak będę szukał evo dla siebie to oferta allegro będzie zupełnie inna |
_________________ W poszukiwaniu samochodu idealnego |
|
|
|
 |
|
|