 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kilka problemow |
Autor |
Wiadomość |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 12-12-2011, 17:49 Kilka problemow
|
|
|
Witam,
Problemy występują w Cari 97 1.8 benzyna/gaz z ASB.
1. Auto musi jak to ja mowie kichnąć zanim odpali konkretnie. Tzn., pierwsze odpalenie auto od razu gaśnie obroty skaczą może do 800 i najczęściej od razu spadają auto się krztusi i gaśnie. Dodam że nie jest to regułą i dotyczy to tylko pierwszego odpalenia po dłuższym postoju. Drugie odpalenie nawet po takim kichnięciu jest już bezproblemowe.
Auto zawsze odpalane na benzynie, po rozgrzaniu samo przełącza sie na gaz.
2. Czasem nie odbijają kierunki nie jestem w stanie powiedzieć w jakich okolicznościach bo nie ma co do tego zasady.
3. W ubiegłym roku miałem mini strzała w tylne prawe koło - wymieniony przegub i wahacz. Podczas robienia zbieżności okazało się ze nie da się tego koła ustawić prosto, jest pochylone o 1 stopień oraz różnica 1mm. Co może być przyczyną?
4. W sumie najgorsze jak dla mnie. Automatyczna skrzynia biegów:
- Cieknie na simmeringu.
- Nieregularnie zmienia biegi, czasem przeciąga, czasem tak walnie tym przełożeniem, a niekiedy działa pięknie<jak na nią>. Pytanie czy to mogą być objawy złego oleju? Skrzynia była na 100% regenerowana<sylikon wystaje w niektórych miejscach>.
Zastanawiam się czy opłaca się w te skrzynie inwestować?
5. W aucie bardzo rzadko załącza się wentylator, wydaje mi się że może być już zmęczony termostat. Tylko jak by się to mogło dodatkowo objawiać? Auto dobrze grzeje i trzyma temperaturę silnika.
6. Tył strasznie osiadł jak przyszły niższe temperatury. Sprężyny były wymienione w ubiegłym roku na nowe KYB , amortyzatory wymienił poprzedni właściciel. Auto lubi sobie również pobujać w pionie po nawet najmniejszej nierówności.
7. Podczas postoju jak i jazdy na niskich obrotach odczuwalne są drgania na całej karoserii jak i w środku na kierownicy i pedałach. Wydaje mi się że uszkodzone są poduszki pod silnikiem. Pytanie tylko czy jest to pewne czy coś oprócz nich może dawać taki objaw? |
Ostatnio zmieniony przez racenty 12-12-2011, 18:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 12-12-2011, 18:04
|
|
|
1. Palisz auto na benzynie czy gazie? Może od tego kichania ci się już przepływomierz rozleciał.
2.W każdym aucie było to zrobione na plastikowych zapadkach więc w kari pewnie też. Jak nie rozbierzesz przełącznika to nie zobaczysz co się podziało.
3. Przegub w tylnym kole ? Może wahacz ma inne wymiary niż powinien. 1 stopień to nie dużo.
4. Simmering do wymiany, kontrola oleju w skrzyni. więcej na temat automatycznych nic nie wiem
5. Wentylator powinien załączać się tylko na dłuższym postoju. Jak się nie przegrzewa i nie nagrzewa się do normalnej temperatury dłużej niż 10 minut to jest dobrze.
6. Jak buja autem to amortyzatory nie są za dobre. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 05-02-2012, 12:56
|
|
|
ja mysle tak:
1. jesli to nie sekwencja to moze byc nieszczelny zawor przy parowniku i wycieka troche gazu do kolektora po zgaszeniu (to co zostalo w przewodzie) i dopoki tego nie wypali to chodzi nierowno,
jesli nie wina lpg - to obstawiam pompe paliwa ale tu moga byc rozne rzeczy, przeplywomierz, krokowiec, przepustnica moznaby dlugo strzelac...
2. jak wyzej
3. skrzywiona tylna belka (jest z dosc cienkiej blachy - jeden stopien mozna na oko naprostowac mlotkiem i jeszcze raz na zbieznosc)
4. trzebaby zaczac od wymiany oleju i wtedy szukac usterek
5.jak wyzej. jesli plynu nie gotuje to tak ma byc
6. to ze osiadl - sprezyny, to ze buja - amortyzatory
7. raczej poduszki chociaz mnie raz wpadla nakretka pomiedzy poduszke a karoserie i w samochodzie nie dalo sie wytrzymac a ze 3 dni minely zanim to znalazlem bo wpadla tak ze wogole nie bylo widac... |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 06-02-2012, 14:04
|
|
|
1. Postanowiłem że wymienię w tym roku przewody WN i zobaczę czy to coś da. Po poprawnym strojeniu kompa trochę się poprawiło.
2. Nie odbijają głównie jak jest zimno:D ale to bardzo rzadko.
3. Zobaczę czy opony po zimie nie maja skoszonego bieżnika. Jeśli nie to problem poczeka aż będzie trzeba coś wymienić w zawieszeniu.
4. Wymieniłem olej. Stary miał nieciekawy kolor, obstawiam że zalany Dextron. Skrzynia od razu lepiej zmienia biegi chociaż do ideału brakuje. Wszystko wyczyściłem i obserwuje czy cieknie skrzynia czy był to olej silnikowy.
5. Podobno ok
6. Planuje w tym roku wymienić komplet amortyzatorów przód oraz tył.
7. Planuje wymianę poduszek dolnych silnika na zamienniki Lejsforda jeśli sprzedawca nadal takie posiada:P Jak nie to jakieś wkłady poszukam. |
|
|
|
 |
|
|