Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Zawieszenie do Eclipse 1g
Autor Wiadomość
paxel 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 39
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-02-2011, 13:25   [1G 90-94] Zawieszenie do Eclipse 1g

Siemanko wszystkim, mam takie pytanko bo mam zamiar wymienić amorki i sprężyny w moim Miśku ale nic kurde blaszka nie mogę znaleźć. Przeszukałem forum ale też nic konkretnego nie znalazłem. Tak myślę o wsadzeniu jakiegoś gwintu, o ile nie przekroczy mojego budżetu a jeśli go przekroczy to chociaż jakieś zwykłe sportowe z sprężynami obniżającymi. Możecie coś konkretnego polecić lub zapodać linka bo ja już nie mam siły do ciągłego przeszukiwania neta a w mojej dziurze w której zamieszkuje niestety takich gadżetów ni ma :( .
_________________
Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 19-02-2011, 12:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-02-2011, 14:03   

Niestety bieda jest ze sportowymi zawiasami do 1G. Gwinty najtańsze to okolice 4-5tyś zł. Również amorki praktycznie niedostępne albo w kosmicznych cenach. Trzaba ciągnąć z USA albo pogadać z chłopakami z Top End Power. Kiedyś oferowali KYB AGX z regulacją twardości, koszt ok 1500-2000zł za komplet. Do tego sprężyny eibacha za ok. 1000zł. No chyba, że iść po taniości i na seryjne amorki wrzucić springi jamexa za 400zł. Ja tak chyba zrobię bo wszystkie amorki wymieniałem a obniżenie do 4cm powinny wytrzymać przez jakiś czas ;)
 
 
 
paxel 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 39
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-02-2011, 14:25   

No też już zacząłem myśleć o tym żeby kupić amorki Kayaba i do tego jakieś springi, bo masakra jest. A amorki muszę wymienić bo od nowości nie były wymieniane a wylał mi lewy przedni amor wiec chcąc nie chcąc trzeba je wymienić.
_________________
Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-02-2011, 16:04   

Ja mam KYB Excel-G i mówiąc szczerze seryjny zadbany zawias nie jest taki zły. Do szybszej jazdy po zakrętach spokojnie wystarcza. Poza tym do jazdy torowej ecli nigdy nie będzie dobry ze względu na belkę z tyłu. Ja bym chciał tylko trochę obniżyć ze względów wizualnych bo do właściwości jezdnych nie mam zastrzeżeń. W końcu to tylko 150KM a nie 300+
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 18-02-2011, 18:21   

Podwozie w 1G to kupa, zwłaszcza w porównaniu z wyglądem.
Jak nie chcesz się ładować w koszta to excel-g i sprężyny obniżające, ale nie jamex tylko mts-technik. Niewiele droższe, a podobno znacznie lepsze.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
paxel 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 39
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-02-2011, 18:21   

No niby coś znalazłem co będzie pasowało do Miśka ale kurde cena mnie lekko przerasta :/
http://moto.allegro.pl/za...1324469962.html
No i nie wiem co to za firma.
_________________
Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 18-02-2011, 20:49   

Wypas. Firma z Anglii dlatego nie znana. Tak samo jest z rowerami i częściami - mają mase firmowych, wypasionych rzeczy, o których nikt tu nie słyszał.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 18-02-2011, 22:05   

na forum ktos ogłaszał gwint niepamietam jak znajde dam ci znac
,
wuerce napisał/a:
Podwozie w 1G to kupa
czemu tak sadzisz ??
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 18-02-2011, 22:22   

ja tylko dodam żeby nie wsadzać amorów zbyt tanich, ja mam teraz obecnie service parts ,bo poprzednie rozwaliłem a tylko to było dostępne od reki , fakt były tanie ale taki badziew, nie da się na tym jeździć skrzypią przy każdym przejechaniu po muldzie czy wjezdzaniu/zjeżdzaniu na chodnik, w zakrętach możliwe a na dziurach w ogóle nie tłumią, na lato bedę to zmieniał jak nic innego się nie wysypie oczywiście
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2011, 00:05   

barteski napisał/a:
ogłaszał gwint

tak, ale już sprzedane

ja mam Kyb Excel-G + springi fiolet eibach, podwójnej charakterystyce, nie narzekam, ale też nie wymagam cudów, jeżeli odpowiednio zmodyfikujesz belkę z tyłu łącznie z zawieszeniem, będzie na tor doskonała, niestety takie ustawienia nie pozwolą na jazdę street, przynajmniej nie po polsce...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 20-02-2011, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 19-02-2011, 10:55   

barteski napisał/a:
na forum ktos ogłaszał gwint niepamietam jak znajde dam ci znac
,
wuerce napisał/a:
Podwozie w 1G to kupa
czemu tak sadzisz ??

bo to okropnie stara konstrukcja, która jest identyczna jak np. w colcie 1.3z tego samego roku belka z tyłu jest w ogóle jakimś nieporozumieniem i moim zdaniem to auto w ogóle sportowo się nie prowadzi. Nawet Escort MkVII mojej żony ma znacznie lepszy układ i nieporównywalnie lepiej się prowadzi. Nawet Octavia! No ale to nowsze auta... Oczywiście w jeździe na codzień to aż tak nie przeszkadza, ale kiedy chce się skorzystać z mocy silnika to ewidentnie trakcja nie pasuje do tej mocy. Auto jest przewidywalne, ale mocno się przechyla, koła nawet na niedużych nierównościach (zwłaszcza poprzecznych) nie trzymają się drogi etc. I nie piszcie mi, że mam może wybity zawias, bo nie mam. Po prostu stara kontrukcja która lepiej wygląda niż jeździ.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2011, 12:28   

a mi się w ogóle nie przechyla, jedzie jak po stole ;p gdy rozgrzeję gumy trochę to jest nawet nadsterowny, jednak przewidywalny? u mnie w ogóle... jestem w zakręcie, ciągnę go ciągnę do wewnętrznej, flaki mam za szybą, ale czuję, że moc jest ze mną, nagle dupa ni stąd ni zowąt ucieka, a jak już to ostro ;/ nie wiem czemu tak jest... po obniżeniu przestawienie tylnej belki skompensowałem grubym dystansem po jednej stronie, do tego dochodzi tylna butla LPG jako obciążenie :P , gumy 205/40R17

na ori sprężynach i amorkach poprzednich (jakieś coś, nie wiem co to było) przechylał się jak cinquecento... teraz tego nie mam :shock:

uważasz że wielowahacz jest dobrym rozwiązaniem na tor? (nie porównując z belką)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-02-2011, 12:42   

Ja mam wyzej zawieszone ale na zakrecie powiem ze ładnie sie zachowuje.
U mnie z tyłu wielowachacz i most z tyłu tj 4x4
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 19-02-2011, 12:45   

masz obniżony bolid i profil opony 40 na 17", więc się nie dziw, że tak jest
ja pisałem o swoim tzn. o zupełnej serii.
wielowahacz jest najlepszym z możliwych rozwiązań - każde koło pracuje niezależnie.
nie mam pojęcia jak jest na torze bo tam nie bywam, mówię o cywilnej jeździe.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2011, 12:59   

a no widzisz, żeby wielowahacze sprawdziły się na torze, trzeba mieć tytanowo twarde stabilizatory :) pewno widziałeś jak w zakrętach jadą "bolidy" torowe, auto jest poziomo, a mimo to wewnętrzne koło tylne lewituje nad asfaltem minimalnie ;p fajny efekt takiego stabilizatora będzie na ulicy w dziurze...

_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.