[1G 90-94] Zawieszenie do Eclipse 1g |
Autor |
Wiadomość |
paxel
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 39 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18-02-2011, 13:25 [1G 90-94] Zawieszenie do Eclipse 1g
|
|
|
Siemanko wszystkim, mam takie pytanko bo mam zamiar wymienić amorki i sprężyny w moim Miśku ale nic kurde blaszka nie mogę znaleźć. Przeszukałem forum ale też nic konkretnego nie znalazłem. Tak myślę o wsadzeniu jakiegoś gwintu, o ile nie przekroczy mojego budżetu a jeśli go przekroczy to chociaż jakieś zwykłe sportowe z sprężynami obniżającymi. Możecie coś konkretnego polecić lub zapodać linka bo ja już nie mam siły do ciągłego przeszukiwania neta a w mojej dziurze w której zamieszkuje niestety takich gadżetów ni ma . |
_________________ Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach |
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 19-02-2011, 12:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-02-2011, 14:03
|
|
|
Niestety bieda jest ze sportowymi zawiasami do 1G. Gwinty najtańsze to okolice 4-5tyś zł. Również amorki praktycznie niedostępne albo w kosmicznych cenach. Trzaba ciągnąć z USA albo pogadać z chłopakami z Top End Power. Kiedyś oferowali KYB AGX z regulacją twardości, koszt ok 1500-2000zł za komplet. Do tego sprężyny eibacha za ok. 1000zł. No chyba, że iść po taniości i na seryjne amorki wrzucić springi jamexa za 400zł. Ja tak chyba zrobię bo wszystkie amorki wymieniałem a obniżenie do 4cm powinny wytrzymać przez jakiś czas |
|
|
|
 |
paxel
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 39 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18-02-2011, 14:25
|
|
|
No też już zacząłem myśleć o tym żeby kupić amorki Kayaba i do tego jakieś springi, bo masakra jest. A amorki muszę wymienić bo od nowości nie były wymieniane a wylał mi lewy przedni amor wiec chcąc nie chcąc trzeba je wymienić. |
_________________ Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-02-2011, 16:04
|
|
|
Ja mam KYB Excel-G i mówiąc szczerze seryjny zadbany zawias nie jest taki zły. Do szybszej jazdy po zakrętach spokojnie wystarcza. Poza tym do jazdy torowej ecli nigdy nie będzie dobry ze względu na belkę z tyłu. Ja bym chciał tylko trochę obniżyć ze względów wizualnych bo do właściwości jezdnych nie mam zastrzeżeń. W końcu to tylko 150KM a nie 300+ |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 18-02-2011, 18:21
|
|
|
Podwozie w 1G to kupa, zwłaszcza w porównaniu z wyglądem.
Jak nie chcesz się ładować w koszta to excel-g i sprężyny obniżające, ale nie jamex tylko mts-technik. Niewiele droższe, a podobno znacznie lepsze. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
paxel
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 39 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18-02-2011, 18:21
|
|
|
No niby coś znalazłem co będzie pasowało do Miśka ale kurde cena mnie lekko przerasta :/
http://moto.allegro.pl/za...1324469962.html
No i nie wiem co to za firma. |
_________________ Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 18-02-2011, 20:49
|
|
|
Wypas. Firma z Anglii dlatego nie znana. Tak samo jest z rowerami i częściami - mają mase firmowych, wypasionych rzeczy, o których nikt tu nie słyszał. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 18-02-2011, 22:05
|
|
|
na forum ktos ogłaszał gwint niepamietam jak znajde dam ci znac
, wuerce napisał/a: | Podwozie w 1G to kupa | czemu tak sadzisz ?? |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 18-02-2011, 22:22
|
|
|
ja tylko dodam żeby nie wsadzać amorów zbyt tanich, ja mam teraz obecnie service parts ,bo poprzednie rozwaliłem a tylko to było dostępne od reki , fakt były tanie ale taki badziew, nie da się na tym jeździć skrzypią przy każdym przejechaniu po muldzie czy wjezdzaniu/zjeżdzaniu na chodnik, w zakrętach możliwe a na dziurach w ogóle nie tłumią, na lato bedę to zmieniał jak nic innego się nie wysypie oczywiście |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-02-2011, 00:05
|
|
|
barteski napisał/a: | ogłaszał gwint |
tak, ale już sprzedane
ja mam Kyb Excel-G + springi fiolet eibach, podwójnej charakterystyce, nie narzekam, ale też nie wymagam cudów, jeżeli odpowiednio zmodyfikujesz belkę z tyłu łącznie z zawieszeniem, będzie na tor doskonała, niestety takie ustawienia nie pozwolą na jazdę street, przynajmniej nie po polsce... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 20-02-2011, 17:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 19-02-2011, 10:55
|
|
|
barteski napisał/a: | na forum ktos ogłaszał gwint niepamietam jak znajde dam ci znac
, wuerce napisał/a: | Podwozie w 1G to kupa | czemu tak sadzisz ?? |
bo to okropnie stara konstrukcja, która jest identyczna jak np. w colcie 1.3z tego samego roku belka z tyłu jest w ogóle jakimś nieporozumieniem i moim zdaniem to auto w ogóle sportowo się nie prowadzi. Nawet Escort MkVII mojej żony ma znacznie lepszy układ i nieporównywalnie lepiej się prowadzi. Nawet Octavia! No ale to nowsze auta... Oczywiście w jeździe na codzień to aż tak nie przeszkadza, ale kiedy chce się skorzystać z mocy silnika to ewidentnie trakcja nie pasuje do tej mocy. Auto jest przewidywalne, ale mocno się przechyla, koła nawet na niedużych nierównościach (zwłaszcza poprzecznych) nie trzymają się drogi etc. I nie piszcie mi, że mam może wybity zawias, bo nie mam. Po prostu stara kontrukcja która lepiej wygląda niż jeździ. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:28
|
|
|
a mi się w ogóle nie przechyla, jedzie jak po stole ;p gdy rozgrzeję gumy trochę to jest nawet nadsterowny, jednak przewidywalny? u mnie w ogóle... jestem w zakręcie, ciągnę go ciągnę do wewnętrznej, flaki mam za szybą, ale czuję, że moc jest ze mną, nagle dupa ni stąd ni zowąt ucieka, a jak już to ostro ;/ nie wiem czemu tak jest... po obniżeniu przestawienie tylnej belki skompensowałem grubym dystansem po jednej stronie, do tego dochodzi tylna butla LPG jako obciążenie , gumy 205/40R17
na ori sprężynach i amorkach poprzednich (jakieś coś, nie wiem co to było) przechylał się jak cinquecento... teraz tego nie mam
uważasz że wielowahacz jest dobrym rozwiązaniem na tor? (nie porównując z belką) |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:42
|
|
|
Ja mam wyzej zawieszone ale na zakrecie powiem ze ładnie sie zachowuje.
U mnie z tyłu wielowachacz i most z tyłu tj 4x4 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:45
|
|
|
masz obniżony bolid i profil opony 40 na 17", więc się nie dziw, że tak jest
ja pisałem o swoim tzn. o zupełnej serii.
wielowahacz jest najlepszym z możliwych rozwiązań - każde koło pracuje niezależnie.
nie mam pojęcia jak jest na torze bo tam nie bywam, mówię o cywilnej jeździe. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:59
|
|
|
a no widzisz, żeby wielowahacze sprawdziły się na torze, trzeba mieć tytanowo twarde stabilizatory pewno widziałeś jak w zakrętach jadą "bolidy" torowe, auto jest poziomo, a mimo to wewnętrzne koło tylne lewituje nad asfaltem minimalnie ;p fajny efekt takiego stabilizatora będzie na ulicy w dziurze...
 |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|