Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód
Autor Wiadomość
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 06-02-2011, 13:25   [1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód

Witam, wszystkich niedawno zakupiłem miśkę 1g targa z przeznaczeniem wyremontowania i tu pojawia się moje pytanie, czy wyciąć i wspawać drugą ćwiartkę czy może prostować tę ćwiartkę?? może ktoś robił już coś takiego i wie jak naciągnąć to samemu, blacharz był u mnie i po wstępnych oględzinach wycenił robociznę na ok 700-800 złych :shock: , muszę jeszcze wymienić maskę, zderzak przedni i lewy błotnik i parę części silnikowych... i przy okazji proszę o odpowiedź ile bolt ma ten silnik...
http://www.fotosik.pl/pok...bb66982d44.html
http://www.fotosik.pl/pok...37f3dff9cb.html
http://www.fotosik.pl/pok...e047642603.html
http://www.fotosik.pl/pok...f4705fbf40.html
http://www.fotosik.pl/pok...783c1e578c.html
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 07-02-2011, 07:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mateusz_eclipse 
Forumowicz


Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Głogow
Wysłany: 06-02-2011, 13:29   

moim zdaniem najlepiej to wycignąc i wyprostowac tragedi niema i zle to nie wyglada:)
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 06-02-2011, 13:48   

nie ma tragedi prostuj to i skladaj miska :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 06-02-2011, 13:55   

Ja wiem, że nie ma tragedii ale nie wiem jak to wyciągnąć, kiedyś naciągałem tył w samochodzie poprostu na linkę i gaz do dechy :badgrin: , ale przód to nie mam pojęcia, wyjąć silnik i za pomocą lewarka hydraulicznego czy jak... nadkole iest wgniecione i obciera o koło, lampa jest mocno przestawiona i przód względem maski jest wypchany, może ktoś kiedyś naciągał przód samochodu i wie jak się do tego zabrać??????
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-02-2011, 15:35   

Musisz rozebrac wszystko z przodu, pozbyc sie elementów osciennych, oraz elementów które beda wadzic do klepania, naciagania, etc., z tego co widze na fotach, to profil czolowy podtrzymujacy blotnik sie splaszczyl, najlepiej byloby rozwiercic zgrzewy, wyprostowac najlepiej jak sie da czesc fartucha, a pokiereszowana czesc profilu wstawic z demontazu, albo wyklepac swoja, raczej nie polecam ciagniecia na wyrwe, najlepiej miec troche sprzetu ku temu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2011, 16:55   

jak kupiłeś dla siebie to oddaj to do roboty komuś kto ma o tym jakieś pojęcie i sprzęt potrzebny do zrobienia to jednak przód auta i mimo że nie wygląda groźnie to za mocne szarpnięcie może nieźle namieszać w geometrii jeżeli już nie namieszało.
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 06-02-2011, 17:16   

auto jedzie prosto, nigdzie go nie ściąga, po oględzinach blacharza nic takiego się nie stało, tylko ta cena 700-800 złych powala :?
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2011, 17:26   

co jest w tej cenie ? samo wyciągnięcie czy pasowanie z maską błotnikiem światłem i zderzakiem ? wbrew pozorom jeżeli ma być to profi zrobione to trochę będzie kosztować.
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 06-02-2011, 17:28   

cena jest za prostowanie podług maski , ustawienie światła itd. a czy ktoś mi może powiedzieć ile ten silnik ma bolt??
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2011, 17:40   

jak gościu dobrze robi to cena sensowna.
 
 
luki20j 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-02-2011, 17:50   

Podaj rocznik :) to będziesz wiedział
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 06-02-2011, 17:52   

rocznik '93. ale nadal myślę żeby wziąźć się za miśkę samemu czy ktoś próbował już kiedyś prostować coś takiego??
 
 
 
luki20j 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-02-2011, 19:45   

Jezeli jest to data peodukcji a nie pierwszej rejestracji to 7 bolt,
BTW 6 bolty prawie zawsze miały miejsce na kwadratową rejestracje z tyłu a 7 na podłużną
 
 
regaciarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 2.0b 1994 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 22
Skąd: Sokółka
Wysłany: 06-02-2011, 21:09   

według świateł przednich to 7bolt ;)
 
 
reloop7 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 60
Skąd: Bielany/Wrocław
Wysłany: 06-02-2011, 22:23   

Rzuc jeszcze okiem na miske olejowa czy jest wklesła czy moze wypukła troche to bedziesz wiedział po tym czy 6 czy 7 bolt ;)

A co do naprawy, ja bym sie z tym nie bawił, blacharzowi dajesz i masz gwarancje ze bedzie zrobione git, a jak nie to wracasz do niego z reklamacja ;P Tylko paragonu nie zapomnij hehe ;P
Jesli byłbys z wrocławia to mam znajomego blacharza dobrego lecz niestety blisko nie masz ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.