[1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód |
Autor |
Wiadomość |
*kub@*
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 37 Skąd: Białogard
|
|
|
|
 |
Mateusz_eclipse
Forumowicz

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Głogow
|
Wysłany: 06-02-2011, 13:29
|
|
|
moim zdaniem najlepiej to wycignąc i wyprostowac tragedi niema i zle to nie wyglada:) |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 06-02-2011, 13:48
|
|
|
nie ma tragedi prostuj to i skladaj miska |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
*kub@*
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 37 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 06-02-2011, 13:55
|
|
|
Ja wiem, że nie ma tragedii ale nie wiem jak to wyciągnąć, kiedyś naciągałem tył w samochodzie poprostu na linkę i gaz do dechy , ale przód to nie mam pojęcia, wyjąć silnik i za pomocą lewarka hydraulicznego czy jak... nadkole iest wgniecione i obciera o koło, lampa jest mocno przestawiona i przód względem maski jest wypchany, może ktoś kiedyś naciągał przód samochodu i wie jak się do tego zabrać?????? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-02-2011, 15:35
|
|
|
Musisz rozebrac wszystko z przodu, pozbyc sie elementów osciennych, oraz elementów które beda wadzic do klepania, naciagania, etc., z tego co widze na fotach, to profil czolowy podtrzymujacy blotnik sie splaszczyl, najlepiej byloby rozwiercic zgrzewy, wyprostowac najlepiej jak sie da czesc fartucha, a pokiereszowana czesc profilu wstawic z demontazu, albo wyklepac swoja, raczej nie polecam ciagniecia na wyrwe, najlepiej miec troche sprzetu ku temu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2011, 16:55
|
|
|
jak kupiłeś dla siebie to oddaj to do roboty komuś kto ma o tym jakieś pojęcie i sprzęt potrzebny do zrobienia to jednak przód auta i mimo że nie wygląda groźnie to za mocne szarpnięcie może nieźle namieszać w geometrii jeżeli już nie namieszało. |
|
|
|
 |
*kub@*
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 37 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:16
|
|
|
auto jedzie prosto, nigdzie go nie ściąga, po oględzinach blacharza nic takiego się nie stało, tylko ta cena 700-800 złych powala |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:26
|
|
|
co jest w tej cenie ? samo wyciągnięcie czy pasowanie z maską błotnikiem światłem i zderzakiem ? wbrew pozorom jeżeli ma być to profi zrobione to trochę będzie kosztować. |
|
|
|
 |
*kub@*
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 37 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:28
|
|
|
cena jest za prostowanie podług maski , ustawienie światła itd. a czy ktoś mi może powiedzieć ile ten silnik ma bolt?? |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:40
|
|
|
jak gościu dobrze robi to cena sensowna. |
|
|
|
 |
luki20j
Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 108 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:50
|
|
|
Podaj rocznik to będziesz wiedział |
|
|
|
 |
*kub@*
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 37 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:52
|
|
|
rocznik '93. ale nadal myślę żeby wziąźć się za miśkę samemu czy ktoś próbował już kiedyś prostować coś takiego?? |
|
|
|
 |
luki20j
Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 108 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 06-02-2011, 19:45
|
|
|
Jezeli jest to data peodukcji a nie pierwszej rejestracji to 7 bolt,
BTW 6 bolty prawie zawsze miały miejsce na kwadratową rejestracje z tyłu a 7 na podłużną |
|
|
|
 |
regaciarz
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g 2.0b 1994 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 22 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 06-02-2011, 21:09
|
|
|
według świateł przednich to 7bolt |
|
|
|
 |
reloop7
Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 60 Skąd: Bielany/Wrocław
|
Wysłany: 06-02-2011, 22:23
|
|
|
Rzuc jeszcze okiem na miske olejowa czy jest wklesła czy moze wypukła troche to bedziesz wiedział po tym czy 6 czy 7 bolt
A co do naprawy, ja bym sie z tym nie bawił, blacharzowi dajesz i masz gwarancje ze bedzie zrobione git, a jak nie to wracasz do niego z reklamacja ;P Tylko paragonu nie zapomnij hehe ;P
Jesli byłbys z wrocławia to mam znajomego blacharza dobrego lecz niestety blisko nie masz |
|
|
|
 |
|