Rozrząd Sigma 24v 95r. porada |
Autor |
Wiadomość |
janis
Nowy Forumowicz Janis
Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13-03-2011, 17:41 Rozrząd Sigma 24v 95r. porada
|
|
|
Witam wszystkich milosnikow..
W mojej sigmia nadszedl czas na wymiane rozrzadu,chce go wymienic w najblizszym tygodniu tylko nie wiem jaki pasek i jakiej marki konkretnie bedzie optymalnie dobry,nie chce kupic jakiegos łyta ktory moze peknac.A wiec czy mogli byscie mi doradzic jakiej marki kupic w nie duzych pieniadzach i czy moglibyscie wskazac jakis sklep lub aukcje na allegro.Wiem ze z paskiem trzeba takze wymienic pompe rolki i napinacz boje sie kosztow,ile moze mnie to wyniesc bez kosztow wymiany?????
Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-03-2011, 21:11
|
|
|
Temat wałkowany już kilka razy...ale powiedzmy, że to porozrzucane w różnych wątkach na forum to powtórzę. Ja osobiście takie coś polecam.
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Pompa w miarę sprawdzona - u mnie odpukać hula od ponad 49K km (235-285).
Rolki na łożyskach KOYO. Rok temu założony podobny zestaw do 2 Sigm i jak na razie bez problemów. Jedyne co bym dorzucił do tego zestawu to uszczelniacze wałków rozrządu z Hyundaia XG - te z zestawu są takie sobie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 13-03-2011, 21:16
|
|
|
oferta inter cars -e-sklep
CONTITECH - pasek rozrzadu
CT822 CT 822 278.93 zł
RUVILLE - rolka napinająca pasek rozrządu
57320 EVR57320 117.39 zł.
RUVILLE - rolka zwrotna paska rozrzadu
57326 EVR57326 122.48 zł.
GMB - pompa wody
D15027 188.03 zł.
napinacz hydrauliczny mam z INA - cena coś ok 380 zł.
ELRING
505.838 EL505838 24.17zł.
Wszystko to mam założone u siebie - jestem zadowolony .
Jeżeli masz zajomości w sklepie moto to ceny będą dużo niższe - jeżeli nie to cierp ciało co chciało |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-03-2011, 22:41
|
|
|
lukasz12, rozumiem że kupowałeś z podobnej aukcji, a jaki pasek jest(producent)? Bo cena bardzo dobra, i z chęcią bym coś takiego kupił bo tu wychodzi jakieś 450 zl gdy z intercars jakieś 700 za to samo właściwie. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-03-2011, 00:46
|
|
|
Firma jakaś nieznana, ITM - w internecie nic na ten temat nie ma - prawdodopodobnie coś z tajwanu. Jak na razie daje radę - po prawie 4 latach od montażu nie widać specjalnych oznak zmęczenia. Myślę że zrobię na tym pasku jeszcze spokojnie z 30 tysięcy (czyli 2 lata). Później wymiana - profilaktycznie skrócę przebieg trochę (do 75-80). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|