Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-03-2011, 15:07
problem z turbina
Autor Wiadomość
przemielnik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: krosno odrzanskie
  Wysłany: 30-03-2011, 11:19   problem z turbina

Witam. Mam problem z turbina w pajero 2.5 tdi 2003r. sport 115km. wymienialem przekaznik turbiny czy jak to sie fachowo nazywa. byl tam taki maly tloczek zerwany. po wymianie za pierwszym odpaleniem turbina chodzila ale nie do konca mial moc taka jaka powinna byc i po wylaczeniu i ponownym uruchamianiu przestaje dzialac turbina nie moze sie wkrecic na obroty. raz dziala po odpaleniu (ale nie z pelna moca) a raz nie dziala w ogole.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-03-2011, 12:53   Re: problem z turbina

przemielnik napisał/a:
...byl tam taki maly tloczek zerwany.

Z opisu wnioskuję, że miałeś uszkodzony wastegate. Jeśli tak, to raczej kupiłbym drugi wastegate, zamiast się bawić w regenerację puchy. Potem ciężko dobrać ciśnienie otwierajace i pewnie dlatego teraz masz problemy.

Moda tego działu prosiłbym o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu, gdzie uzyskasz więcej pomocy.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
przemielnik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: krosno odrzanskie
Wysłany: 30-03-2011, 14:09   

niestety to nie chodzi o wastegate. kupilem nowa i nie dziala ta czesc a to jest bardzo malutki czujnik z ktry na wyjscia na na wtyczke i dwa wyjscia od rurek cisnienia powietrza.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 30-03-2011, 15:15   

to się w tdi nazywa zawór N75 przynajmniej w VW ,działa na zasadzie podania podcisnienia na gruszkę od turbo. Gdy jest uszkodzony jeździsz jak bez turbo. Raczej nieregenowalne i trzeba nowy. Gdzieś czytałem ,że ktoś wstawiał od innego auta jakiejś toyoty chyba. Zasada pracy zaworu jest taka sama we wszystkich tdi czyli głównie chodzi o dobranie kostki i wyjść.
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 30-03-2011, 15:18   

A mozesz wrzucic zdjecie, bo nie moge znalezc tego na schematach :?:
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 30-03-2011, 16:13   

to będzie któryś z zaworków z tego schematu
http://www.mitsubishi-mot...0004&group_id=1
( nie chce mi wyświetlić linku przeleć rysunki po kolei i dopasujesz sobie gdzie siedzi twój zawór, powinna też być cena z aso)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.