MSS - Problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
bombell
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 22-03-2011, 07:54 MSS - Problem z odpalaniem
|
|
|
Witam,
Autko MSS 1,6 2002 bez gazu. Coś dziwnego zauważyłem przy odpalaniu.
Otwórz w ciągu kilku ostatnich dni 2 razy autko zapaliło z problemem - trzeba było długo kręcić. Zaznaczam że miałem tak tylko 2 razy. Poza tymi przypadkami odpala jak należy nawet po całej nocy na dworze czy długim postoju pod pracą.
Samochód chodzi równo - nie przerywa, nie muli, ogólnie po pracy silnika nic nie widać.
Może przesadzam ale trochę zastanowiło mnie to dłuższe odpalanie - co może być przyczyną?
A może tak już ma być? |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 22-03-2011, 09:34
|
|
|
Sprawdź, czy przed odpaleniem gaśnie kontrolka CE. W moim misiu przy podobnych objawach winowajcą było brak należytego styku w złączce między cewką immobilazera a przekaźnikiem. MSS podpięty pod kompa pokazywał błąd immobilazera. Po poprawieniu styku - jak ręką odjął.
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
bombell
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 22-03-2011, 14:52
|
|
|
wszystko gaśnie jak należy.
[ Dodano: 23-03-2011, 21:18 ]
Jakieś pomysły. Zauważyłem że taki problem pojawia się jak samochód jest nie ciepły i nie zimny. Czyli po zgaszeniu przez jakieś 0,5 godziny odpala jak należy. Po nocy czy po pracy jak stoi też zawsze odpala jak należy. Problem jest tak po 1 do 2 godzin jak stoi nieruszany. Długo kręci rozrusznikiem aż załapuje.
Poza tym wszystko jest ok. Nic nie cieknie, nic nie muli, równo pracuje.
Pomysły gdzie szukać? |
|
|
|
 |
tremba
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 41 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-03-2011, 08:12
|
|
|
Sprobuj sprawdzic po kolei caly uklad paliwowy-moze masz przeciek, albo sie zapowietrza. Sprawdz wszystkie przewody od baku do silnika. Ja tak kiedys mialem w Mazdzie-gumowy przewod dostarczajacy paliwo do litwy wtryskow mial juz swoje lata . Ja w swoim misku pod maske zagladam tylko jak sprawdzam plyny i filtry , takze z miskowego podworka nie mam takich doswiadczen. |
|
|
|
 |
bombell
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 24-03-2011, 09:59
|
|
|
Sprawdzałem ale nic tam nie widziałem. Generalnie suche nie pozaginane itd. Sprawdzę jeszcze raz dla pewności.
Tylko jak mówię dzieje się to jak postoi z godzinkę lub dwie. Całkiem zimny jest ok. Przez jakiś czas po zgaszeniu też odpala jak powinien. Też taki objaw miałeś? |
|
|
|
 |
tremba
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 41 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-03-2011, 11:50
|
|
|
U mnie czasem wcale nie chcial zagadac. Dopiero jak pomerdalem wezykami zorientowalem sie ze chyba w nich paliwa niet. Nic sie nie pocilo ale najwyrazniej gdzies paliwko uciekalo, albo gdzies powietrze dostawalo sie do ukladu. Po wymianie wezyka problem sie skonczyl. |
|
|
|
 |
bombell
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 25-03-2011, 15:33
|
|
|
A świece mogą taki numer robić? Czyli problem tylko z zapalaniem na silniku nie zimnym ale tez nie ciepłym?
Nie jestem pewien ich stanu.
Czy raczej szukać w układzie paliwowym?
[ Dodano: 31-03-2011, 19:39 ]
Witam,
Nikt nie ma pomysłu?
Jak dodaje gazu zapala odrazu. Jak długo kreci i odrazu zwolnię kluczyk bez zapalania to za drugim razem zapala ok. Zauważyłem też że ma niższe obroty (ale równe).
Gdzie szukać?
Czujniki temperatury sprawdzone. Świece wymienione. Regulator ciśnienia paliwa to to też nie jest. |
|
|
|
 |
|