[II 2.0 DID] tuning silnika - gdzie w Warszawie? |
Autor |
Wiadomość |
piekarz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:47 [II 2.0 DID] tuning silnika - gdzie w Warszawie?
|
|
|
Witam,
tydzień temu kupiłem Outlandera 2.0D rocznik 2007
poczytałem trochę forum i chciałbym zwiększyć moc silnika. przy kontrolnej wizycie w Mitcarze dowiedziałem się że zakładają Raliarta, ale (nieoficjalnie, bo już gwarancja właśnie minęła) polecają alternatywne rozwiązania, jako tańsze i skuteczniejsze. Niestety, nie dowiedziałem się gdzie w Warszawie można bezpiecznie i fachowo stuningować Outka.
Przejrzałem forum ale też nie znalazłem dużo informacji na ten temat. Ktoś pomoże? ma jakieś doświadczenia i może polecić?
z góry dziękuję
Tomek |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:50 Re: tuning silnika - gdzie w Warszawie?
|
|
|
piekarz napisał/a: | Witam,
tydzień temu kupiłem Outlandera 2.0D rocznik 2007
poczytałem trochę forum i chciałbym zwiększyć moc silnika. przy kontrolnej wizycie w Mitcarze dowiedziałem się że zakładają Raliarta, ale (nieoficjalnie, bo już gwarancja właśnie minęła) polecają alternatywne rozwiązania, jako tańsze i skuteczniejsze. Niestety, nie dowiedziałem się gdzie w Warszawie można bezpiecznie i fachowo stuningować Outka.
Przejrzałem forum ale też nie znalazłem dużo informacji na ten temat. Ktoś pomoże? ma jakieś doświadczenia i może polecić?
z góry dziękuję
Tomek | Masters na Al. Jerozolimskich ma dobrą opinię, www.masterstuning.pl. Swojego robilem w www.44tuning.pl w Jabłonnej. Tez byłem zadowolony. Sprawdziłem i Masters przenióśł sie do Piaseczna na ul. Nadarzyńską. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
piekarz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-03-2011, 21:13
|
|
|
Dzięki za namiary
przy okazji, o ile podnosiłeś moc? Ja wygląda spalanie? I chyba najważniejsze - jak znosi to sprzęgło, skrzynia biegów i przeguby?
pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
 |
adrian71
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 134 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2011, 21:47
|
|
|
ja na chipie zrobiłem juz ok 45tys km, chipa robilem po zeszłej zimie i z przegubami,skrzynia i sprzeglem nie widze zeby dzialo sie cos niepokojacego. Jedyne co to teraz bede mial wymieniany sworzen wachacza przedniego (prawy), i tuleje stabilizatora - ale to przez nasze cudowne drogi. Co do spalania - to zalezy jak będziesz jezdzil, ja mam bardzo ciezka noge i w miescie mam spalanie do 11 litrów w zimie, na trasie 7-10 litrów, a autostrada to bez komentarza - 18,7 litra jak wyciagam z niego wszystko co sie da. Jednak szczerze mowiac nie odczujesz roznicy w spalaniu po chipie,a warto chipa zrobić.
btw. mi podkręcili outka na ~ 178KM i 390NM |
|
|
|
 |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-03-2011, 23:06
|
|
|
Witek MrMotors |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-03-2011, 07:45
|
|
|
piekarz napisał/a: | Ja wygląda spalanie? I chyba najważniejsze - jak znosi to sprzęgło, skrzynia biegów i przeguby? | Też mam mapę - skrzynia i przeguby na razie znoszą. Ale sprzęgło i dwumasa poleciały po 92kkm . Zdziwiło mnie zwłaszcza bardzo duże zużycie koła dwumasowego - luzy i rant ok. 1,5-2mm. A mapę mam zaledwie od 30kkm. Outek nie mam zapasu na tych elementach |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-03-2011, 10:14
|
|
|
Ja w 2.2 HDI miałem mapę na 195KM i 440Nm. Przez pierwsze 40 tys. km autowręcz latało. Przy przebiegu 90 tys. km zaczęły się jednak kwiatki: padł przepływomierz, notorycznie włączał się tryb awaryjny z powodu nieregularnego doladowania turbiny etc. Wróciłem do ori i problemy ustąpiły. A co do braku jakiegokolwiek zapasu w układzie przeniesienia napędu w OII, to podpisuję się pod tym obiema ręcami. Weźcie to pod uwagę kiedy zdecydujecie sie na zwiększanie mocy. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 01-04-2011, 18:00
|
|
|
Witam, mam pytanie odnośnie chipa. Jeżdżę od trzech lat na dokładanym ori Boksie. W związku z utratą gwaranci po trzech latach coraz bardziej przekonuję się do wczytania mapy w sterowniku (wiele osób chwali sobie takie rozwiązanie). Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał możliwość porównać w czasie jazdy Boksa z wgraną mapą do sterownika? Zastanawiam się czy różnica jest warta zachodu |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-04-2011, 20:58
|
|
|
ori box mitsu jest uniwersalny i działa kilka sekund. Mapa powinna być pisana pod konkretny silnik i działa cały czas. Na pewno różnica między mapą i bez jest bardzo duża, ale niestety nie mam porównania do raliarta. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|