 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana kostek H7 |
Autor |
Wiadomość |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15-03-2011, 17:09 Wymiana kostek H7
|
|
|
Witam wszystkich!
Nasza forumowa szukajka znalazła mi dużo postów o kostkach w działach "nasze pupile" itp. nie zagłębiałem się w tematy bo przypuszczam, że nie chodziło o kostki H7
Wklejam tutaj PW do jednego z użytkowników, które wyjaśni problem:
Cześć!
Słuchaj, kiedyś nieświadomie używałem za mocnych żarówek (100W), na szczęście dość szybko zorientowałem się, że coś jest nie tak i lekko nadpaliły mi się kostki H7. Włożyłem normalne żarówki (55W) i jeździłem sobie spokojnie przez 2 lata, ale ostatnio jak było bardzo wilgotno zgasła mi jedna lampa później druga, okazało się że kostki są nadpalone konkretnie. Jedna jeszcze jeszcze działa ale trzeba poruszać żarówką żeby zaczęło stykać ( na dziurach przestaje), więc kupiłem nowe kostki h7, dzisiaj zamontowałem (na razie jedną, żeby zobaczyć czy będzie ok ), no i po włożeniu żarówki i odpaleniu świateł mijania efekt jest taki:
-żarówka h7 świeci bardzo słabo a równocześnie żarówki H1 od świateł drogowych w obydwu kloszach też się świecą (równie słabo)
-jak włączam światła drogowe, to żarówka h1 w przeciwległym kloszu świeci normalnie, natomiast w tym którym wymieniałem kostkę, nie świeci ani h1 ani h7 ( w ogóle)
Macie jakieś pomysły co to może być?
Z góry dzięki za pomoc.
pozdro
wilk88 |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-03-2011, 19:28
|
|
|
tak samo miałem w Fordzie Sierra jak zacząłem grzebać przy lampach gdzieś masa nie stykała dobrze lub było przebicie masy. Podejrzewam, że albo coś źle złożone albo właśnie instalacja przebija
ale to tylko domysły... jeszcze u Galu tego nie przerabiałem |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 15-03-2011, 20:49
|
|
|
Sprawdź bezpieczniki..mi ostatnio wywaliły(przetwornica do zenona zrobiła zwarcie) i tak właśnie było że "długie" świeciły na pół gwizdka.
Po za tym brak masy gdzieś też może wystapić. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15-03-2011, 21:23
|
|
|
Kostkę podłączyłem dobrze, w końcu to nic trudnego Dzięki za podpowiedź Panowie. Możecie mnie jeszcze naprowadzić gdzie szukać tej masy? Tego kabla, czy czego tam? |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-03-2011, 21:28
|
|
|
Wcześniej napisałem posta że to wina masy ale go usunąłem bo w Galu ze światłami jest chyba troszkę inaczej, + jest ciągle na żarówkach a masę załączamy przy włączaniu świateł i przez to sprawa się troszkę komplikuje. |
|
|
|
 |
tomrom
Forumowicz
Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 168 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-03-2011, 21:38
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Wcześniej napisałem posta że to wina masy ale go usunąłem bo w Galu ze światłami jest chyba troszkę inaczej, + jest ciągle na żarówkach a masę załączamy przy włączaniu świateł i przez to sprawa się troszkę komplikuje. |
więc tak..... Mijania (h7) i przeciwmgielne (h3) sterowane są +, a długie (h1) sterowane są masą
ostatnio przez przypadek coś pomieszałem (jak montowałem układ załączający światła po włączeniu silnika) i okazało się że podając + i masę na lewe długi światło prąd "dzielił się" na 2 lampy i się jedynie delikatnie żarzyły.
Wydaje mi się że długie są w jakiś sposób zmostkowane. Więc jak coś to zaczął bym od sprawdzenia wtyczki przy lewym kloszu |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-04-2011, 14:49
|
|
|
Dzisiaj korzystając z pogody, postanowiłem pogrzebać przy tych żarówkach, możecie mnie naprowadzić gdzie jest połączenie z masą odpowiedzialne za reflektory (żarówki)? Znalazłem jakieś połączenie z masą, wykręciłem przeczyściłem papierem ściernym, bo było strasznie zaśniedziałe, no ale to chyba było inne bo nic się nie zmieniło.
[ Dodano: 03-04-2011, 14:54 ]
Chodzi mi o punkty masy oczywiście |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
|
|