Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0] Sprężyny od P2 do P1
Autor Wiadomość
kjscolt 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 1,3
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Wawa
Wysłany: 26-04-2011, 08:54   [3.0] Sprężyny od P2 do P1

Witam Koledzy, mam do kupienia sprężyny na tył do mojego Miśka i mam pytanie. Znalazłem w dobrej cenie z liftem, ale pochodzą od P2. Czy do mojego P1 będą plug&play czy coś będę musiał "podrutować" przy aucie żeby to weszło??

Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-04-2011, 10:52   Re: Sprężyny od P2 do P1

kjscolt napisał/a:
Witam Koledzy, mam do kupienia sprężyny na tył do mojego Miśka i mam pytanie. Znalazłem w dobrej cenie z liftem, ale pochodzą od P2. Czy do mojego P1 będą plug&play czy coś będę musiał "podrutować" przy aucie żeby to weszło??

Pozdrawiam

Będą pasowały. Ale pamiętaj że musisz kupić takie, które nie będą wymagały wymiany amorków.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kjscolt 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 1,3
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Wawa
Wysłany: 26-04-2011, 18:00   

Dzięki za pomoc. Amortyzatora wystarczy, bo poprzedni właściciel założył jakiegoś bilsteina który jest za długi i przy seryjnej wysokości sprężyn (a bardzo zarwane chyba nie są bo koło MT 31 cali wchodzi całkiem na luzie) amortyzator jest prawie zamknięty, a na najdrobniejszej nierówności się zamyka waląc niemiłosiernie. Poza tym np za hak holowniczy nie mogę podnieść auta nawet żabą warsztatową bo tak wysoko "otwiera" się zawieszenie.


A jak z przednim zawiasem? Żeby auto stało równo to kupując sprężyny z liftem chcę kupić jeszcze drążki Ironmana HD +50mm. Słyszałem że przy takiej rozsądnie niewielkiej wartości liftu nie ma konieczności wymiany amortyzatora. Czy to prawda? Przednie amorki też zmieniał poprzedni właściciel i jest jakiś Bilstein, ale podejrzewam że dobrze dobrany bo pracuje ładnie na seryjnej wysokości.

Nie ukrywam że zależy mi przynajmniej na razie na zostawieniu tych amortyzatorów co mam, bo chciał bym kupić komplet ironmana zamiast półśrodków z podkręcaniem drążków i trochę szelestów na to pójdzie ;/ Więc tak żeby wydatki rozłożyć w czasie amortyzatory zmienił bym kiedyś później ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.