Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpie gdy mało paliwa
Autor Wiadomość
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 10-04-2011, 20:48   szarpie gdy mało paliwa

Zauważyłem że gdy jest mało paliwa (jakieś 6-8 litrów) i depnę ostro to auto szarpie i nie ciągnie, no ale rzadko taki stan rzeczy się utrzymywał więc mnie to mało interesowało. Ale ostatnio nawet na postoju przestał się wkręcać na obroty, po zalaniu paliwa do baku problem znika, a oprócz tego strasznie mi ssie paliwo z baku ( 20 l /100 przy mega muleniu, jakieś 20 % w korkach) i zauważyłem problem (prawdopodobnie) z silniczkiem krokowym - szarpie po dodaniu gazu po hamowaniu silnikiem. Czy winny całemu zamieszaniu jest tylko silniczek krokowy? Jeżeli tak to czy da się go naprawić/przeczyścić, jak?
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11-04-2011, 15:43   

Standardowo sczytaj błędy z ECU. Potem będziemy myśleć dalej.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2011, 19:40   

To normalne że szarpie przy tak małej ilości paliwa,6-8 litrów to już rezerwa,a jak depniesz paliwo przemieszcza sie na tył zbiornika,jezeli ssak jest na srodku,albo z przodu zbiornika to po prostu nie ma czego zasysać.Jak będziesz jezdził z tak niskim stanem paliwa i masz jakies paprochy w zbiorniku to bedziesz miał problemy z zassaniem tego syfu do filtra paliwa,albo zatka ci sie sitko na pompce w zbiorniku.A z tym silniczkiem krokowym to nie sądze zeby to był on bo on tylko działa na biegu jałowym,jak hamujesz silnikiem to podejrzewam,że nie az do tak niskich obrotów.

Na początek trzymaj troche wiecej paliwa w zbiorniku,a przyczyną zbyt wysokiego spalania może być sonda lambda.
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 11-04-2011, 22:33   

No dobra, ale skąd to szarpanie przy dodawaniu gazu (hamuję silnikiem, następnie dodaje gazu i jest takie szarpnięcie, a następnie jedzie już normalnie) Błędy sczytam jak przyjdzie do mnie voltomierz
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-04-2011, 12:09   

może to skrzynia szarpie a nie silnik ? masz automat ? możepoduchy pod silnikiem ?
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2011, 18:34   

A to moim zdaniem normalne w tak wiekowym samochodzie,u mnie też szarpie jak odpuszczam gazu i dodaje,raczej na niższych biegach i przy wyższych obrotach.Nie chodzi mi o jakieś tłuczenie,ale o pojedyncze szarpniecie samochodem.
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 12-04-2011, 19:54   

Skrzynia manualna 12v bez gazu, nie szarpie przy wysokich obrotach, ale w każdym zakresie obrotów, dodaję gazu i jest szarpnięcie i dalej normalnie ciągnie( nawet przy 1500 obr/min) Skrzynia ma nowe- stare bebechy sam je widziałem i są całkiem niezłe. Zastanawia mnie ta sonda lambda, myślę również nad zaworem zwrotnym

[ Dodano: 14-04-2011, 19:09 ]
Dobra kupiłem na allegro sondę lambda, słyszałem że do tego trzeba mieć specjalny klucz... nie lepiej zrobić to oczkowym kluczem? Przecież ten kabel i tak trzeba uciąć, a zalutować to wszystko można po zakręceniu sondy. Czyż nie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.