 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Większy remont sporta |
Autor |
Wiadomość |
artmix
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-04-2011, 14:08 Większy remont sporta
|
|
|
Witam Mitsumaniaków!
Pytanie z zakresu pytań naiwnych(nie będę udawał speca)
Co jaki czas powinienem wymieniać uszczelkę pod głowicą w sporcie?
Mam zamiar zrobić w tym roku większy remont miśka a nie chciałbym czegoś pominąć.
Autko wiekowe 1999r.-u mnie 2 lata(pierwsze upragnione 4x4)
Ogólnie chodzi mi o to na co mam zwrócić szczególną uwagę przy takim głębszym remoncie?
Ci z was,którzy mają swoje miśki dłużej pewnie mogą pomóc swoja sugestią.
1.Wymieniam elementy zawieszenia
2.oleje
3.filtry
4.robię hamulce
5.I co dalej?
Wolę być laikiem i się do tego przyznać niż pozostać ignorantem.
Pozdro. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-04-2011, 16:33 Re: Większy remont sporta
|
|
|
artmix napisał/a: | Witam Mitsumaniaków!
Pytanie z zakresu pytań naiwnych(nie będę udawał speca)
Co jaki czas powinienem wymieniać uszczelkę pod głowicą w sporcie?
Mam zamiar zrobić w tym roku większy remont miśka a nie chciałbym czegoś pominąć.
Autko wiekowe 1999r.-u mnie 2 lata(pierwsze upragnione 4x4)
Ogólnie chodzi mi o to na co mam zwrócić szczególną uwagę przy takim głębszym remoncie?
Ci z was,którzy mają swoje miśki dłużej pewnie mogą pomóc swoja sugestią.
1.Wymieniam elementy zawieszenia
2.oleje
3.filtry
4.robię hamulce
5.I co dalej?
Wolę być laikiem i się do tego przyznać niż pozostać ignorantem.
Pozdro. |
Nie ma czegoś takiego że uszczelkę pod głowicą wymienia sie co ileś km.
Wymieniasz jak puszcza. albo za każdym razem gdy ściągasz głowicę.
Przy remoncie zwalasz głowice i dajesz ja do roboty
Sprawdzasz stan gładzi w cylindrach, stan tłoka.
Wymieniasz ewentualnie tłoki jak są kiepskie.
Jak są rysy w cylindrach to robisz szlif ew. wymieniasz tuleje.
Wymieniasz na pewno:
Pierścienie, panewki, pompę wody rozrząd filtry
sprawdzasz stan wału bo jak co to też albo wymiana albo szlif.
sprawdzasz pompę oleju i napęd pompy
sprawdzasz stan kół rozrządów, i napęd pompy oleju.
Wymieniasz wszystkie uszczelki i uszczelniacze, oringi.
To tak z grubsza. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 25-04-2011, 22:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
artmix
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-04-2011, 17:24
|
|
|
Dzięki Zbyszek,pytałem dlatego,że na owners polska był taki temat i troche mnie to zastanowiło.Poczytałem i się wolałem zapytać.A tak przy okazji wysłałem do Was na e-pajero zapytanie o parę klamotów(tak na początek póżniej będzie pewnie więcej jak mechanik przejrzy dokładniej )
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-04-2011, 19:25
|
|
|
Jesli w sklad wchodza tloczki, uszczelki, plyn i sprawdzenie przewodow to dobrze.
No i jak dasz rade obejrzyj rame. Warto w takim aucie z ruda uwazac.
Powodzenia |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
artmix
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-04-2011, 08:18
|
|
|
Dzięki Gene-powodzenie się przyda.
Rama oczywiście ruda jak rudy rydz.Na marginesie do zabezpieczenia polecam taką farbę
którą zabezpiecza się okręty w stoczni.Sprawdzone na 100%
Sprzedał mi kiedyś jeden koleś,ale za cholerę nie wiem gdzie to można teraz skombinować.
Wygląda jak taka tłusta minia.Otwarte w puszce może stać i nie zsycha się.
A potem można pływać autkiem.
A i tak dla wyjaśnienia mam tu na myśli taką farbę,,od ruskich'' bo taką zawsze malowałem z dobrym efektem.Z innymi okrętówkami nie eksperymentowałem. |
|
|
|
 |
|
|