Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9 TD] Uszczelnienie stopy wału korbowego - Pomocy
Autor Wiadomość
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 01-06-2011, 19:02   [Cari 1.9 TD] Uszczelnienie stopy wału korbowego - Pomocy

Witam, mam taki problem, cieknie mi z pod silnika mimo że nowy simmering na wale i uszczelka nowa pod miską.
Wymieniłem już trzy i dalej cieknie, dziś byłem w sklepie i sprzedawca pokazał mi że są dwa rodzaje uszczelek.
taką niby miałem
oraz podobną do tej co jest do opla
Podobna do takiej

[ Dodano: 01-06-2011, 19:04 ]
taka właśnie, znaleziona w jakimś sklepie na necie
Powiedzcie mi jaka ma być właściwie bo już miesiąc mi mija jak siedzę pod autem.
Ostatnio zmieniony przez Kleszczak 20-06-2011, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-06-2011, 06:40   

Kleszczak napisał/a:
Witam, mam taki problem, cieknie mi z pod silnika mimo że nowy simmering na wale i uszczelka nowa pod miską.
Wymieniłem już trzy i dalej cieknie, dziś byłem w sklepie i sprzedawca pokazał mi że są dwa rodzaje uszczelek.
taką niby miałem
oraz podobną do tej co jest do opla
Podobna do takiej


A to akurat nie są takie same uszczelki, ale to chyba pomyłka.

Kleszczak napisał/a:
[ Dodano: 01-06-2011, 19:04 ]
taka właśnie, znaleziona w jakimś sklepie na necie
Powiedzcie mi jaka ma być właściwie bo już miesiąc mi mija jak siedzę pod autem.


To wyjdź chociaż kości rozprostować :mrgreen:

Tak na poważnie. Uszczelki które pokazałeś nie są nawet do siebie podobne, ale może chodziło ci o jakieś inne cechy uszczelki a nie o kształt.

Moja rada, jak już gdzieś pisałem, przygotuj miskę. Powierzchnia przylegająca musi być równa, szczególnie w przypadku cienkich uszczelek. Ponadto sprawdź czy nie masz otworów na śruby poprzeciąganych. Jeżeli tak to lekko wybijakiem pneumatycznym, lub przez jakiś wałek młotkiem należy te otwory wyrównać. Należy oczyścić miskę i korpus z resztek starej uszczelki, która mogła się sprasować, najczęściej z korpusem silnika. Jeżeli masz uszczelkę odpowiadającą kształtem i mimo wszystkich zabiegów nadal cieknie to zastosuj na uszczelkę sylikon obustronnie. W misce nie ma ciśnienia, więc nie musisz jej dokręcać tak jak koła od bizona, z wyczuciem należy, no i pozwól niech sylikon zaschnie (1h) i dopiero zalej olej. Jeżeli dalej będzie ciekło to znaczy że jest jakieś uszkodzenie mechaniczne np. pęknięcie. Piszę tak bo tak robię czasami w skrzyniach automatycznych, tylko raz stosowałem sylikon na uszczelkę pod pokrywą klawiatury - nie cieknie. Powodzenia i pozdrawiam.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 09-06-2011, 09:06   

kości już rozprostowałem ale fakt że plecy powoli dawały o sobie znać. Auto u mechaniora a ja się racze drugim autem bez dachu więc nie jest źle :wink:
dokładnie chodziło mi o inne cechy tej uszczelki bo ona nie jest sztywna jak te płaskie, jest luźna i sprzedaje się ją normalnie w woreczku i tylko FEBI taką ma w sprzedaży.
Miska faktycznie miała wypuklenia ale to i tak nic nie dało.
Zastosowałem się do Twoich porad i niestety to nic nie pomogło, na misce nie widać śladu pęknięcia. Pozdrawiam.
Jak coś się wykluje to napiszę w swoich postach co było nie tak.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-06-2011, 09:10   

Kleszczak napisał/a:
jest luźna i sprzedaje się ją normalnie w woreczku i tylko FEBI taką ma w sprzedaży.
to zalezy w jakim sklepie zapytasz, jednakże masz gwarancje, ze nowa uszczelka pocieknie za pare miesięcy, no chyba ze wstawiłes oryginał.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.