 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9 TD] Uszczelnienie stopy wału korbowego - Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 01-06-2011, 19:02 [Cari 1.9 TD] Uszczelnienie stopy wału korbowego - Pomocy
|
|
|
Witam, mam taki problem, cieknie mi z pod silnika mimo że nowy simmering na wale i uszczelka nowa pod miską.
Wymieniłem już trzy i dalej cieknie, dziś byłem w sklepie i sprzedawca pokazał mi że są dwa rodzaje uszczelek.
taką niby miałem
oraz podobną do tej co jest do opla
Podobna do takiej
[ Dodano: 01-06-2011, 19:04 ]
taka właśnie, znaleziona w jakimś sklepie na necie
Powiedzcie mi jaka ma być właściwie bo już miesiąc mi mija jak siedzę pod autem. |
Ostatnio zmieniony przez Kleszczak 20-06-2011, 21:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-06-2011, 06:40
|
|
|
Kleszczak napisał/a: | Witam, mam taki problem, cieknie mi z pod silnika mimo że nowy simmering na wale i uszczelka nowa pod miską.
Wymieniłem już trzy i dalej cieknie, dziś byłem w sklepie i sprzedawca pokazał mi że są dwa rodzaje uszczelek.
taką niby miałem
oraz podobną do tej co jest do opla
Podobna do takiej
|
A to akurat nie są takie same uszczelki, ale to chyba pomyłka.
Kleszczak napisał/a: | [ Dodano: 01-06-2011, 19:04 ]
taka właśnie, znaleziona w jakimś sklepie na necie
Powiedzcie mi jaka ma być właściwie bo już miesiąc mi mija jak siedzę pod autem. |
To wyjdź chociaż kości rozprostować
Tak na poważnie. Uszczelki które pokazałeś nie są nawet do siebie podobne, ale może chodziło ci o jakieś inne cechy uszczelki a nie o kształt.
Moja rada, jak już gdzieś pisałem, przygotuj miskę. Powierzchnia przylegająca musi być równa, szczególnie w przypadku cienkich uszczelek. Ponadto sprawdź czy nie masz otworów na śruby poprzeciąganych. Jeżeli tak to lekko wybijakiem pneumatycznym, lub przez jakiś wałek młotkiem należy te otwory wyrównać. Należy oczyścić miskę i korpus z resztek starej uszczelki, która mogła się sprasować, najczęściej z korpusem silnika. Jeżeli masz uszczelkę odpowiadającą kształtem i mimo wszystkich zabiegów nadal cieknie to zastosuj na uszczelkę sylikon obustronnie. W misce nie ma ciśnienia, więc nie musisz jej dokręcać tak jak koła od bizona, z wyczuciem należy, no i pozwól niech sylikon zaschnie (1h) i dopiero zalej olej. Jeżeli dalej będzie ciekło to znaczy że jest jakieś uszkodzenie mechaniczne np. pęknięcie. Piszę tak bo tak robię czasami w skrzyniach automatycznych, tylko raz stosowałem sylikon na uszczelkę pod pokrywą klawiatury - nie cieknie. Powodzenia i pozdrawiam. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 09-06-2011, 09:06
|
|
|
kości już rozprostowałem ale fakt że plecy powoli dawały o sobie znać. Auto u mechaniora a ja się racze drugim autem bez dachu więc nie jest źle
dokładnie chodziło mi o inne cechy tej uszczelki bo ona nie jest sztywna jak te płaskie, jest luźna i sprzedaje się ją normalnie w woreczku i tylko FEBI taką ma w sprzedaży.
Miska faktycznie miała wypuklenia ale to i tak nic nie dało.
Zastosowałem się do Twoich porad i niestety to nic nie pomogło, na misce nie widać śladu pęknięcia. Pozdrawiam.
Jak coś się wykluje to napiszę w swoich postach co było nie tak. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-06-2011, 09:10
|
|
|
Kleszczak napisał/a: | jest luźna i sprzedaje się ją normalnie w woreczku i tylko FEBI taką ma w sprzedaży. | to zalezy w jakim sklepie zapytasz, jednakże masz gwarancje, ze nowa uszczelka pocieknie za pare miesięcy, no chyba ze wstawiłes oryginał. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|