Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
22-11-2007, 14:33
Szarpie na "dwójce"
Autor Wiadomość
zbychu
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2006, 13:36   Szarpie na "dwójce"

Witam!
To mój pierwszy wpis, więc "z pewną taką nieśmiałością" dzielę się z Wami moim problemem.
Mój Lancer (4G92) szarpie na "dwójce" i tylko na "dwójce". Pozostałe biegi są OK.
W czym problem?
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-10-2006, 14:33   

a zauważ - czy może jest tak że szarpie Ci na 2, ale na tylko na niskich obrotach – czy non stop??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 25-10-2006, 14:38   

Sprawdz sprzeglo bo tak jakby mialo za maly skok- krotki. Pewnie masz zapowietrzony uklad hydrauliczny silownika sprzegla warto sprawdzic
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
zbychu
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 13:53   

Dziękuję za podpowiedzi. To chyba jednak problem sprzęgła. Rzeczywiście krótko "bierze".
A jajk to to sie odpowietrza?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 06-11-2006, 14:04   

Podobniie jak hamulce. Ktos pompuje i trzyma pedal sprzegla wcisniety- a ty odpowietrzasz odpowietrznikiem. Pedal spada w dol-ty zakrecasz i znowu ktos depta i trzyma a ty popuszczasz.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-11-2006, 14:29   

Do tego trzeba dwie osoby butelke plynu hamulcowego kluczyk/chyba 10 niepamietam/
1. Otwierasz pokrywe zbiorniczka plynu sprzegla nad pompka sprzeglowa lejesz np R4 zalezy jaki ply tam miales ja mam R3 nastepnie wchodzisz pod auto ,
2. Znajdujesz silownik sprzegla i teraz dwie metody gruntowna a b jak w serwisie szbko i bez komplikacji
a. wyciagasz trzpien silownika osoba w kabinie pompuje pedal sprzegla wyskakuje tloczek --- luzujesz odpowietrznik nad silownikiem
dolewasz plynu do zbiornika i pompujesz p. sprzegla masz wyczyszczone przewody ze starego plynu iszlamu czyscisz szmatka wnetrze silownika tloczek , montujesz tloczek w silowniku trzpien silownika do lapy,/ dolewasz plynu tak by zawsze cos bylo przez cala operaacje/
osoba w kabinie pompuje pedal ty luzujesz srubke kalamitke i tak powtazasz az zacznie leciec sam plyn zakrecasz kontrolujesz poziom plynu uzupelniasz do maksa podziwiasz skok trzpienia powinien byc wiekszy niz byl
b. wchodzisz pod auto po dolaniu plynu do zbiorniczka obserwujesz ruch tloczka nastepnie znajdujesz odpowietrznik srubka kalamitka osoba w kabinie pompuje pedal krzyczysz cisnij i otwierasz srubke ------ wycierasz twarz szmatka lubrekawem po zakreceniu srubki i ponownie

zasada jak przy odpowietrzaniu hamulcy
samemu trzeba uzyc wezyka zalozonego na srubke kalamitke sloiczka z plynem
zakladasz wezyk luzujesz srubke kalamitke 1 obrot zakladasz wezyk ok 5mm srednicy 30 cm dlugosci
sloiczek np koncentrad pomidorowy, nalac do sloiczka plyn tak by koncowka rurki byla zanuzona jakies 2 cm nalewaz plyn do zbiorniczka pompujesz dolewaz plyn jezeli sloiczek niema bombelkow powietrza zakrecasz odpowietrzenie
Uwaga gdy skok jest po w/w operacjach zbyt maly kupujesz zestaw naprawczy ok 20 zl lub caly silowniczek ok 40-50 zl i powtarzasz cala operacje
Chyba starczy? OK??

[ Dodano: 06-11-2006, 14:35 ]
KaWu, byles szybszy a ja sobie klepalem i klepalem
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
zbychu
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2006, 12:11   

Wielkie dzięki!
Można na Was liczyć.
Oby pomogło :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.