Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup MSS
Autor Wiadomość
traksmetal 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-12-2010, 18:55   Zakup MSS

Witam
Przymierzam się do zakupu MSS, raczej skłaniam się ku silnikowi 1,6 + założenie gazu, nigdy nie miałem diesla i raczej obawiam się takiego samochodu, tym bardziej że będzie to starsze auto. No chyba że się mylę:) Ale tu liczę na waszą pomoc.
Generalnie mam prośbę, na początku roku czytałem artykuł o MSS w motorze bodaj był to nr 4/2010. Czy ktoś ew. może mi podesłać linka gdzie odnajdę te artykuł lub może sam artykuł?
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 03-01-2011, 10:06   

Ja tam bym Ci radziła jednak Diesla :) Kupiłam w listopacdzie 2009, zrobiłam 26 tysięcy, w sumie przebieg 219 000 i nic póki co - olejek, filterki, paliwko.

Artykuł chyba był gdzieś na forumie, poszukaj dobrze.
_________________

 
 
 
ZbujMadej 
Forumowicz

Auto: Dacia Duster Ph2 1.6PB 4x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: WM
Wysłany: 03-01-2011, 21:52   

Dyskusja na temat "Diesel vs Benzyna/LPG" to temat rzeka. Pododbna ilość zwolenników, jak i przeciwników. Wszystko zależy od stanu silnika. Jak trafisz na "zajeżdzoną" benzynę, to na gazie będzie się sypał. Jak założysz słabą instalację gazową, to będziesz miał problemy. Tak samo z Dieslem. Wtryski i turbina to spory wydatek.

Rozglądaj się za autem, co do którego historii i serwisowania będziesz miał najmniej zastrzeżeń.

1.6 benzyna w okresie zimowym, w cyklu mieszanym, pali w okolicy 9L i nic na to nie poradzisz. Diesel na pewno będzie palił mniej, ale koszty usunięcia awarii będą na pewno większe niż w benzynie i możliwe są problemy z uruchamianiem, jak nie masz garażu.
Jeśli do tej pory nie zdecydowałeś pomiędzy dieslem a benzyną, to masz problem. Ja się na dieslu raz sparzyłem (10tys w plecy na aucie w ciągu roku - ford) i chyba już nigdy się nie przekonam. Już wolę większe spalanie ;)
_________________
Mój były Space Star >> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=55754
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 03-01-2011, 23:00   

ZbujMadej napisał/a:
Diesel na pewno będzie palił mniej .... i możliwe są problemy z uruchamianiem, jak nie masz garażu.
Tu można polemizować :roll:
Sprawny aku, sprawne świece żarowe, wtryski, dobre paliwo i nie powinno być problemu :)

Jakoś tak jak czytam Forum to nie wiem czy nie więcej pojawiło się tematów, że "benzyna" nie odpaliła 8)

ZbujMadej napisał/a:
Rozglądaj się za autem, co do którego historii i serwisowania będziesz miał najmniej zastrzeżeń.
A to jak najbardziej słuszna rada.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 04-01-2011, 12:58   

JCH napisał/a:


Jakoś tak jak czytam Forum to nie wiem czy nie więcej pojawiło się tematów, że "benzyna" nie odpaliła 8)


Hehe dokładnie. Szczególnie że zazwyczaj w benzynie problemy są na linii układ zapłonowy czyli - świece, przewody, aparat zapłonowy itp. a kiedy zainstaluje się LPG to ten zakres zaczyna się robić krytyczny dla pracy silnika.

W/g mnie jest dokładnie to co w dieslu - jak dbasz i wymieniasz regularnie to działa jak nie - masz problemy.

Co do odpalania w zimie to ja akurat uważam że DID jest pod tym względem super - przez 2 zimy nie miałem żadnych problemów z paleniem a przez mrozy w zeszłym roku sporo diesli stało ;) Może to zasługa systemu podgrzewaczy.

Ale jak towarzystwo u góry pisze - jak ci się trafi marna sztuka to z każdym systemem będziesz miał masę kłopotów.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 05-01-2011, 12:33   

JCH napisał/a:
Jakoś tak jak czytam Forum to nie wiem czy nie więcej pojawiło się tematów, że "benzyna" nie odpaliła 8)
mój diesel odpala na fabrycznym aku, które ma już 8 lat :D
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 07-01-2011, 10:36   

cns80 napisał/a:
mój diesel odpala na fabrycznym aku, które ma już 8 lat
Mój fabryczny tez przeżył 8 lat :) Padł w lipcu 2010 :angel11:
_________________

 
 
 
lord_broncoo 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse. MSS-DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 13
Skąd: Gniezno
Wysłany: 31-01-2011, 22:34   

Ja mam MSS DiD od lata kupiłem osobiście w Berlinie z przebiegiem 283tys.km
teraz autko ma 297tys.km ,w zimie bezawaryjny(przy mrozach odpalał bez problemu)
jedyny wkład to wymieniłem tydzień temu klocki i manszetkę z tyłu za 160zł z robocizną.
SUPER AUTKO POLECAM DIESLA ,nie ma się czego bać , a tym bardziej dużego przebiegu.
Lepszy znany około 300tys.niż skręcony na 140tys. :(
 
 
rajmund35 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2011, 15:57   

Ja mam 1.6 z gazem BRC. Jeżdżę już z 6 miesięcy codziennie dwie godziny jazdy w korkach.
Nic się nie psuje i jest ok. Bierz gaz i ciesz się niskimi opłatami. Będzie ci palił w bardzo dużych korkach około 9.5-11. Na trasie 8-9 litrów gazu na 100km.
 
 
tremba 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-03-2011, 22:40   

Ja od 3 lat hulam 1,6 z gazem. Autko kupione od Mitsumaniaka z tego forum. Poza wymiana zarowek, klockow itp. historii nie dzieje sie absolutnie nic. Fakt ze jezdze do zaufanego serwisu i troche na to trzeba kaski wydac, ale raz na 15 tysi kmow mozna-autko hula jak nowe. Teraz kupilem drugie i druga polowa naciska zeby sie pozbyc, ale niezawodnosc miska sklania mnie do trzymania go jeszcze przez jakis czas-przynajmniej dopoki nie przekonam sie do nastepnego nabytku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.