Przesunięty przez: Hubeeert 16-09-2007, 17:04 |
4g13 98 r lancer złącze zapłonu ( lokalizacja) i ustawianie |
Autor |
Wiadomość |
tommi14 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2006, 11:56 4g13 98 r lancer złącze zapłonu ( lokalizacja) i ustawianie
|
|
|
gdzie szukać złącze do ustawiania zapłonu które podłącza się do maszy , i czy wytarczy je zmasować zeby regulować zapłon za pomocą strobskopu !
pogmerałem - czy to moze pojedyńcza zaślepiona brązowa okrągła końcówka ? / koło serwa ! |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2006, 15:00 Re: 4g13 98 r lancer złącze zapłonu ( lokalizacja) i ustawia
|
|
|
tommi14 napisał/a: | pogmerałem - czy to moze pojedyńcza zaślepiona brązowa okrągła końcówka ? / koło serwa ! | Tak, to właśnie to.
Tutaj znajdziesz fotki z lokalizacją.
Post scriptum
W przyszłości zadawaj takie pytania w dziale technicznym, dział FAQ to tylko i wyłącznie instrukcje i porady.
do Adminów/Modów
Prosze o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu. |
|
|
|
 |
tommi14 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2006, 20:24
|
|
|
ok dzięki wieelka pomoc ! . jeszcze jedno p[ytanko czy jest różnica na który cylinder podepnę lampę do sprawdzenie kąta zapłonu ! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-08-2006, 20:07
|
|
|
ogromna - zawsze podpinasz pod 1 cylinder |
|
|
|
 |
tommi14 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 20:10
|
|
|
kolejność to 1-3-4-2 patrząc od frontu auta . rozumiem |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2006, 21:41
|
|
|
tommi14 napisał/a: | kolejność to 1-3-4-2 patrząc od frontu auta . rozumiem | Cylindry liczy się od strony rozrządu - ten najbbliżej rozrządu to 1. cylinder, potem sa kolejno 2., 3. i 4. 1-3-4-2 podpinasz na kopułce aparatu zapłonowego. Tutaj znajdziesz fotkę |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-04-2011, 18:53
|
|
|
Całkiem przypadkowo trafiłem na ten post i muszę przyznać, że miałem wpinaną lampę stroboskopową bez żadnego masowania, póki co jeździ. Ogólnie kojarzę miejsce/wtyczkę tylko chciałbym uściślić "zmasowanie"
W Hondzie Civic taka operacja polega na połączeniu na czas ustawiania zapłonu dwóch wtyczek, w manualu jest pokazane które. Tutaj jest tylko jedna, czy chodzi o np. "wepchnięcie gwoździa na kablu połączonego z blokiem silnika", czy jest może ukryty specjalny kabelek?
Do ASO gdzie zapewne mają odpowiednie wtyczki nie pojadę bo za samo podłączenie chcą 150zł + ewentualne czynności a dodatkowo przez tel typ z ASO się dziwił, że na wtrysku się zapłon ustawia
oraz ostatnie pytanko jakie mogą być skutki podłączenia lampy bez masowania? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-04-2011, 10:40
|
|
|
herr_flick napisał/a: | czy chodzi o np. "wepchnięcie gwoździa na kablu połączonego z blokiem silnika" | Dokładnie tak, ale lepiej ten kabel podłączyć pod klemę minusową akumulatora. herr_flick napisał/a: | czy jest może ukryty specjalny kabelek? | Nie ma. |
|
|
|
 |
|