Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] kondensatorki w ECu
Autor Wiadomość
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2007, 11:17   [ALL] kondensatorki w ECu

Witam wszystkich, nie jestem częstym gościem na forum, ale jak juz przegladam to nasuwaja mi sie rózne pytania odnośnie mojego miśka.
Mam colt z 1994r, 1,3 12V; 4g13 przebieg 176 tyś, jak na azie autko działa ok. miałem mały problem z silnikiem krokowym, ale juz naprawiłem, chciałbym teraz wiedzieć czy muszę zagladna do ECu/zapobiegawczo/ i sprawdzić w jakim sa stanie kondensatory, czy trzeba je wymienic? jak sie do tego zabrać? Jak ocenić w jakim są stanie?
Za wszelkiego radzaju opinie wielkie dzieki!
pozdrawiam
Paker
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 06-01-2007, 12:46   

Nie pamietam czy w 94r wystepowaly jeszcze problemy z ECU
Pogrzeb na forum napewno cos wyszukasz
Jesli juz zaczniesz dlubac w komputerze to popatrz czy nie sa wylane lub czy nie spuchly
Mozesz tez wrzucic fotke to napewno ktos w miare mozliwosci oceni
Jak sie do tego zabrac masz tutaj
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1317
Jesli brak Ci zdolnosci do lutowania to zrobia to w kazdym serwisie elektronicznym
W Warszawie płacilem za to 10zł i jakies grosze za same kondensatory
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-01-2007, 13:42   

W 94 jeszcze występowały problemy - 2 albo 3 naprawiałem po wylewach.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2007, 14:15   

Powiem Ci tak .... dopoki nie masz jakichs problemow co mogloby swiadczyc o tym ze cos z ECU dzieje sie nie tak to nie ruszaj - poki dziala nie ma co przedabrzac
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 06-01-2007, 14:23   

Moim zdaniem to lepiej zapobiegac niz leczyc ;)
Tymbardziej ze to ani zaden koszt ani zadna robota, a usterka niestety czesta
Godzina pracy i 15zl a spokoj na pare lat
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-01-2007, 14:25   

Meteo napisał/a:
dopoki nie masz jakichs problemow co mogloby swiadczyc o tym ze cos z ECU dzieje sie nie tak to nie ruszaj - poki dziala nie ma co przedabrzac


Z tym się nie zgodzę. Najlepsza droga do tego żeby stanął niespodziewanie o 3 w nocy w środku pola. A jak przy okazji procesor się wybrzuszy to 500zł mniej w kieszeni. Niekoniecznie musi padać powoli i dawać jakieś objawy.
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2007, 14:26   

Tez masz racje - tylko trzeba dac komus kto nam nie zwali calego ECU bo naprawde jest wielu pseudofachowcow ktorzy licza tylko na to zeby nas wycykac na kase .
Jezeli ma kogos zaufanego jezeli sam nie zrobi tego to moze oddac ale jezeli nie ma takiej osoby to lepiej odpuscic sobie niz przedobrzyc i pozniej miec mnostwo problemow bo to wkuncu ECU jest a nie filtr paliwa
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2007, 14:42   

Meteo napisał/a:
Tez masz racje - tylko trzeba dac komus kto nam nie zwali calego ECU bo naprawde jest wielu pseudofachowcow ktorzy licza tylko na to zeby nas wycykac na kase .
Jezeli ma kogos zaufanego jezeli sam nie zrobi tego to moze oddac ale jezeli nie ma takiej osoby to lepiej odpuscic sobie niz przedobrzyc i pozniej miec mnostwo problemow bo to wkuncu ECU jest a nie filtr paliwa


wystarczy dobra lutownica (nie transformatorowa) i przy minimalnej uwadze zrobi sie wszystko samemu.
dobra instrukcja+piwo+10 min roboty= swiety spokoj na lata!
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 06-01-2007, 15:23   

Nie no Meteo nie przesadzajmy
Tu nie chodzi o skomplikowana operacja na otwartym sercu tylko o przelutowanie 4 kondensatorow
Tak jak napisal adams gdybym mial w domu odpowiednia lutownice to bym sam to zrobil
Rozumiem ze naprawa juz po wylaniu czy innym problemie to klopot i trzeba oddac w dobre rece ale nie robmy problemu z prostego lutu bo to troche trudniejsze niz odkrecenie srubki
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2007, 12:09   

Dzięki za opinie. mam zamiar rozebrać ECU i sprawdzić te kondzie, bo z tego co opisujecie na forum to mogą ładnego bigosu narobić. mam znajomego elektronika z jego pomocą mam zamiar to zrobić.
a tak przy okazji co sądzicie o colcie 4g13 1,3 12v? bo ja jestem właścicielem od 1,5 roku i mam mieszane uczucia. wprawdzie nie stanął mi na drodze ale już musiałem wymieniać uszczelke pod glowicą i krokowca naprawiać, obecnie jezdzi bez zarzutu.
PozdrawiamPaker,
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2007, 14:15   

Witam chciałem dzisiaj wyciągnąć ECU z mojego Miśka 1,3 12V CAO 94r ale niewiem jak pomocy jak, jeśli ma ktoś linka lub wie gdzie taki temat dajci znać sprawdzałem stronę Krzyżaka ale jest inaczej. Pomocy
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 08-01-2007, 14:32   

Zlokalizowales juz go?
Strona pasazera w nogach po prawej stronie na scianie bocznej przy samej podlodze
Przykrecony jest na 2 srubki a do niego wchodza 2 dosc duze kostki
Troche sie trzeba nagimnastykowac ale operacja nie powinna sprawiac problemow ;)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2007, 14:39   

Tak jak otworzysz schowek do go widać a te śrubki to te na dole co są jak dojść do tej drugiej??
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 08-01-2007, 15:04   

Jako ze wymienialem kondensatorki u siebie w zeszle wakacje to juz dokladnie nie pamietam gdzie jest kazda srubka :D
Jak otworzysz schowek to komputer napewno widac tyle ze dostep przez schowek jest bardzo ciezki
Pamietam ze wyjmowalem schowek zeby miec wiecej swiatla a srubki wykrecalem dostajac sie od dolu
Zanim odlaczysz ECU zdejmij kleme - z aku !
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2007, 15:48   

Dzięki harpagan jutro się tym zajmę bo już się ciemno robi pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.