Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do Mitsu Outlander 2.3
Autor Wiadomość
Eskimski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2015, 14:30   LPG do Mitsu Outlander 2.3

Hej, ostatnio pomyślałem żeby zamontować LPG do mojego auta - Outlander 2.3. Chodzi mi op głowie ciekły wtrysk albo sekwencja. I tu moje pytanie, byłbym wdzięczny za pomoc w wyborze instalacji, opinie kogoś kto ma u siebie LPG oraz za polecenie jakiegoś dobrego warsztatu z Warszawy który ogarnia takie nowsze instalacje;)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-01-2015, 14:40   

Wybór dobrych pasujących podzespołów jest dość duży i tak na prawdę lepiej skupić się nad dobrym gazownikiem który dobrze zamontuje odpowiednie podzespoły i właściwie wszystko wyreguluje. W 5 generację nie warto się pchać jeśli silnik nie ma bezpośredniego wtrysku, 4 generacja czyli sekwencja spokojnie wystarczy.
 
 
Eskimski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2015, 21:12   

W sumie pewnie masz rację, tylko ostatnio trafiłęm gdzieś na artykuły o V generacji że jest podobno mniej awaryjna praktycznie bezobsługowa i lepsza dla silnika, a w sumie chciałbym trochę pojeździć tym autem;)
 
 
Mjuszor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 1.6 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2015, 22:29   

Z tym się nie zgodzę że nie warto iść w V generację jeżeli silnik nie ma bezpośredniego wtrysku. To jest zupełnie co innego. Do bezpośredniego wtrysku są inne specjalne instalacje jak BRC SDI albo Vialle (które kosztuje do bezpośredniego wtrysku dwa razy tyle co do zwykłego). V generacja jest lepsza pod wieloma względami, dla motoru i eksploatacji auta. W dodatku jest dużo nowsza. Ale co do gazownika to tu się zgodzę. Nie ma wielu którzy znają się i dobrze montują ciekły wtrysk.
Zresztą sam mam Vialle u sibie (na forum są fotki) i nie zamienię jej na nic innego...
_________________
PB+LPG Vialle, to nie wiocha tylko postęp...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2015, 22:56   

Dobrze zamontowana i wystrojona IV generacja spokojnie posłuży bezawaryjnie od 100 nawet do 200 tys km. Następnie wystarczy wymienić wtryski gazowe oraz reduktor i kolejne 100 - 200 tys przed nami. Przy poprawnie zamontowanej i wystrojonej IV generacji nie da się poznać różnicy po między benzyną a gazem więc według mnie nie ma co przepłacać za V generację której montaż w przypadku silnika z pośrednim wtryskiem jest czystą fanaberią.
 
 
Mjuszor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 1.6 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2015, 20:33   

Z tą fanaberią to bym nie przesadzał, jak kolega chce to czemu nie;) Zresztą z LPG tak jest zawsze jak był monowtrysk to każdy mówił że sekwencja to nie ma sensu, tak samo teraz z ciekłym wtryskiem;)
_________________
PB+LPG Vialle, to nie wiocha tylko postęp...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2015, 06:51   

W jednopunktowym wtrysku w tamtych czasach sekwencja nie miała sensu bo nie było tak szybkich wtrysków gazowych aby dały radę przy takiej strategii wtrysku benzynowego jaki tam występuje. Sekwencja nie działała by tam poprawnie jak zresztą było też w wielopunktowych silnikach z wtryskiem półsekwencyjnym czy typu full group.
 
 
Mjuszor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 1.6 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2015, 11:20   

Sądzę że jest to temat na osobną rozmowę w innym wątku:) Bo można o tym dyskutować tak jak o istocie posiadania LPG w aucie;) Chociaż w sumie z monowtryskiem masz racje.
_________________
PB+LPG Vialle, to nie wiocha tylko postęp...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2015, 11:25   

Masz rację, odeszliśmy troszkę od tematu :)
A co do V generacji, to też nie jest pozbawiona wad i też czasem trafiają się kosztowne awarie chociażby np. pompy LPG a dodatkowo cena samej instalacji jest sporo wyższa. Najlepszym rozwiązaniem było by podawanie ciekłego LPG i benzyny tymi samymi wtryskami ale to tez nie jest takie proste do wykonania i dodatkowo wymaga odpowiednich zmian w przepisach.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10669
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-01-2015, 12:59   

Mjuszor napisał/a:
Zresztą sam mam Vialle u sibie (na forum są fotki) i nie zamienię jej na nic innego...

Pogadamy jak przekroczysz na niej 200 tyś km. Wtryski trochę kosztują, tak samo trzeba robić regenerację pompy...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 09-01-2015, 16:52   

Skoro chcesz założyć gaz, to znasz ceny instalacji, ile zamierzasz przejechać autem, więc musisz sam wyliczyć co ci bardziej pasuje. Dobra będzie instalacja IV i V generacji.
 
 
Eskimski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2015, 14:04   

Ok, dzięki za waszą pomoc;) A jest jakaś inna marka V generacji jak Vialle?
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-01-2015, 19:49   

Eskimski, Prins robi już instalacje V generacji
 
 
Eskimski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2015, 18:31   

A mam do was jeszcze pytanie, znacie warsztat Energy Gaz z Warszawy? Bo na hasło ciekły wtrysk akurat wyskoczył mi ten warsztat i widziałem że trochę aut już tą instalacją zagazowali???
 
 
Mjuszor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 1.6 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2015, 10:53   

Ja znam Energy, gazowałem tam kilka aut. Poszukaj gdzieś w temacie o Mitsu Lancer X tam są moje zdjęcia i kolegi który też w Energy montował, sam jak widzisz mam ciekły wtrysk, montowany właśnie u nich;) Zresztą oni trochę tych aut z ciekłym wtryskiem tam mają, Mitsu, Renault, Lexus itp.;)
_________________
PB+LPG Vialle, to nie wiocha tylko postęp...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.