Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciek - miska olejowa.
Autor Wiadomość
hitman 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 16V
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 104
Skąd: Radom
Wysłany: 17-05-2011, 21:20   wyciek - miska olejowa.

Przymierzałem się do wymiany oleju wchodze pod cari a tu miska okopcona w połowie jej obwodu ( od strony rozrządu) i tu rodzi się pytanie czy powinna ona być dokręcona na uszczelke czy silikon? Teraz jest napewno na silikon bo widze nadmiar silikonu który wyciekł po dokręceniu. Dokręcenie miski w takim stanie jak jest teraz, pomogłoby? Proszę o podpowiedzi.
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-05-2011, 21:37   

Dokręcenie miski raczej tu nic nie da, chyba ze ewidentnie masz poluzowane śruby dociskające miskę, jeżeli wszystkie są dobrze dociągnięte to znaczy ze materiał uszczelniający nie spełnia swojego zadania. Proponuję wytrzeć miskę do sucha i zlokalizować wyciek dokładnie, bo może się okazać, ze miska nie cieknie a jakiś symer poleciał i pyli ci na miskę olejem.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
hitman 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 16V
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 104
Skąd: Radom
Wysłany: 18-05-2011, 21:26   

Jeśli chodzi o simeringi (uszczelniacze) na wałku rozrządu i wale korbowym napewno nie ciekna. Cieknie ewidentnie z miski, kupie jakiś sylikon i doprowadze to do ładu bo tam nie ma chyba uszczelki. Martwi mnie też sam fakt demontazu miski - chyba nie obędzie się bez zdejmowania tlumika początkowego i tak jakby jakiejś obudowy od skrzyni albo sprzęgła muszę się temu lepiej przyjrzeć
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-05-2011, 21:38   

a nie lepiej kupić uszczelkę? niż bawić się w silikony...
 
 
 
hitman 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 16V
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 104
Skąd: Radom
Wysłany: 18-05-2011, 21:56   

Szczerze nigdzie w sklepach online nie mogę tego znaleźć, także twierdze że takowej nie ma, a jeśli już coś jest to właśnie sylikon
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-05-2011, 23:06   

no to zadzwoń do:

Japaneze
Marek Malik
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584

i wtedy zapadnie werdykt ;)
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-05-2011, 00:00   

Jak już zdejmiesz miskę to nie zapomnij poprzebijać otworów bo mogą być poprzeciągane, szczególnie przy zastosowaniu sylikonu jest to zalecane.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 20-05-2011, 13:03   

Uszczelki pod mise olejowa niedostaniesz nigdzie bo niewystepuje wogule uszczelka,zapomnij o silikonie ,kup dirko to jest jak silikon tylko o niebo lepsze.A na marginesie sprawdz uszczelniacze wału i dokrec filtr oleju. Chyba ze masz miske dziurawa
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-05-2011, 07:59   

Istnieje również coś takiego jak silikon wysokotemperaturowy. Zakres temperatur ma podobny jak Dirko ale jest dużo tańszy.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
hitman 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 16V
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 104
Skąd: Radom
Wysłany: 21-05-2011, 22:37   

Dzięki panowie za podpowiedzi. Tak własnie myslałem, że nie ma uszczelki tylko sylikon tam idzie. Jestem praktycznie pewien że nie cieknie na którymś uszczelniaczu bo byly wymieniane rok temu z rozrządem u dobrego mechanika w kaplinie, jedyne co pozostaje to nie dokręcony filtr, sprawdze to tylko narazie brak mi czasu. Moim zdaniem jednak tak jak przypuszczam to właśnie to uszczelnienie miski olejowej z blokiem silnika jest nieszczelne gdyż miska praktycznie w połowie swojego obwodu jest okopcona olejem. Sprawdze wszystko jeszcze raz w wolnej chwili a jak wszystko wskaże na nieszczelnośc miski to ją uszczelnie :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.