[II 3.0 V6] KŁOPOTY Z LPG(SZARPNIĘCIE PRZY GWAŁTOWNYM WCIŚNI |
Autor |
Wiadomość |
Dariusz 72
Nowy Forumowicz outlander 3.0 XLS 07
Auto: mitsubishi outlander 3.0v6 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 14 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 21-03-2011, 21:31 [II 3.0 V6] KŁOPOTY Z LPG(SZARPNIĘCIE PRZY GWAŁTOWNYM WCIŚNI
|
|
|
WITAM! MAM PROBLEM Z MOJA LPG(BRC SEQUENT PLUG&DRIVE). A MIANOWICIE,GDY GWALTOWNIE WCISNE PEDAL GAZU,JEST SZARPNIECIE,JAKBY PRZERWALO DOPLYW GAZU,REDUKCJA I DOPIERO PRZYSPIESZENIE.NADMIENIE,ZE DZIEJE SIE TO TYLKO PRZY WIEKSZYCH PREDKOSCIACH NP.W TRASIE PRZY WYPRZEDZANIU.W RUCHU MIEJSKIM TAKICH OBJAWOW NIE ZAUWAZYLEM.INSTALACJA JEST NOWA NA GWARANCJI,ALE PRZY ZEROWYM PRZEGLADZIE(PO 1500KM) SERWISANT NIE STWIERDZIL ZADNYCH ANOMALII.NA BENZYNIE TEGO NIE MA.AUTO MA DOPIERO PRZEJECHANE 37TYS.MIL(OGOLNIE-NA GAZIE 5),WIEC PRZEWODY I SWIECE SA W DOBREJ KONDYCJI.JESLI KTOS MIAL TAKI PRZYPADEK,TO NIECH PODZIELI SIE SWOIMI DOSWIADCZENIAMI W TYM TEMACIE!!!
PZDR. |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 22-03-2011, 00:01
|
|
|
Nie mam gazu mam automat, w trasie przy wciśnieciu pedału przyspieszenia/gazu/ automat redukuje biegi o 1-2 stopnie i dopiero przyspiesza objawia to sie opóznieniem w przyśpieszaniu wydaje mi sie ze to normalne
jezeli masz automat szarpanie może być objawem usterki skrzyni biegów |
|
|
|
 |
Dariusz 72
Nowy Forumowicz outlander 3.0 XLS 07
Auto: mitsubishi outlander 3.0v6 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 14 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 22-03-2011, 12:45
|
|
|
andrzejGb napisał/a: | Nie mam gazu mam automat, w trasie przy wciśnieciu pedału przyspieszenia/gazu/ automat redukuje biegi o 1-2 stopnie i dopiero przyspiesza objawia to sie opóznieniem w przyśpieszaniu wydaje mi sie ze to normalne
jezeli masz automat szarpanie może być objawem usterki skrzyni biegów |
KOLEGO PISALEM,ZE NA BENZYNIE TAKICH OBJAWOW NIE MA,WIEC TO NIE JEST WINA SKRZYNI BIEGOW.TYM BARDZIEJ,ZE NIE DZIEJE SIE TO ZA KAZDYM RAZEM.MAM AUTOMAT I WIEM ,ZE REAKCJA NA WCISNIECIE PEDALU GAZU JEST OPOZNIONA. |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-03-2011, 13:17
|
|
|
Kolego jak będziesz pisał wielkimi literami to nic nie wskórasz więcej, a wręcz przeciwnie. Szarpanie może być spowodowane tym, że jakiś kabel podający paliwo może być zapchany, "zakręcony", albo nie wiadomo co jeszcze. Ew. może być jakieś zwarcie na kabelkach, wtedy źle dostarcza paliwo, mój wujek ostatnio miał podobnie. |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 22-03-2011, 14:24
|
|
|
kolego gaz to gaz może nie odpowiedni fachowiec montował i coś spieprzył.
Też interesowałem sie montażem gazu mam ten sam silnik więm ile pali zwłaszcza w miescie
nie wszyscy jednak polecali montaz gazu do tego silnika |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-03-2011, 14:39
|
|
|
Na forum jest bardzo mało ludzi z zagazowanymi outkami bo te silniki nie lubią gazu,więc wiele się nie dowiesz .Masz gaz na gwarancji to jedz i niech ci naprawią |
_________________
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 22-03-2011, 14:53
|
|
|
Masz BRC zatem moze byc tak ze nie wyrabia sie instalka. Przy silniku 3.0 V6 moze nie dawac rady reduktor. Tak czy inaczej musisz jechac do instalatora na kalibracje instalacji podczas jazdy. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
zegar
Mitsumaniak

Auto: Suzuki Bandit 1200S / OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 64 Skąd: Szczecin/Bydgoszcz
|
Wysłany: 22-03-2011, 16:27
|
|
|
ja sie podlacze pod temat, bo w innym nikt mi nie chce odpowiedziec, ja mam czasem takie szarpniecie w automacie, czesciej na zimnym... co to moze byc? |
|
|
|
 |
Dariusz 72
Nowy Forumowicz outlander 3.0 XLS 07
Auto: mitsubishi outlander 3.0v6 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 14 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 22-03-2011, 20:38
|
|
|
andrzejGb napisał/a: | kolego gaz to gaz może nie odpowiedni fachowiec montował i coś spieprzył. |
Gaz montowalem w "unimocie" w bialymstoku(przedstawiciel firmy "czakram")-na handlowej.To raczej nie sa "garażowcy".
lexus napisał/a: | Masz gaz na gwarancji to jedz i niech ci naprawią |
Bylem,podlaczyl pod komputer i wedlug niego wszystko o.k.
sampler napisał/a: | Tak czy inaczej musisz jechac do instalatora na kalibracje instalacji podczas jazdy. |
I o to poprosze przy nastepnej wizycie w warsztacie.Dzieki!!!
Cytat: | Kolego jak będziesz pisał wielkimi literami to nic nie wskórasz więcej, a wręcz przeciwnie. |
TY MNIE JEDNAK ZAUWAZYLES
Pozdrawiam i dziekuje za rady!!! |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 22-03-2011, 22:48
|
|
|
zegar napisał/a: | ja sie podlacze pod temat, bo w innym nikt mi nie chce odpowiedziec, ja mam czasem takie szarpniecie w automacie, czesciej na zimnym... co to moze byc? |
mam podobnie, zimny pojazd po nocy odpalam wsteczny-szrpnięcie nastepnie D i szarpniecie jak sie rozgrzeje jest ok ,Ma to chyba zwiazek z temperaturą im zimniej tym szarpniecia jakby silniejsze
Różne rzeczy czytałem na temat automatów , powinno sie podobno rozgrzać jak jest poniżej zera przed jazdą w ASO mechanik mówił zeby nie rozgrzewać ale gwałtownie nie przyspieszać zanim skrzynia sie nie nagrzeje
np:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=604
http://www.prnd.pl/porady-asb |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:26
|
|
|
sampler napisał/a: | Masz BRC zatem moze byc tak ze nie wyrabia sie instalka |
Kolego nie siej niepotrzebnego fermentu, BRC to dobre istalacje. Nie wiem co się ma w niej nie wyrabiać. Stroiłem 3.0V6 i jeździ znakomicie już ponad 50tys. mil. W automacie lpg musi być idealnie wystrojone na trasie. Jeżeli będzie np. za słabe (niższy moment i moc) to komp od skrzyni będzie głupiał i może np. szarpać, przerzucać biegi z opóźnieniem itp. Z tego co pamiętam to w kolektorze są klapki i trzeba się również umiejętnie wwiercić z dyszami (szarpanie na zimnym). |
|
|
|
 |
Dariusz 72
Nowy Forumowicz outlander 3.0 XLS 07
Auto: mitsubishi outlander 3.0v6 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 14 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 10-04-2011, 15:59
|
|
|
Bylem w tygodniu u gazownikow.Zrobilismy jazde testowa z podpietym kompem.Instalacja zdaniem gazownika jest dobrze skalibrowana.Powiedzial,ze musze wymienic swiece.Czy w aucie o przebiegu 60tys.km.mogly sie wypalic swiece??? Wedlug instrukcji powinienem je wymienic po 90tys.km.Takie sa uroki lpg.Zmienie i sie okaze,czy to wina swiec.Moze macie jakies namiary na punkty ze swiecami w dobrej cenie do OII 3.0 V6 MIVEC 2007r. |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 10-04-2011, 16:39
|
|
|
może podjedz do innego warsztatu montującego LPG |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-04-2011, 17:29
|
|
|
Ja wymieniałem świece co dwa lata jak jeżdziłem na gazie , a miałem przypadek że nie wymieniłem świec bo mechanik powiedział że będzie czuć jak świece padną,póżniej auto zaczeło falować na wolnych obrotach i nie było mocy ,po wyjęciu świec okazało się że jedna świeca(bosha) była wypalona a częśc porcelanki wyleciała chyba wydechem bo się urwała i wywalił dziure w popychaczu no i drobny remont był nieodzowny |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adamlock
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3.0 V6 i Eclipse 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-05-2011, 21:11
|
|
|
mariusz_2050 napisał/a: | sampler napisał/a: | Masz BRC zatem moze byc tak ze nie wyrabia sie instalka |
Kolego nie siej niepotrzebnego fermentu, BRC to dobre istalacje. Nie wiem co się ma w niej nie wyrabiać. Stroiłem 3.0V6 i jeździ znakomicie już ponad 50tys. mil. W automacie lpg musi być idealnie wystrojone na trasie. Jeżeli będzie np. za słabe (niższy moment i moc) to komp od skrzyni będzie głupiał i może np. szarpać, przerzucać biegi z opóźnieniem itp. Z tego co pamiętam to w kolektorze są klapki i trzeba się również umiejętnie wwiercić z dyszami (szarpanie na zimnym). |
Posiadam instalacje BRC i nie narzekam - zrobione 15 tys. Faktem jest, że regulacja po instalacji u gazownika potrwała znacznie dłużej niż zwykle:
- problemy z komputerem samochodowym (gazowy go rozprogramowywał i powodował błedy) - oba zostały odseparowane i teraz jest OK, zweryfikowane w ASO.
- problemy przy wiekszym obciążeniu: przyspieszanie, prędkośc, załadunek - wstawienie wydajniejszych wtryskiwaczy - jest OK.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|