Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Lancer CS9A 2.0 Intense '06
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-04-2011, 00:28   Mitsubishi Lancer CS9A 2.0 Intense '06

Mitsubishi Lancer
Model: CS9A – Sedan, silnik 4G63
Wersja: 2.0 Intense
Rok produkcji: 03.2006, pierwsza rejestracja 09.2006, kupiony: 02.2009.

Wyposażenie:
- dokładki do progów, zderzaka przedniego, tylnego i spojler na klapie,
- sportowe zawieszenie -30mm, 16 calowe felgi Enkei,
- listwy na drzwiach i klamki w kolorze nadwozia,
- klimatyzacja automatyczna,
- fabryczna instalacja na 6 głośników,
- 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtyny),
- elektryka (szyby, lusterka + ogrzewanie lusterek, centralny zamek z pilotem w kluczyku),
- kierownica MOMO, aluminiowe nakładki na pedały, skórzana gałka zmiany biegów i dźwignia ręcznego, sportowe fotele,
- projektorowe halogeny (cokolwiek to znaczy), przyciemnione szkło świateł przednich, tylne w ciekawszej wersji (takie rozproszone koła).

Krótka historia zakupu:
Zaczynając od samego pomysłu na własne auto, typowanie modelu, upewnianie się co do słuszności wyboru, oczywiście zbieranie funduszy, poszukiwanie konkretnego egzemplarza Lancera po lifcie (wchodził w grę tylko roczniki 2006) w dobrym stanie i cenie trwały prawie rok czasu. Po drodze było kilka epizodów z samochodami z silnikiem 1,6. Jeden był „pod domem”, ale przed liftem. Potem drugi był nad morzem niby po lifcie, a zderzak przed liftowy. Sprzeczne informacje przez telefon – nie pojechałem. Potem auto zostawione w ASO z rozliczeniu podobno od profesora. Pojechałem między świętami w straszną zawieruchę ponad 100km no i super wszystko, auto cudne, ale 30 minut wcześniej sprzedane. W każdym razie w lutym 2009 roku udało się. Stałem się posiadaczem Mitsubishi Lancer 2.0 Intense (no cóż spalanie 1-1,5l większe, ale nie żałuję). Samochód pochodził z Niemiec sprowadzony przez pośrednika od pierwszego właściciela z książką serwisową, niemieckimi naklejkami odnośnie przeglądów na słupku drzwi, na silniku (z ciekawostek olej marki Mitsubishi), z oględzin opon, tarcz (chodź lekko już zwichrowanych, ale bez wyraźnego rantu), stanu tapicerki, kierownicy potwierdzały tylko zapisy w książce serwisowej i stan licznika. Przeraziła mnie kupa papierów jakie dostałem z samochodem (znajomy który się na tym znał posprawdzał mówił że ok). W każdym razie z lekkim podenerwowaniem (znając moje szczęście na pewno będzie czegoś brakować, albo będzie coś nie tak) poszedł do okienka w wydziale komunikacji, a po 15 minutach wyszedłem z kompletem rejestracji i dokumentów :D .

Co urzekło po zakupie:
- sportowo zestrojone zawieszenie + nisko profilowe opony w standardzie,
- bardzo elastyczny silnik który ciągnie równo od 2000 do 7000, przy okazji dość szybko się rozgrzewa w zimie,
- precyzyjna skrzynia która lubi mocniejsze traktowanie
- wyposażenie w tym kierownica momo, nakładki to może detal, ale pseudo kubełki już całkiem fajne,
- wygląd (ale, to już przed zakupem).

Minusy:
- wyciszenie nadkoli,
- czasem coś potrafi na dziurach poskrzypieć,
- brak chociaż skromnego komputera pokładowego.

Parę fotek:

W wersji zimowej:




Jak znajdę chwilę będą zdjęcia wnętrza i kilku modyfikacji które dokonałem przez ten czas.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-04-2011, 12:43   

Fajna, zgrabna bryczka.
 
 
capelush 
Mitsumaniak

Auto: Lancer EVO MR touring '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 102
Skąd: bytom
Wysłany: 25-04-2011, 21:39   

caly czas mam sentyment do tego auta...jezdzi nim nowy czlowiek...troche zmian zrobil- srodek z evo 9. takze calkiem calkiem
_________________
It's Not Over
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-04-2011, 21:42   

capelush napisał/a:
troche zmian zrobil- srodek z evo 9.


Czyli co zmienił? Fotele? Przecież tapicerka, kierownica, pedały, nawet drążek zmiany biegów i wskaźniki (po z 3 kontrolkami od napędu) są identyczne.... :twisted:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-04-2011, 21:46   

krzychu, koniec świata! :mrgreen:
Po trzech latach wreszcie założyłeś temat. :mrgreen:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-04-2011, 21:51   

mkm napisał/a:
krzychu, koniec świata! :mrgreen:
Po trzech latach wreszcie założyłeś temat. :mrgreen:


To tak jak bym kiedyś chciał opchnąć to żeby wielcy tego świata klepnęli ogłoszenie :twisted: W każdym razie coś podziałało na Hubcia i dorzucił po cichu punkt regulaminu odnośnie tego działu :rolleyes: To jest dopiero koniec świata! (może tu nie zaglądnie).

Ps. mkm ten dział miał być ukryty. W każdym razie tak myślałem po lekturze tematu ze zmianami w tym dziale (więcej osób za ukryciem niż przeciw)....
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-04-2011, 21:58   

krzychu, temat o zmianach dalej aktualny :mrgreen:
Daję szansę demokracji :twisted:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-04-2011, 21:59   

mkm napisał/a:
Daję szansę demokracji :twisted:


No to chyba czas na ankietę?
 
 
capelush 
Mitsumaniak

Auto: Lancer EVO MR touring '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 102
Skąd: bytom
Wysłany: 25-04-2011, 21:59   

siedzenia i boczki - wyglada to calkiem calkiem... mam gdzies zdjecie postaram sie wrzucic.
_________________
It's Not Over
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-04-2011, 23:12   

capelush napisał/a:
caly czas mam sentyment do tego auta


Wracając do tego to szwagier podpytuje czy nie zmieniam itd (on często co 3 lata zmienia auto, ale głównie niemiecką motoryzację lubi, zresztą psa też ma niemieckiego :badgrin: ). Do rzeczy nie bardzo jest na co zmienić. Nowy Lancer z silnikiem 1,8 nie bardzo jest postępem (cięższy, silnik mało elastyczny itd). 2.0 tylko z USA no ale to też taki było by nowsze z ESP i może z Key Lessem. Po za tym w obecnym brakuje mi 4x4 i tutaj jeszcze jeszcze gorzej. Nie bardzo jest w czym wybierać żeby nie paliło ponad 10, miało sensowny układ 4x4 i nie miało prześwitu 20cm... RalliArt podobno wyleciał z oferty na Europe, niby na stronie jest cennik z rocznikami 2011... No ale cena na razie nie ta więc może kiedyś... Z drugiej strony podobno wyważenie nie bardzo (Evo ma inny balans) no i skrzynia co nie do końca jest udana pod względem działania i trafności decyzji - może kiedyś poprawią te mankamenty.... Mogli by pomyśleć na czymś pomiędzy RA, a zwykłym. Szczególnie że takie coś na rynek Rosyjski jest Lancer 2.0 z napędem znanym z Outlander/ASX-a... Na razie chcąc nie chcą Lancerek zostaje na bliżej nieokreślony czas.
 
 
szuwar 
Mitsumaniak


Auto: Wiking
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2655
Skąd: Koszalin
Wysłany: 29-04-2011, 00:05   

krzychu, gratuluję Lancer'ka , bardzo ładny bez zbędnych i szpecących modyfikacji zwanych pseudo tuningiem - tylko wysmakowany - na prawdę ładne auto....
zresztą przedmiot wzdychań moich ... mam nadzieję, że przyjdzie ten czas i na mnie :)
Pozdrawiam i spokojnego użytkowania oraz szerokości
_________________
VOLVO S80 T6 AWD
 
 
10wojtek10 
Forumowicz

Auto: Lanc/Colt/Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 69
Skąd: katowice
Wysłany: 06-05-2011, 22:36   

krzychu napisał/a:
capelush napisał/a:
troche zmian zrobil- srodek z evo 9.


Czyli co zmienił? Fotele? Przecież tapicerka, kierownica, pedały, nawet drążek zmiany biegów i wskaźniki (po z 3 kontrolkami od napędu) są identyczne.... :twisted:


... przód skórzane kubełki Recaro (evo VIII), boczki skórzane (również evo VIII), tylna kanapa skóra...
Zupełnie inne auto - efekt na prawdę jest ciekawy...
_________________
Lancer 1.6 SB
Colt RalliArt 3D
Pajero Pinin
 
 
capelush 
Mitsumaniak

Auto: Lancer EVO MR touring '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 102
Skąd: bytom
Wysłany: 07-05-2011, 13:35   

Wojtek to gdzie zdjęcia...pochwał sie :)
_________________
It's Not Over
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.