 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G 95-99] wysokie obroty na jałowym po wymianie dolotu... |
Autor |
Wiadomość |
Sonek
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse Spyder
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-05-2011, 14:47 [2G 95-99] wysokie obroty na jałowym po wymianie dolotu...
|
|
|
WItam,
j.w. mam mały problem z obrotami w eclipsie 2g spyder z silnikiem 2.4.
Wymieniłem dolot (do przepustnicy) i obroty podskoczyły tak że miałem 1700-1800rpm na jałowym po rozgrzaniu. Dzisiaj dokręciłem śrubę na przepustnicy (tą najbardziej z wierzchu) i obroty mocno spadły. Pojeździłem z 10 minut zrzucałem na luz, zatrzymywałem się i miałem cały czas 800-900rpm. Zadowolony wróciłem do domu i pod garażem znowu troche wzrosły bo do ok. 1000-1050rpm...z tego co wiem to trochę za dużo. Co jeszcze można zrobić żeby je zbić? Powinienem jeszcze raz nauczyć silnika obrotów po tej operacji?
Boje się też żeby mi nie spadły za mocno i nie zaczął gasnąć...
dodam że na końcu kiedy samochód miał 1000-1050rpm silnik był już całkiem rozgrzany. |
|
|
|
 |
Mateusz_eclipse
Forumowicz

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Głogow
|
Wysłany: 25-05-2011, 11:26
|
|
|
moze sprobuj nauczyc go wolnych obrotow , bylo to juz dokaldnie opisane na forum . |
|
|
|
 |
Sonek
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse Spyder
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-05-2011, 11:33
|
|
|
te 1800rpm to miałem właśnie po jego nauce :]
spróbuje dziś jeszcze raz po dokręceniu śruby. |
|
|
|
 |
|
|