Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
E54A 2.0 V6 -dziwna sprawa pomocy
Autor Wiadomość
ddevils 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Minsk Mazowiecki
  Wysłany: 18-05-2011, 16:36   E54A 2.0 V6 -dziwna sprawa pomocy

w dniu wczorajszym wracajac sobie spokojnie do domku w paenym momencie szarpneło autem cos strzeliło i auto zaczęło tracic moz po dodaniu gazu na chwilke podnosza sie obroty i zaraz opadaja i gaśnie auto.
na beznzynie jeszcze próbuje po odpaleniu i wcisnięciu gazu jakos siewkrecac ale tylko wtedy kiedy szybko dodaje gazu pulsacyjnie, jak wcisne pedał do dechy gasnie. na gazie nawet pulsacyjnie nie próbuje sie wkrecać.
podaczas takich operacji usłyszalem niezły przepał jak to w sarych autach gaz i bum:)
wczesniej miałem hanię i nie było tego typu problemów mam mitsu i sięzaczęło -macie jakiś pomysł jak zdjagnocować problem ?
dzieki
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2011, 09:27   

Strzał LPG w przepływomierz. Szukaj drugiego i sprawdź czy gdzieś jaka rura nie spadła.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 20-05-2011, 20:58   

Witam tak jak mówi Hubeeert pewnie spadła Ci jakaś rurka ja mniałem takie same objawy po strzale, zsuneła mi się rura od przepustnicy i gal sie dławił, ksztusił, gasł ale po założeniu na szczęście wszystko było ok. Skoro Ci strzela to wymień przewody i świece jak naszybciej a i wizyta u gazownika też by się przydała. Szkoda silnika na takie strzały:)
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
MatiGLX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 21-05-2011, 22:04   

Witam
Cię Sprawdz sobie rurkę od odmy na przedniej pokrywie jak spadła auto gasnie szarpie :) to samo u mnie .. pzdr :)
Przepływomierz i tak rospada się za każdym strzałem ja już wymieniłem 3 :) takię dzieje jak jest za uboga mieszanka gazu :) dużo powietrza mało gazu i BUMMMM :) :):)

[ Dodano: 21-05-2011, 22:07 ]
Pamietaj strzela na gazie tylko z układdu zapłonowego PRZEWODU ŚWIECE CEWKI , EWENTUALNIE CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU :
NIC PO ZA TYM 100 % SPR NA SWOIM :
:) :)
_________________
You can look but you can't touch :)
 
 
ddevils 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Minsk Mazowiecki
Wysłany: 22-05-2011, 11:29   

:D Na razie mam spokój. Wymontowalem mikser uszczelnilem rurę od gazu żeby nie było wyciekow. Przeplywomierz ocalał ponieważ był daleko od wybuchu :) tym razem Zreszta Ktos fatalnie zamontował mikser ponieważ nie powinien być przy samej przepustnicy tylko miedzy przepływomierzem a rura dolotu żeby miała czas mieszanka tam przepłynąć i się wymieszać. I mało tego kawał nieuszczelniony był i dlatego powietrza za dużo i bum. Teraz sama benzin i na razie jest ok. Może zna ktoś z Was dobrego gazownika nie partyzanta który nie zestaw ze mnie a zrobi jak powinno być- z okolic warszaway i Mińska mazowieckiego najlepiej. Jak nie znajdę żadnego to razem z kolesiem ktoy ma pojęcie duuzo większe ode nie o mechanice będziemy sami ogarniali temat.
Dzięki wszystkim za podpowiedź
Pozdro :biggrin: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 23-05-2011, 11:16   

Źle myślisz, mikser powinien być jak najbliżej przepustnicy, żeby nie było zwłoki w reakcji silnika i gaz jak najszybciej docierał do silnika (dla porównania pomyśl sobie jakby ktoś zamontował wtrysk jednopunktowy przy filtrze powietrza i paliwo miałoby przebyć drogę taka jaką musi przebyć gaz...), a zaraz za przepływomierzem powinna być tzw. "bum-klapa", tak mieliśmy w pajero, i 300 tys. km bez problemów przejechało...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
ddevils 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Minsk Mazowiecki
  Wysłany: 29-05-2011, 14:26   

Oooo dzięki w takim razie żyłem w niewiedzy. Jeżeli mogę zachować kolejność i popraw mnie jak coś pomieszam proszę:
1. Przepustnica
2. Mikser
3. Przepływomierzem
4. Klapa anty bum
?
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-05-2011, 14:39   

1. Przepustnica
2. Mikser
3. Klapa anty bum
4. Przepływomierzem

Klapa musi być przed przepływomierzem, żeby wybuch go nie uszkodził
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
ddevils 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Minsk Mazowiecki
  Wysłany: 29-05-2011, 14:52   

Podziękował
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.