3000 GT Spyder, czy jeździ w polsce chociaż jeden? |
Autor |
Wiadomość |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 21:16 3000 GT Spyder, czy jeździ w polsce chociaż jeden?
|
|
|
Witam wszystkich Czy w naszej pięknej polskiej krainie porusza się chociaż jeden 3000 gt spyder? w necie pooglądałem troche fotek tego cacuszka i nakręciłem się na takiego Vr4 Spyder:) z tym ze na mobile.de nic nie ma, na ebay.co.uk nic:) na ebay.com JEDEN egzemplarz.. ludzie, czy to jest taki rarytas że każdy sobie indywidualnie coś takiego robi? czy poprostu jak ktos go ma to traktuje jak skarb i nie chce sprzedac? Marzy mi sie cabrio za sztywnym dachem. Jesli wiecie o jakims w polsce dajcie znac... jakis namiar czy cus, albo czy taki dach mozna "zamontowac" (?)
dla zainteresowanych znalazlem fajna stronke z galeriami tych cacuszek. Pozdrawiam wszystkich:)
http://www.3000gtspyder.com/ |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-04-2009, 09:10
|
|
|
Witam, nie liczyłbym na to ze jest jakies 3000gt spyder w polsce wyprodukowano ich bardzo niewiele (vr4 spyder 877 egzemplarzy i sl spyder 741 egzemplarzy) z czego część pewnie nie dotrwała do dziś, wiec to unikat, jesli jakieś sie trafiaja na sprzedaż (bardzo rzadko) to są bardzo drogie, Nikt nie robi sobie sam sztywnego dachu to wymagało by szeroko posuniętych zmian w konstrukcji samochodu, a u nas w kraju to ci moga co najwyzej szyber dach zamontować hehe. |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-04-2009, 15:12
|
|
|
mam nadzieje że za jakis czas jak zdołam odłożyć tyle kasy na takiego to już będą bardziej dostępne albo chociaż szczęśliwie trafi mi sie jeden egzemplarz, w sumie znalazłem jednego w całkiem niezłym stanie za niecałe 16 k USD., tylko ze jeszcze doliczyc sprowadzenie clo podatek vat i akcyze i ciort wie co jeszcze i cenka sie robi:( |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:45
|
|
|
Temat stary,ALE jest jeden spyder w PL napewno, ma go starszy gościu mieszkający w Motylewie koło Gorzowa WLkp. - kolor biały wersja Vr-4 rok hmm napewno przed '94- uprzedze pytanie - nie jest na sprzedarz, juz pytałem gość sciągnął go sobie lata temu na zamówienie z Japoni
Troche mnie boli że nie jest garażowany tylko marznie od lat na podwórku pod plandeką, a widziałem go może od 3lat z 2a razy jak nim jeździł po GW. Jak zrobi się ciepło to podjade do niego popytam, pogadam, porobie dla was fotki |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-02-2010, 13:09
|
|
|
Witam, nie było modelu spyder z przed 94roku. Spyder był produkowany w latach 95 i 96r powstała ich dosłownie garstka w wersji twin turbo vr4 wyprodukowano 877 egzemplarzy a w wersji SL zrobiono 741 egzemplarzy. |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14-02-2010, 19:50
|
|
|
na modelach 3000gt znam się powierzchownie, napewno ma otwierane lampy czyli taka wersja jak Twoja n3000, |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-02-2010, 20:05
|
|
|
Spydery były tylko poliftowe z normalnymi lampami (nie otwieranymi) robione w latach 95-96r wrzuć te fotki jak możesz chętnie zobaczę ten wynalazek A jeśli rzeczywiście jest tak jak mówisz to znaczy że auto miało rozbity przód i zostało naprawione na przedliftowych elementach (maska, zderzak, lampy) te częsci z przed liftu są dużo tańsze i o wiele łatwiej dostępne dlatego niektórzy się na to decydują jak rozbiją polifta. |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 14-02-2010, 20:41
|
|
|
W USA jest wiele takich firm |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-02-2010, 20:54
|
|
|
kisian my mówimy tu o modelu 3000gt spyder z twardym elektrycznie składanym do bagażnika dachem nie miękkim to zupełnie inna sprawa znajdz firmę która ci zrobi składany twardy dach, tylko mi nie pisz że można to zrobić w West Coast Customs hehe |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-02-2010, 21:22
|
|
|
Dużo taniej było by kupić normalnego spydera niż sfinansować taką przebódowę, różnice między modelami coupe a spyder są bardzo duże od wzmocnionej płyty podłogowej przez zawieszenie i całkiem inaczej skonstruowany tył auta, przeróbka na zwykłe cabrio z materiałowym dachem nie jest tak trudna i kosztowna jak przerobienie na blaszany składany do bagażnika dach, dlatego wątpię żeby ktoś robił takie rzeczy. |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14-02-2010, 22:34
|
|
|
po co tu się sprzeczać, podjade jak będzie cieplej, pogadam z gościem, może coś pokręciłem, bo tak jak mówie właściciel jeździ nim raz na bardzo długi czas więc widuje tyle co nic. popytam o historie i jak auto dostało sie w jego ręce, zrobie kilka fotek. Skoro z tego co kiedyś pytałem i pamiętam to gość miał robione auto na zamówienie indywidualnie pod niego i potem sprowadzone z Japoni, ale nie ma co gdybać, wybadam temat to opisze |
|
|
|
 |
|