zawieszenie tył |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Nowy Forumowicz geniusz
Auto: mitsubishi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 9 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-03-2012, 18:39 zawieszenie tył
|
|
|
Chcę trochę podnieść tył miśka czy moglibyście coś podpowiedzieć. |
_________________ darek |
|
|
|
 |
szkuba
Forumowicz
Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 190 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16-03-2012, 21:05
|
|
|
a coś dokładniej napiszesz? |
_________________ Kuba |
|
|
|
 |
geniusz
Nowy Forumowicz geniusz
Auto: mitsubishi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 9 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2012, 06:46
|
|
|
Chodzi mi o to, że w moim miśku wymieniałem felgi.Oczywiście kupiłem złe,ponieważ mają zbyt duże odsadzenie(et35)a powinno być (et 38) Gdy wsiądą trzy osoby to już obciera o nadkole.Chciałbym podwyższyć tył, gdyż mam wrażenie że on i tak nisko siedzi. |
_________________ darek |
|
|
|
 |
lucxxx
Forumowicz
Auto: Mazda Premacy 2.0 Sportive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 17-03-2012, 09:21
|
|
|
sam jestem ciekaw jak można to zrobić, bo chciałbym miśkowi kupić kapcie w rozmiarze 195/60 albo nawet 65. w tej chwili do tyłu nie ma szans takich założyć |
_________________ był MSS DID / jest Mazda Premacy 2.0 Sportive
 |
|
|
|
 |
ZEROSUPER
Mitsumaniak MastaOfDiseasta

Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 420 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
szkuba
Forumowicz
Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 190 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-03-2012, 19:10
|
|
|
geniusz napisał/a: | powinno być (et 38) | - zasadniczo to nawet ET46 lub ET44. Podwyższenie zawieszenia musi się wiązać z korektą geometrii. Co do reszty się nie wypowiadam po to podchodzi po tuning a cala sztuka polega na tym żeby coś zyskać nie tracąc z drugiej strony. |
_________________ Kuba |
|
|
|
 |
mirosi
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 51 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 27-03-2012, 09:35
|
|
|
Albo nakładki gumowe albo twardsze sprężyny i po sprawie |
_________________ mirosi
 |
|
|
|
 |
geniusz
Nowy Forumowicz geniusz
Auto: mitsubishi carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 9 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-03-2012, 19:57
|
|
|
Ale skąd wziąć twardsze sprężyny,czy od innego samochodu pasują.Kupiłem gumy które się wkręca pomiędzy zwoje sprężyny i trochę pomogło.Ale nie do końca.Zastanawiam się czy nie wkręcić po jeszcze jednej gumie w sprężynę. |
_________________ darek |
|
|
|
 |
SiMa
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 368 Skąd: Opole; Kępno
|
|
|
|
 |
magelan
Nowy Forumowicz
Auto: SPACE STAR 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 16 Skąd: Galicja Zachodnia
|
Wysłany: 29-03-2012, 16:46
|
|
|
Mój nisko siedział ale po wymianie tulei metalowo- gumowych wrócił do pierwotnej wysokości cud koszt ok 250 zł + robocizna. Stare tuleje po wyjęciu stan agonalny, a nic nie stukało. |
|
|
|
 |
|