Przesunięty przez: karolgt 15-10-2007, 00:09 |
[ALL] problem z ogrzewaniem tylnej szyby |
Autor |
Wiadomość |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2006, 15:35 [ALL] problem z ogrzewaniem tylnej szyby
|
|
|
Otoz niedawno zauwazylem ze tylna szyba jest ogrzewana tylko w pewnym procencie, tj. nie wszystkie te poziome linie ogrzewaja. Dzis przy okazji mycia szyb znalazlem przyczyne - wyrazne przerwy na kilku liniach, te linie sa chyba przyklejone od wewnatrz (czuc je), jak mozna to naprawic? czy w ogole ktos cos takiego robil? czym najlepiej wypelnic te przerwy??
... |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-11-2006, 16:13
|
|
|
Są takie środki w postaci farbki srebrnej przewodzącej specjalnie dedykowanej naprawie ścieżek na szybie - popytaj w sklepach z częściami lub akcesoriami to coś znajdziesz. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 18-11-2006, 16:14
|
|
|
noza do reki , zeskrob troche kleju (tak aby te linie sie blyszczaly w tycj miejscach gdzie jest przerwane ) ,potem lutownica i troszke cyny z kalafonia ,
wydaje mi sie ze powinno pomoc (ale nigdy tego nie robilem to nie wiem )
pozdrawiam |
|
|
|
 |
azydek [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2006, 16:30
|
|
|
ja kuipiłem taki klej i ok z tym że udało mi sie naprawic tylko 3 wiązki, zostały jeszcze chyba 3 które dalej nie działają... Mimo że widziałem przerwy, użyłem tego kleju dalej nic ... |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 21-11-2006, 19:51
|
|
|
Bierzesz multimera z omomierzem. Ustawiasz na pomiar oporności.
Jeden kabelek sondy dotykasz podejrzanej ścieżki a drugim delikatnie ciurt dalej na ścieżce o jakieś 3 cm (czyli masz parkę zetkniętą obydwoma stykami do ścieżki w odległości np. 3cm) i teraz przenosisz oba styki o kolejne 3cm dotykając następnego odcinka ścieżki notujesz numer pomiaru (lub odległość od skraju ścieżki) i jaki jest opór.
Lecisz z tym po całej ścieżce - wybierasz pomiar który jednoznacznie odbiega od innych i juz masz przybliżone miejsce uszkodzenia ścieżki.
Kiedyś tak swoją szybę w Corsie naprawiałem - mikro przerwa była prawie nie widoczna gołym okiem ale na omomierzu ją wyłapało. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|