Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant AVANCE 2.5 V6, Nowogród Bobrzański, 1999r
Autor Wiadomość
Wicher 
Nowy Forumowicz

Auto: Drepcedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-06-2011, 15:15   [EAx 97-04] Galant AVANCE 2.5 V6, Nowogród Bobrzański, 1999r

Witam serdecznie.

Odkąd przejechałem się Galantem V6 znajomego, zwariowałem totalnie na punkcie tego auta. Jako, że i tak zamierzałem zmienić auto, po sprzedaży swojego zabieram się na solidnie za szukanie Galanta dla siebie. Przeczytałem oczywiście całe FAQ, wszystko o plusach i minusach Galantów, ale mnie to nie odstraszyło. :-) Wiadomo, najbardziej chciałbym wersję Avance, choć Sportem albo ładnym standardowym też nie pogardzę. :-)

Ten Galant już jakiś czas temu był na otomoto, teraz pojawił się znowu. Prosiłbym o opinię, czy ktoś może wie coś o tym aucie?

http://otomoto.pl/mitsubi...-C19298545.html




Kod:


Cena (brutto):
    14 600 PLN / 3 697 EUR do negocjacji
    Finanse:
    Za 388 zł/m-c ten samochód będzie Twój
Typ:
    Sedan / Limuzyna
Wersja:
    VI
Rok produkcji:
    1999
Data rejestracji:
    11/1999
Przebieg w km:
    134 000 km
Skrzynia biegów:
    automatyczna
Moc:
    163 KM (120 kW)
Pojemność skokowa:
    2500 cm³
Rodzaj paliwa:
    benzyna
Kolor:
    srebrny-metallic
Liczba drzwi:
    4/5
Status pojazdu sprowadzonego:
    sprowadzony / nieopłacony
Kraj pochodzenia:
    Niemcy

Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, blokada skrzyni biegów, tempomat, światła przeciwmgłowe, czujnik parkowania
Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:

Sprzedam Mitsubishi Galanta z silnikiem 2.5 V6 ,jest to galant w najbardziej poszukiwanej wersji AVANCE!

Wersja poliftingowa (nowsze zegary, znacznie mocniejsze hamulce dwutłoczkowe, kompletne ospojlerowanie,wnętrze z czarnymi plastikami,a nie "szarymi", i dużo dużo pozytywnych zmian".

Jest to auto z prawdziwym przebiegiem 134000km,bardzo poszanowane,wnętrze wygląda rewelacyjnie! Silnik 2.5 V6 163KM+ skrzynia biegów automat/tiptronik! Auto jest bardzo bogato wyposażone,posiada :

klimatronik, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, welurowa tapicerke, regulowana kierownice, 2 podłokietniki, centralny zamek na pilota,zegary HIGH KONTRAST, 3klucze i 2 piloty do centralnego, składane lusterka,
ABS, wspomaganie kierownicy, halogeny, 4 poduszki powietrzne, radio CD z NAVIGACJĄ, tempomat, 5 zagłówków, składana tylna kanapa,alufelgi 17 calowe z oponami które mają 80% bieżnika, i wiele wiele więcej.

Jest to auto które do samego końca było w rękach prywatnego niemca,ma ważny przegląd niemiecki co świadczy o bardzo dobrym stanie auta. Samochód jest świeżo wymeldowany w Niemczech,można poruszac sie nim po terenie Polski! Więcej informacji na telefon.

Cena + opłaty 2200zł-na życzenie klienta moge zarejestrowac auto w Polsce.
Dane kontaktowe

Serwis otoMoto nie posiada dodatkowych danych Sprzedającego, poza zawartymi w ogłoszeniu.

Polska, Nowogród Bobrzański (woj. lubuskie)
tel.:     +48 880724572
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-06-2011, 21:00   

Dużo nie można powiedzieć z tych słabych zdjęć.
Szczelina pomiędzy maską a błotnikami wydaj się być nierówna.
Przedni błotnik z prawej wydaje się mieć inny odcień - widać to delikatnie na jednym ze zdjęć więc pewności nie mam.
Brak zdjęć lewej strony auta.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-06-2011, 21:02   

Szczeliny wokół klapy bagażnika także nierówne.

Poproś o dodatkowe, dokładne zdjęcia. W tym komory silnika.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2011, 21:36   

Wicher, z tego co mi wiadomo auto warte tych pieniążków. sprzedawca sprawdzony i lipy nie ciągnie. jeżeli interesuję Cię srebrne 2,5 w AT to jedź oglądaj :)
 
 
Wicher 
Nowy Forumowicz

Auto: Drepcedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-06-2011, 22:06   

Dostałem maila z opisem co i jak, czekam na zdjęcia, jutro mam dostać. Nie mogę się doczekać. :happy6:

Kwestię szpar myślę, że póki co ciężko omawiać, auto ustawione było w oświetleniu tylko z jednej strony, mam nadzieję, że jutro temat będziemy kontynuować. :-)

A mnie interesuje po prostu dobre, zadbane, sprawne auto, które będzie mi godnie i ze stylem wozić moje gnaty. :-) I o ile srebrnych aut nie lubię, to Gal w tym kolorze wygląda świetnie. :-)

[ Dodano: 09-06-2011, 22:44 ]
A jeszcze co do skrzyni - wolałbym ręczną, ale automat mam nadzieję nie spowalnia tego auta jakoś znacząco? Ściganie się ze świateł mnie nie interesuje, ale chciałbym, żeby auto na trasie nie było mułem. W sumie Gal którym jeździłem to był automat i mimo, że moje byłe auto objeżdżało go jak chciało na dowolnym biegu, to w Galu nie czułem jakiegoś zatrważającego braku mocy...

[ Dodano: 09-06-2011, 23:13 ]
...Ale ten brak odczucia braku mocy to też mogło być oczarowanie dźwiękiem silnika... ECH! Przeraża mnie deko to 10s do 100...
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-06-2011, 23:27   

Wicher napisał/a:
A jeszcze co do skrzyni - wolałbym ręczną, ale automat mam nadzieję nie spowalnia tego auta jakoś znacząco? Ściganie się ze świateł mnie nie interesuje, ale chciałbym, żeby auto na trasie nie było mułem. W sumie Gal którym jeździłem to był automat i mimo, że moje byłe auto objeżdżało go jak chciało na dowolnym biegu, to w Galu nie czułem jakiegoś zatrważającego braku mocy...


Automat ma sprawność gorszą o jakieś 15% od MT. Ale coś za coś. Komfort jazdy z AT nieporównywalnie lepszy. A jak wciśniesz kickdown to i moc poczujesz :)
 
 
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 09-06-2011, 23:36   

Autko od chłopaków z Czapli :) widziałem go będąc oglądać innego z tego co pamiętam to na dzień dobry masz do robienia tylne nadkola bo zżarte są mocno ale to norma ,w środku nawet ładnie wyglądał zdaje się miał dodatki drewniane co akurat mi sie nie podoba ale to kwestja gustu :wink: co do szpar tylniej klapy to faktycznie nie są równe ,ale nie pytałem bo nie byłem zainteresowany automatem ,moja rada taka pytaj o wszystko jak najwiecej szczegółów bo widzę że masz dość daleko do Czapli a autko juz dobry miesiąc sie sprzedaje co nie jest typowe w tych Galach bo zazwyczaj kiedy autko jest ok to znika w przeciągu tygodnia no może dwóch :wink: zawsze mozesz co do ceny się dogadać ,ogólnie spoko chłopaki.
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2011, 23:37   

Wicher napisał/a:
W sumie Gal którym jeździłem to był automat i mimo, że moje byłe auto objeżdżało go jak chciało na dowolnym biegu, to w Galu nie czułem jakiegoś zatrważającego braku mocy...


a to zależy czy jeździłeś przedliftem czy poliftem, jest różnica w skrzyniach no i w nowszej doszedł tiptronik więc możesz wachlować biegami sam kiedy chcesz :) w trasie różnicy nie powinnieneś zauważyć w mieście rzeczywiście czuć różnice... ja szukałem sedana w automacie a że trafiło się unikatowe kombi i to manualu to wziąłem :P więc naprawdę trzeba auto obejrzeć przejechać się i przekonać :)

ps. co za autko miałeś wcześniej ?> dokłada moc moment i masa ?

[ Dodano: 09-06-2011, 23:40 ]
ALEX-77 napisał/a:
w środku nawet ładnie wyglądał zdaje się miał dodatki drewniane co akurat mi sie nie podoba ale to kwestja gustu :wink:


eee ? obejrzyj jeszcze raz zdjęcia chyba oglądałeś inne auto na placu :P
 
 
Wicher 
Nowy Forumowicz

Auto: Drepcedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-06-2011, 00:13   

Derpin napisał/a:
ps. co za autko miałeś wcześniej ?> dokłada moc moment i masa ?


Miałem turbognojaka 180KM/400Nm, 1300kg, auto kategorii "poniżej 8s do 100" i "60-100 w 3 sek", stąd moje obawy co do dynamiki z A/T. Ale to było auto do straszenia ludzi na przejściach dla pieszych przy pomocy diabelskiego świstu turbiny. ;-)

Wiadomo jednak, że w mieście nie jest potrzebna hiper dynamika, to się przydaje na trasie, gdzie po prostu wyprzedzanie im szybsze, tym bezpieczniejsze. Wachlować biegami akurat lubię, ale znowu automat to bajeczka na mieście. :-)

A wracając do Gala - jeździłem przedliftowym A/T bez tiptronica. Mocno się różni praca tych skrzyń w wersjach pre- i poliftowych?
 
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 10-06-2011, 01:28   

jakiś wielkich różnic w osiagach nie ma ale faktycznie triptronic lepiej sie zbiera (było już kilka porównań automatu zwykłego z triptoniciem ale oficjalnych danych przyspieszeń nie znalazłem)..ja poprzednio mialem manuala a teraz mam automata i... sobie chwale zmiane :) na starcie czuć ze wolniej sie zbiera niż manual ale na trasie juz to wrazenie maleje i mimo dłuższych przełożeń biegów moc czuć :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
Wicher 
Nowy Forumowicz

Auto: Drepcedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-06-2011, 13:01   

Dzięki za wypowiedzi, namówiliście mnie na A/T z tiptronikiem. :-) To teraz tylko czekać na foty autka. :-)
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2011, 13:23   

Wicher, no to do przedliftowego nie ma porównania tiptronik dużo szybszy i mniej awaryjny :) :P ale z manualem tak łatwo już by Ci nie było, tzn liczę że raczej byś objechał ale raczej niewiele :P
 
 
Wicher 
Nowy Forumowicz

Auto: Drepcedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-06-2011, 14:03   

To już w ogóle jest to, co chciałem usłyszeć. :D
 
 
 
Droper 
Forumowicz


Auto: Galant Avance Sedan '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-06-2011, 17:24   

Derpin napisał/a:
Wicher, no to do przedliftowego nie ma porównania tiptronik dużo szybszy i mniej awaryjny :) :P ale z manualem tak łatwo już by Ci nie było, tzn liczę że raczej byś objechał ale raczej niewiele :P


A kolega to co mówi o przedliftowym automacie wie z autopsji czy z opowieści?
Ja mam przedliftwego automata w swoim sporcie i tiptronik w avance - oba 2.5 V6
Powiem szczerze, a to nie tylko moja opinia, że sport w starym automacie jest bardzie żwawy. Ogólnie zauważyłem, ze trzyma silnik na wyższych obrotach niż tiptronik i przez to jest żwawszy.
Podsumowując: Jako użytkownik obu tych wersji nie potwierdzam faktu, że tiptronik dużo szybszy. Powiem, że w ogóle nie jest szybszy. Jedyne co potwierdzam, że starsza skrzynia bardziej awaryjna - ja swojego kupiłem właśnie ze sprzęgłem hydrokinetycznym do regeneracji przy przebiegu 110 tys km.

pozdrawiam,
_________________
Galant Avance 2,5 sedan '00 tiptronic
Galant Sport Edition 2,5 sedan '98 automat
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2011, 17:28   

Droper, jechałem 2.5v6 A/T SE 163KM i 2.5v6 A/T Avance 160KM i muszę przyznać, że tiptronic jest szybszy, szczególnie przy redukcji
Derpin napisał/a:
Wicher, no to do przedliftowego nie ma porównania tiptronik dużo szybszy i mniej awaryjny :) :P ale z manualem tak łatwo już by Ci nie było, tzn liczę że raczej byś objechał ale raczej niewiele :P

Czterobiegowym automatem chcesz objechać pięciobiegowego manuala? Eee...?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.