[II 2.0 DID] Problem z rozruchem na ciepło |
Autor |
Wiadomość |
bulla
Nowy Forumowicz
Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 24 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 10-06-2011, 19:27 [II 2.0 DID] Problem z rozruchem na ciepło
|
|
|
200 km po przeglądzie , przedwczoraj auto się dizwnie zachowywało ruszanie z 1 jak z wyższego biegu i zdażyło się , że zgasł. Po przejechaniu krótkiego odcinka zgaszeniu auta i odczekaniu kilku minut nie można uruchomić silnika przez jakieś 3-4 minuty , taka sytuacja się powtórzyła 3 krotnie w ciągu 30 minut , miał ktoś już takie objawy , auto od wczoraj w serwisie pojechało na lawecie , usterki nie stwierdzono , ale dziś i wczoraj zupełnie inna temp. na zewnątrz . Auto jakby zapalało na 3 sek i pad , kręcenie silnika po kilka sek nic nie dawało a po paru minutach odpalał i można było normalnie jechać. |
_________________ Bulla Outlander 2008 @.0 DiD |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-06-2011, 22:20
|
|
|
Kiedyś miałem w benzynowym - był uszkodzony czujnik temperatury i zalewało silnik, jak był ciepły. Podawał ciągle dawkę paliwa jak na zimnym silniku. Objawy to oprócz problemów z uruchomieniem, zwiększone zużycie paliwa oraz możliwość łatwego uruchomienia przy wciśniętym pedale gazu (tyle, że była linka a nie elektrycznie sterowana przepustnica). |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-06-2011, 01:42
|
|
|
zwiekszyc dawke paliwa przy rozruchu na cieplym silniku i nie bedzie problemu , stawiam flache że aso nie wie o czym mowa także jedź do byle jakiego tunera i ci to zrobi za stówkie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 11-06-2011, 05:14
|
|
|
Zmiana map startowych w sterowniku rzeczywiscie czasami pomaga.
Jaki masz przebieg ? Bo powiem Ci ze przyczyna moze byc rowniez przeskoczony rozrzad.
Po drugie rozrusznik moze stawiac opory i bedzie ci ciezko odpalal i gasl. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
bulla
Nowy Forumowicz
Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 24 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 11-06-2011, 11:25
|
|
|
Gunner napisał/a: | Zmiana map startowych w sterowniku rzeczywiscie czasami pomaga.
Jaki masz przebieg ? Bo powiem Ci ze przyczyna moze byc rowniez przeskoczony rozrzad.
Po drugie rozrusznik moze stawiac opory i bedzie ci ciezko odpalal i gasl. |
Znajomy mial w toruanie , u mnie wystapilo to tylko raz w upalny dzien. W serwisie mimo jazdy po obwodnicy niczego nie dojrzeli .
przebieg 80 kkm |
_________________ Bulla Outlander 2008 @.0 DiD |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 11-06-2011, 11:52
|
|
|
Jesli mocy nie stracil,to pasek rozrzadu odpada.
bulla napisał/a: | W serwisie mimo jazdy po obwodnicy niczego nie dojrzeli .
przebieg 80 kkm |
Jakim serwisie?
W trojmiescie nie ma porzadnego serwisu Mitsu!!
Jesli bedziesz mial ten sam problem jeszcze z kilka razy to proponuje Ci podjechac do Gracjana z Vtechu do Kosakowa (hamownia ) to zrobia Ci korekte.Jesli to nie pomoze to zglaszaj wtedy do bolu w servisie . |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
bulla
Nowy Forumowicz
Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 24 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 11-06-2011, 12:48
|
|
|
Gunner napisał/a: | Jesli mocy nie stracil,to pasek rozrzadu odpada.
bulla napisał/a: | W serwisie mimo jazdy po obwodnicy niczego nie dojrzeli .
przebieg 80 kkm |
Jakim serwisie?
W trojmiescie nie ma porzadnego serwisu Mitsu!!
Jesli bedziesz mial ten sam problem jeszcze z kilka razy to proponuje Ci podjechac do Gracjana z Vtechu do Kosakowa (hamownia ) to zrobia Ci korekte.Jesli to nie pomoze to zglaszaj wtedy do bolu w servisie . |
mma jeszcze 1,5 miesiaca gwarancji wiec cisne serwis , stoi u Plichty dziś odbieram jak zrobi to jeszcze odstawiam znow do serwisu zobaczymy co bedzie sie dzialo |
_________________ Bulla Outlander 2008 @.0 DiD |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-06-2011, 15:21
|
|
|
Opisywałem to już na innym wątku - serwisowanie auta u Plichty grozi poważnymi konsekwencjami dla samochodu - nie liczyłbym że naprawią auto, co najwyżej jeszcze bardziej zepsują (jak wynika z twojego postu, problemy zaczęły się po przeglądzie).
Należałoby przejść po każdym punkcie przeglądu, zastanowić się co można w nim zrobić źle i może znajdzie się przyczyna.
Takie zachowanie silnika świadczy o usterce, jeżeli masz jeszcze gwarację to na 100% opłaca się walczyć. Spróbowałbym na twoim miejscu w Agromaxie w Elblągu, moje (poważne) naprawy gwarancyjne przeprowadzili bez zarzutu.
bonito |
|
|
|
 |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
bulla
Nowy Forumowicz
Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 24 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 11-06-2011, 23:32
|
|
|
auto odebrane zrobilem ok 60 km , narazie ok , w outkach tez sie to zdazało ?? myslalem ze tylko w 1,9 po zmianie rozrzadu takie akcje mialy miejsce |
_________________ Bulla Outlander 2008 @.0 DiD |
|
|
|
 |
|