 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9 TD] Kapie olej po wymianie uszczelek miski i wału |
Autor |
Wiadomość |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 25-05-2011, 20:33 [Cari 1.9 TD] Kapie olej po wymianie uszczelek miski i wału
|
|
|
Witam, wymieniłem uszczelkę(simmering) wału korbowego ten od strony skrzyni i uszczelkę miski olejowej.
Cieknie w jednym miejscu właśnie z pod stopy wału od strony skrzyni. Ręce opadają, trzy tygodnie się z tym męcze.
Pomóżcie bo inaczej spale to auto.
Stopa wału korbowego posmarowana uszczelką w płynie.
Po złożeniu nie dokręcona była dobrze stopa i śruby poluzowały się p odpaleniu.
Dokręciłem, uszczelkę wymieniłem i dalej cieknie.
[ Dodano: 27-05-2011, 16:20 ]
może ktoś poda jakieś sugestie gdzie można zajrzeć?
Co sugerujecie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-06-2011, 21:36
|
|
|
Kleszczak napisał/a: | Cieknie w jednym miejscu właśnie z pod stopy wału od strony skrzyni. | zdemontować skrzynie, zdemontowac sprzęgło z kołem zamachowym, zdemontować miske, wykręcić stope wału korbowego, elegancko wyczyścić, zamocować zgodnie z zaleceniami manuala - od spodu widać 2 dziurki z kanalikami, przez nie wciska się specjalny uszczelniacz i ma on wypchać się bokami, założyć nowy simmering, poskładać do kupy, jezeli dalej bedzie ciekło to pewnie wina wału, nie zapomnij jeszcze o skrecaniu kola zamachowego - śruby mają być wkręcane na kleju do gwintów |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 09-06-2011, 09:00
|
|
|
Dzięki, nie ogarnołem tego i auto stoi u mechanika. Dałem sobie spokój.
Jeżeli chodzi ci o te kanały od spodu, to w stopie mam rozumieć?
Były tam dwa paski gumowe, posmarowałem uszczelką w płynie i włożyłem stopę.
Na razie auto u mechanika a ja pocieszam się drugim autem, w razie jak by to był wał korbowy to mam już drugi silnik z volviaka. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-06-2011, 09:06
|
|
|
Kleszczak napisał/a: | Były tam dwa paski gumowe | Pozostałości uszczelniacza, to wszystko się oczyszcza, zakłada stope, i przez te kanały sie wciska uszczelniacz i ma on sobie bokami wyplynac. Ale to już sprawa mechanika. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 20-06-2011, 21:25
|
|
|
Witam po raz kolejny, problem nie został rozwiązany, narazie wynika z tego że wyciek jest właśnie z uszczelnienia stopy czyli te dwa paski gumowe które są w stopie nie uszczelniają silnika.
Paski owe widać że są z jakieś wkładane a nie wciskany uszczelniacz w płynie.
Można coś takiego kupić? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-06-2011, 22:03
|
|
|
To nie są żadne paski, to jest uszczelniacz, po to sa kanaly w stopie wału aby przez nie wcisnąć uszczelniacz. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 21-06-2011, 18:55
|
|
|
To samo i ja już uważam tym bardziej że w sklepach i mechanicy tak też twierdzą. Jedynie mój mechanik twierdzi że mają być takie paski uszczelniające.
K..wa, nie dawałem auta do naprawy od 2004 roku i teraz też już nie będe dawał. Niech tylko go zrobi i zabieram.
[ Dodano: 12-07-2011, 21:39 ]
Zrobił, poprawiłem jeszcze kilka elementów i nowy przewód od turbiny do miski.
Teraz walczę z hamulcami ale to na razie wyszukajka. Pozdrawiam
[ Dodano: 12-07-2011, 21:40 ]
Aha, takie paski uszczelniające są do kupienia, koszt jednego to 80 zł a drugiego tok 120 zł.
Sprowadzą z Holandii |
|
|
|
 |
|
|