Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9 TD] Kapie olej po wymianie uszczelek miski i wału
Autor Wiadomość
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 25-05-2011, 20:33   [Cari 1.9 TD] Kapie olej po wymianie uszczelek miski i wału

Witam, wymieniłem uszczelkę(simmering) wału korbowego ten od strony skrzyni i uszczelkę miski olejowej.
Cieknie w jednym miejscu właśnie z pod stopy wału od strony skrzyni. Ręce opadają, trzy tygodnie się z tym męcze.
Pomóżcie bo inaczej spale to auto.
Stopa wału korbowego posmarowana uszczelką w płynie.
Po złożeniu nie dokręcona była dobrze stopa i śruby poluzowały się p odpaleniu.
Dokręciłem, uszczelkę wymieniłem i dalej cieknie.

[ Dodano: 27-05-2011, 16:20 ]
może ktoś poda jakieś sugestie gdzie można zajrzeć?
Co sugerujecie?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-06-2011, 21:36   

Kleszczak napisał/a:
Cieknie w jednym miejscu właśnie z pod stopy wału od strony skrzyni.
zdemontować skrzynie, zdemontowac sprzęgło z kołem zamachowym, zdemontować miske, wykręcić stope wału korbowego, elegancko wyczyścić, zamocować zgodnie z zaleceniami manuala - od spodu widać 2 dziurki z kanalikami, przez nie wciska się specjalny uszczelniacz i ma on wypchać się bokami, założyć nowy simmering, poskładać do kupy, jezeli dalej bedzie ciekło to pewnie wina wału, nie zapomnij jeszcze o skrecaniu kola zamachowego - śruby mają być wkręcane na kleju do gwintów
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 09-06-2011, 09:00   

Dzięki, nie ogarnołem tego i auto stoi u mechanika. Dałem sobie spokój.

Jeżeli chodzi ci o te kanały od spodu, to w stopie mam rozumieć?
Były tam dwa paski gumowe, posmarowałem uszczelką w płynie i włożyłem stopę.
Na razie auto u mechanika a ja pocieszam się drugim autem, w razie jak by to był wał korbowy to mam już drugi silnik z volviaka.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-06-2011, 09:06   

Kleszczak napisał/a:
Były tam dwa paski gumowe
Pozostałości uszczelniacza, to wszystko się oczyszcza, zakłada stope, i przez te kanały sie wciska uszczelniacz i ma on sobie bokami wyplynac. Ale to już sprawa mechanika.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 20-06-2011, 21:25   

Witam po raz kolejny, problem nie został rozwiązany, narazie wynika z tego że wyciek jest właśnie z uszczelnienia stopy czyli te dwa paski gumowe które są w stopie nie uszczelniają silnika.
Paski owe widać że są z jakieś wkładane a nie wciskany uszczelniacz w płynie.
Można coś takiego kupić?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-06-2011, 22:03   

To nie są żadne paski, to jest uszczelniacz, po to sa kanaly w stopie wału aby przez nie wcisnąć uszczelniacz.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 21-06-2011, 18:55   

To samo i ja już uważam tym bardziej że w sklepach i mechanicy tak też twierdzą. Jedynie mój mechanik twierdzi że mają być takie paski uszczelniające.
K..wa, nie dawałem auta do naprawy od 2004 roku i teraz też już nie będe dawał. Niech tylko go zrobi i zabieram.

[ Dodano: 12-07-2011, 21:39 ]
Zrobił, poprawiłem jeszcze kilka elementów i nowy przewód od turbiny do miski.
Teraz walczę z hamulcami ale to na razie wyszukajka. Pozdrawiam

[ Dodano: 12-07-2011, 21:40 ]
Aha, takie paski uszczelniające są do kupienia, koszt jednego to 80 zł a drugiego tok 120 zł.
Sprowadzą z Holandii
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.