Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] problem z ciepłym powietrzem
Autor Wiadomość
mario sc 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 11
Skąd: sosnowiec
  Wysłany: 14-11-2011, 21:52   [Cari 1.6] problem z ciepłym powietrzem

prosba o pomoc mam problem z ciepłym powietrzem z nawiewu jest tylko zimne . co to może byc co się spsuło?

[ Dodano: 14-11-2011, 21:52 ]
mario sc

[ Dodano: 14-11-2011, 21:54 ]
witam mam problem z carisma 1.6 90km a konkretnie z ciepłym powietrzem w kabinie . znawiewu wieje tylko zimne proszę o pomoc mario sc pozdrawiam
_________________
mario sc
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 14-11-2011, 22:04   

Może termostat poleciał :?: lub Nagrzewnica
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-11-2011, 22:09   

Albo nagrzewnica albo mechanizm sterowania szyberkami nawiewu.
Przy otwartym termostacie auto będzie wolniej się nagrzewać co będzie widać na wskaźniku temperatury silnika.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-11-2011, 07:20   

Jeżeli masz climatronic to usterki szukaj za panelem centralnym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Paul119 
Forumowicz
Paul119

Auto: VW Golf 4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Skopanie
Wysłany: 15-11-2011, 16:47   

Najpierw trzeba zacząć od najprostszej rzeczy, czyli sprawdzić z tyłu za przyciskiem, jak przekręcasz, to czy zmienia się oporność(przynajmniej jak tak sprawdzałem w kilku autkach zanim doszedłem co jest grane), potem jak kolega wyżej nagrzewnica może być uszkodzona lub trzeba będzie sprawdzić połączenia do nagrzewnicy jak idą. Może ktoś ma jakiś inny pomysł?
 
 
mario sc 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 11
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 15-11-2011, 19:41   

Dzieki wszystkim mam z klimatronikiem , klimka działa , nawiewy działają 1,2,3,4i na maxa i na dane partie np, szyba , nogi itp też. Wczoraj zajrzałem pod machę i węże do nagrzewnicy są ciepłe ,temperatura na czujniku dochodzi standard do połowy , płyn jest, czyli wydaje mi sie że może cos tam sie przytkało? kolega coś mi mówił o jakimś silniczku może zapowietrzone? a jezeli chodzi demontaz deski żeby się tam dostać to dam sam radę? teraz coraz zimmmmniej hehe :( i niewiem ile mi mechanik krzyknie pozdrawiam

[ Dodano: 15-11-2011, 19:43 ]
Aha a za jakim przyciskiem ? :?:
_________________
mario sc
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-11-2011, 20:35   

Trzeba zdemontować konsole centralną i zerknąc czy jak reguluje się temperature to czy porusza się klapa mieszalnika, jezeli silniczek stoi to sprawdzić napięcia na kostkach, jezeli silniczek się rusza, to albo cięgło wypadło, albo pękł plastykowy prowadnik, dostęp nie jest za dobry, ale dobrymi narzędziami da rade to zdemontować i zmontować przy minimalnym wkładzie pracy ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.