Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Cieknie olej ze skrzyni
Autor Wiadomość
orbit 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Tarnów
  Wysłany: 03-07-2011, 12:10   [EA2A/W 2.0] Cieknie olej ze skrzyni

Witam

Jako że mechanika jest mi znana tylko z bajek to mam pytanie co to jest?? i dlaczego kapie coś z tego?? Nie jakoś strasznie ale jak sie zatrzymam to mam kilka małych plamek pod autem.
Pierwsza fotka to całość elementu a druga zbliżenie na upaćkany w oleju kawełek


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Jakieś diagnozy??
Ostatnio zmieniony przez orbit 03-07-2011, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-07-2011, 12:15   

Jest to zaslepka piątego biegu , temat do przerobienia... :wink:

Zaczynamy od spuszczenia oleju ze skrzyni, demontujemy i czyscimy pozostałosci starego silikonu , pożądnie odtłuszcany składamy na silikon olejoodporny , przed montażem proponuje dokładne ogledziny czy owa "blaszka" nie jest skorodowana , bo czesto tak bywa ze z tego powodu sie poci olej przekładniowy :wink:
Ostatnio zmieniony przez deejay 03-07-2011, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
orbit 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-07-2011, 12:17   

kurcze ja nawet jeszcze nie zdążyłem 5 biegu wrzucić mam auto 3 dni. A jaki przewidujesz koszt mniej wiecej?? i co znaczy temat do przerobienia? :?:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-07-2011, 12:17   

To chyba skrzynia biegów. Trzeba spuścić olej, odkrecić tą przykrywkę, odtłuścić gdzie trzeba, nałożyć nowego silikonu i spokój. Widać, że już ktoś przy tym grzebał i to nieudolnie.
 
 
orbit 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-07-2011, 12:20   

no mam nadzieje że to tylko to bo jakby się coś ze skrzynią działo to jestem załatwiony, ale biegi wskaują idealnie to może nic sie nie dzieje. A i tak w poniedziałek mam do odbioru w sklepie olej do skrzyni bo zamierzałem go wymienić to chyba dobry pomysł
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-07-2011, 12:20   

orbit napisał/a:
A jaki przewidujesz koszt mniej wiecej?? i co znaczy temat do przerobienia?


roboty na max 30 min , dobry silikon za ok 30-40 zł i klucz nasadkowy 10 , troche wiedzy i po sprawie...
W warsztacie koszty takiego uszczelnienia nie powinny przekroczyc 80 zł moim zdaniem , wykonywałem to juz nie raz :wink: Ale uprzedzam do spr i wglądu jest ta blaszka , lubiała korodować i dlatego powstawały wycieki .
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-07-2011, 12:25   

deejay napisał/a:
roboty na max 30 min , dobry silikon za ok 30-40 zł i klucz nasadkowy 10 , troche wiedzy i po sprawie...
W warsztacie koszty takiego uszczelnienia nie powinny przekroczyc 80 zł moim zdaniem , wykonywałem to juz nie raz :wink: Ale uprzedzam do spr i wglądu jest ta blaszka , lubiała korodować i dlatego powstawały wycieki .


U mnie też zrobisz Bartek... :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
orbit 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-07-2011, 12:31   

dobra podjadę jutro do mojego mechanika i zobaczę co powie nic mu nie będę sugerował, a taką blasze idzie kupić czy jest taki myk że tylko w zestawie ze skrzynią za jedyne 1500 :mrgreen: :?: :?:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-07-2011, 12:37   

swinks_UK napisał/a:
U mnie też zrobisz Bartek...


zrobimy , nie tylko to .... :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.