Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Klepiace zawory
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 02-07-2011, 18:17   [2.8 TD] Klepiace zawory

Pare dni temu zaczely mi klepac zawory. Przy zimnym silniku znacznie bardziej slychac podczas przyspieszania, przy rozgrzanym mniej ale wydaje mi sie ze nadal klepia. Chyba spadla tez troche moc. Oleju bylo na dolnej kresce na bagnecie, dolalem do fulla ale za bardzo sie nic nie zmienilo.
Ma ktos jakies pomysly ?
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 03-07-2011, 11:17   

Faraonix napisał/a:
bardziej slychac podczas przyspieszania
tu raczej sprawdziłbym wtryski lub zapłon, zawory klepałyby cały czas tak samo
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 04-07-2011, 00:29   

Dzisiaj zmniejszylem dawke (na warsztacie mi pokrecili i kopci, przy tym pali jak smok) i opoznilem wtrysk (ustawilem jak byla fabryczna pompa), zobacze jak bedzie po regulacji. Moze wleje jakis plyn do czyszczenia wtryskow, koncowki wtryskiwaczy byly wymieniane jakies 30 tys. temu, przy okazji wymiany glowicy - zawory wszystko nowka bylo wtedy zakladane.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 04-07-2011, 10:13   

rico.1 napisał/a:
Faraonix napisał/a:
bardziej slychac podczas przyspieszania
tu raczej sprawdziłbym wtryski lub zapłon, zawory klepałyby cały czas tak samo


popieram , na zawory za wcześnie
przy złym ustawieniu zapłonu będzie chodził jak młockarnia , kiedyś przerabiałem temat w sharanie tdi gdzie pasek był przestawiony na pompie o 1 ząbek - skrajnie opóźniony
objawy muł paliwożerny kopciuch i klekot, po korekcji zapłonu-przesunięciu pompy jak nufka :)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 04-07-2011, 18:21   

Przestal klekotac, na zimnym mniej kopci, na cieplym nie zauwazylem kopcenia.
Jedyny problem taraz taki ze zrobila sie dziura w gazie przy obrotach 1300 - 1700.
Przy ruszaniu mul, dopiero jak zalapie obroty to idzie normalnie.
Moze mu za duzo opoznilem wtrysk ?
Wlalem taki srodek do czyszczenia

http://www.halfords.ie/we...tegoryId_212351

stosowal go ktos ?
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 04-07-2011, 21:07   

na koncówki wtrysków to jeszcze też za wczesnie chyba ,że jeździsz na mazucie :)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 04-07-2011, 22:35   

Tankuje na stacji :)
Koncowki wtryskow wymienilem przy przebiegu 110tys. Wymienialem glowice wiec byla okazja za jednym zamachem. Zobacze jak bedzie z tym cleanerem, a pozniej w razie czego delikatnie przyspiesze wtrysk.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 05-07-2011, 00:20   

Faraonix napisał/a:
Jedyny problem taraz taki ze zrobila sie dziura w gazie przy obrotach 1300 - 1700.
Przy ruszaniu mul, dopiero jak zalapie obroty to idzie normalnie.
Moze mu za duzo opoznilem wtrysk ?
Dokładnie :mrgreen: , ale poprawkę lepiej robić na czystym paliwie bez żadnych dodatków. Zapłon przyspieszasz tak, żeby wtryski delikatnie przygrywały ale tylko na zimnym silniku, zaraz po samym rozruchu. Na ciepłym tego już nie powinno być. A w sumie to wystarczyło tylko minimalnie opóźnić zapłon :biggrin:
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 05-07-2011, 19:10   

Kopcil niemilosiernie i palil 14 - 15 - dlatego zmniejszylem dawke (jak na lato to troche duzo). Wezme moze dzis przyspiesze delikatnie wtrysk i zobacze jak bedzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.