Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] problem z zapalaniem/akumulatorem
Autor Wiadomość
kacperkacper 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 1993 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-07-2011, 14:59   [CA1A 1.3] problem z zapalaniem/akumulatorem

Witam,


Problem polega na tym:
dziś auto stało całą noc po czym rano pieknie odpalilo i wykonałem krotki kurs, po ktorym stało 3h zaparkowane, po powrocie do auta akumulator byl kompletnie rozladowany. podczas postoju wszystkie swiatla byly wylaczone, radio wypiete. jedyne co chyba bylo wlaczone to ogrzewanie tylnej szyby ale to juz tak z tydzien i nie bylo problemow (wylacza sie gdy silnik gasnie?). Dodam ze do tej pory to drugi taki przypadek i jest identyczny. Ciekawstka jest ze po wejsciu do auta nie musialem wkladac kluczyka do stacyjki a swiecily sie kontrolki od oleju, akumulatora i recznego. nie wiem czy to jakis wplyw ale dzis raz mrugla kontrolka rezerwy.

i co Wy na to? :)
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-07-2011, 02:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-07-2011, 15:08   

kacperkacper a po co masz włączone ogrzewanie tylnej szyby przez cały czas?
Po pierwsze sprawdź czy dobrze ładuje Ci alternator.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
kacperkacper 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 1993 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-07-2011, 15:11   

zapomnialem wylaczyc, dzis zwrocilem na to uwage. po 15 minutach jazdy zaparkowalem pod domem i za kilka minut odpalil normalnie wiec chyba dobrze laduje?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-07-2011, 15:12   

Prawidłowość ładowania sprawdza się miernikiem, może masz aku do wyrzucenia. Zacznij od tego co napisałem w pierwszym poście...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
kacperkacper 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 1993 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-07-2011, 20:30   

akumulator i alternator są ok. problem chyba jest w stacyjce, akumulator byl dzis naladowany a mimo to kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony. jakies zwarcie w stacyjce czy cos takiego?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-07-2011, 20:38   

kacperkacper napisał/a:
kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony.
To masz chyba powód problemów.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
kacperkacper 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 1993 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-07-2011, 20:42   

andrew84 napisał/a:
kacperkacper napisał/a:
kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony.
To masz chyba powód problemów.


nie rozumiem :wink:

[ Dodano: 20-07-2011, 20:44 ]
i żeby nie zakladac nowego tematu jeszcze pytanie.
gdy skrece kierownice do oporu to czasem slychac piszczenie z okolicy koła - czym to moze byc spowodowane? powietrze sie dostalo do przewodow od pompy wspomagania?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-07-2011, 20:53   

kacperkacper napisał/a:
gdy skrece kierownice do oporu to czasem slychac piszczenie z okolicy koła
Może pasek wspomagania.
kacperkacper napisał/a:
andrew84 napisał/a:
kacperkacper napisał/a:
kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony.
To masz chyba powód problemów.


nie rozumiem :wink:

Przecież to nie jest normalny objaw jak wyłączysz zapłon, a kontrolki nadal się świecą. Szukaj przyczyny w stacyjce...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.