 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI nieprawidłowa praca na bigu jałow |
Autor |
Wiadomość |
szyniu
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 1 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 20-07-2011, 18:59 Mitsubishi Carisma 1.8 GDI nieprawidłowa praca na bigu jałow
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich mam problem z silnikiem GDI autko od czasu do czasu ma nie równe i zaniżone obroty jałowe (czasami zgaśnie).
Diagnostyka pokazuję błąd 56 zbyt niskiego ciśnienia paliwa (pompa paliwa w baku wymieniona ale bez zmian)
Gdy wchodzę w parametry silnika to ciśnienie na pompie podczas gdy silnik pracuje normalnie wynosi 4,200 MPa ale gdy się zaczyna falowanie to ciśnienie się waha od 3,000 do 4,500 MPa
Mało znam się na japońcach a to GDI to mój pierwszy przypadek dlatego zwracam się o pomoc wyczytałem coś na temat regulatora ciśnienia tylko gdzie się on znajduje i czy da się coś z nim zrobić itp.
z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym |
|
|
|
 |
NType
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo V40 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-07-2011, 19:37
|
|
|
Objawy oraz nr błędu wskazują na problemy z pompą wysokiego ciśnienia (to nie ta co jest w baku).
Poczytaj tutaj http://forum.mitsumaniaki...6fdeb1d6#908457
Regulator, o którym piszesz znajduje sie przy pompie WC |
|
|
|
 |
|
|