Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Kierownica do Galanta MOMO i naba
Autor Wiadomość
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 11-05-2009, 16:44   [EA2A 2.0] Kierownica do Galanta MOMO i naba

Chciałbym zamontować w swoim Galu kierownicę pochodzącą od Lancera EVO IX. Czy ktoś mi podpowie czy będę potrzebował nabę aby zainstalować kierownicę czy też obędzie się bez tego elementu?
Ostatnio zmieniony przez spidernet 11-07-2011, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-05-2009, 23:10   

Na pewno Evo 6-8 podejdą p&p. Jeśli Evo 9 też ma MOMO w standardzie to tak.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
JimBest 
Mitsumaniak


Auto: EA2A SE '98 T08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 53
Skąd: uć
Wysłany: 12-05-2009, 23:22   

Z tego co ja pamiętam to p&p podejdzie od evo 4-6 - te z następnych generacji już trzeba rzeźbić.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-05-2009, 23:40   

Zgadza się, mój błąd :oops:

Evo 4-6 p&p natomiast Evo 7-9 z rzeźbą.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 13-05-2009, 07:28   

To ja sie podepne pod temat :D
Czy w jakimkolwiek modelu byla montowana kierownica z obslugą radia :?:
Znaczy sie z guziczkami :mrgreen:
Ot, taka moja zachcianka :lol:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-05-2009, 10:17   

Jeśli chodzi o Galanta - nie.

Ale chyba któreś z terenówek miały taki bajer, no i obecnie Grandis ma.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 13-05-2009, 11:05   

Obecne Lancery, Outki, Grandisy mają radio w kierze.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 13-05-2009, 13:11   

yyy kupiłem kierę od EVO IX. "Rzeźbić" - co macie na myśli? Może wystarczy kupić nabę?
 
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 13-05-2009, 13:23   

swinks_UK napisał/a:
Jeśli chodzi o Galanta - nie


sie znaczy pomysł poszedł w :butthead:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-05-2009, 13:48   

spidernet napisał/a:
yyy kupiłem kierę od EVO IX. "Rzeźbić" - co macie na myśli? Może wystarczy kupić nabę?


Nie ogladałem dokładnie kiery od Ewci 7-9, ale chyba naba powinna wystarczyć w zupełności.

Wrzuć jakieś foty rozebranej, to może się coś poradzi wirtualnie :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 13-05-2009, 14:08   

no tak myślałem - NABA, tylko jaka?

Jak tylko kierownica dotrze to napiszę coś więcej. Jak narazie czekam na przesyłkę ;)

[ Dodano: 15-05-2009, 18:41 ]
No i mam pierwsze fotki MOMO... :)

Nie mam czasu jak narazie spasować kierownicy do mojego Galanta jednak zdążyłem na szybko zrobić fotkę elementu montującego.

Wiecie już czy to będzie pasowało?

 
 
 
JimBest 
Mitsumaniak


Auto: EA2A SE '98 T08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 53
Skąd: uć
Wysłany: 18-05-2009, 00:22   

Generalnie wygląda to na wycięcie i przespawanie środka ze starej kiery do nowej , albo (też cięcie i spawanie ) klina z kolunmy evci do galantowej ? Sprawdzone jedynie "virtualnie" - dlatego sam dałem sobie z tym spokój na etapie polowania na kiere.
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-05-2009, 00:48   

mocowanie kiery(klin) jest dłuzszy i szerszy w evo i ma srube z boku a nie jak w galancie centralnie... pospawac tez ciezko bo w evo jest naba metalowa a w galu alu. ja poswiecilem kiere od galanta i wycialem caly srodek i przykrecilem do kiery od evo,ale to jest tymczasowe rozwiazanie...
 
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 18-05-2009, 19:29   

Zakup NABY też nic nie da? :(
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-05-2009, 01:46   

nie wiem... ja zrobilem tak jak opisalem... nie wiem czy znajdziesz sama nabe do galanta:/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.