Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
WYPADANIE ZAPŁONU 3 CYLINDER
Autor Wiadomość
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 26-01-2019, 17:47   WYPADANIE ZAPŁONU 3 CYLINDER

witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy potrzebuje pomocy duzo czytałem o tym watku ale potrzebuje swiezego podejscia do sprawy . a wiec posiadam galanta 2002r 2,5v6 tiptronic wypada mi zapłon na 3 cylindrze wymienione zostało : kopułka palec swiece nawet przełożyłem cały aparat zapłonowy z drugiego mojego galanta i nic dalej wypada czasami świeci sie czek i na biegu jałowym drzy silnik mierzyłem kompresje na kazdym cylindrze było dobrze ok 13 barów założyłem tez drugi wtrysk na tym nieszczesnym cilindrze i nic nadal to samo skończyły mi sie pomysły kazy terop sporo mnie kosztował a efektów BRAK !!!!! prosze o pomoc znalazłem wymarzony egzemplasz wydałem wszystkie pieniadze a auto nie chodzi jak na galanta przystało .
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-01-2019, 18:26   

Masz LPG? Jeśli tak to szukaj przyczyny we wtryskiwaczach od gazu.
_________________

 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 26-01-2019, 20:18   

mam nowa instalacje bedzie sprawdzona aczkolwiek raczej nie jset to wina gazu gdyz na pb to samo moze troche mniej trzesie silnikiem kurcze poprzednim galantem nalatałem 80 tys na gazie i nic takiego nie miało miejsca i staszy egzemplarz z wiekszym przelotem ech....
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-01-2019, 23:55   

abdul, nie miałem gazu i również miałem podobne objawy, zresztą z tego co czytam, dużo ludzi się z tym boryka.
3Diamenty4Koła, niestety, nikt nie znalazł jeszcze definitywnego rozwiązania na wypadanie zapłonu, ja ugryzłem temat od strony elektryki, tak jak Ty, nic to nie zmieniło. Wymienione wszystko oprócz aparatu.
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 27-01-2019, 09:02   

dwoch mechaników twierdzi ze to wina głowicy ale dla mnie to za drogie zeby sprawdzic bardzo dziwne dla mnie jest to ze auto jezdzi normalnie nie bierze oleju nie pali paliwa wiecej niz norma przewiduje myslałem o autoryzowanym serwisie mitsubichi ale raczej nie stać mnie na ich usługi a c o gorsze też mogoą guzik powiedziec
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11140
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-01-2019, 11:18   

Kupiłeś auto z gazem? czy sam montowałeś? Jeśli montowałeś, to czy przed montażem był ten problem?

ps. stawiaj znaki interpunkcyjne, bo czytać tego nie można :?
_________________

 
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 27-01-2019, 14:14   

bez gazu kupiłem niby na samej waszce było ok a napewno lepiej niz na gazie teraz jak pracuje na pb to napewno mniej trzesie silnikiem czy wypada zapłon przy pracy na benzynie tego nie wiem na gazie na bank słychac po pracy silnika
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11140
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-01-2019, 14:33   

No to chyba już wiesz co zrobić :wink: Pojeździć na benzynie kilka dni, i jeśli problem nie wystąpi,to przyczyny szukaj w instalacji gazowej( tak jak kolega powyżej sugerował ) . Jeśli kłopot będzie nadal, to może być problem z montażem wiązki instalki. Generalnie sprawdziłbym obwód wtryskiwaczy tego cylindra.
_________________

 
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 27-01-2019, 15:57   

tak zrobie zatnkuje benzyny i ten tydzień będe jeżdził tylko na pb a w sobote jestem umówiony z gazownikiem który robił montaż

[ Dodano: 27-01-2019, 15:57 ]
dziękuje za cenne porady :)
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
Lukaszdzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII 2,5 V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2017
Posty: 9
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-01-2019, 22:31   

Ja walczyłem 2 miesiące z wypadaniem zapłonu przy przyspieszaniu i ustało chyba po wymianie przewodów ponieważ jeszcze tego samego dnia wyczyściłem zaśniedziałą masę od silnika do grodzi ale chyba nie ma to takiego wpływu na szarpanie?

Przewody miałem nowe Janmora i wymieniłem na NGK.

LPG Łatwo sprawdzić jak masz dłuższe wężyki można przełożyć wtyczki i wężyki na krzyż i zobaczyć czy dalej przerywa na tym samym cylindrze.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-01-2019, 08:10   

Lukaszdzi napisał/a:
tego samego dnia wyczyściłem zaśniedziałą masę od silnika do grodzi ale chyba nie ma to takiego wpływu na szarpanie?
Ta masa jest bardzo ważna dla układu zapłonowego (miedzy kolektorem a sciana grodziowa)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 29-01-2019, 14:42   

masy nie oglądałem w sobote jade do mojego gazownika i on ma kminić z wtryskami też mi mówił o przekładaniu na krzyż wiec coś może wkońcu sie wyjaśni bo juz szlak człowieka trafia poprzedni galant z resztą nadal go mam nie miał takich problemów do dziś lata aż się ruda z tyłu sypie :biggrin:
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-01-2019, 16:28   

Lukaszdzi napisał/a:
Przewody miałem nowe Janmora i wymieniłem na NGK.

u mnie to samo ale moje Janmory chyba coś pogryzło...

miałem wypadanie zapłonów tylko na LPG, tylko na wolnych obrotach i tylko na włączonej sprężarce...
wyszło przypadkiem, jak włożyłem rękę i mnie walnęło...
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 29-01-2019, 18:21   

szczęściarz :wink: ja już mam dość tej zagadkowej historii wypadającego zapłonu .

[ Dodano: 29-01-2019, 18:23 ]
mase dzisiaj wyczyściłem i w sumie to nic nie dało
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2019, 21:48   

Miałem kiedyś u siebie na warsztacie też taki przypadek z wypadaniem zapłonów . Auto wędrowało od mechanika do mechanika , powymieniali wszystko co możliwe w układzie zapłonowym wraz z nowym aparatem zapł. i nadal nic. Auto trafiło w moje ręce , wiec zacząłem od podstaw czyli ciśnienie sprężania i co sie okazało na jednym cylindrze prawie 1,5 bara mniej , wiec przystąpiłem do weryfikacji . Po demontażu pokrywy zaworów ukazał sie pięknie wytarty wałek rozrządu na krzywce , który po prostu "zle" sterował pracą zaworów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.