 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wysokie obroty Carisma 1.8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
kaban89
Nowy Forumowicz
Auto: VW Polo6n, CarismaGDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2011 Posty: 1 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 12-08-2011, 05:43 Wysokie obroty Carisma 1.8 GDI
|
|
|
Witam
Mam takie zapytanie dla tych którzy sie znają:
Miesiąc temu jechałem obejrzeć ładną Carisme GDI 1.8 125, wszystko było pięknie zwróciłem uwagę na obroty, były w normie miedzy 800 a 1000.
Wczoraj przyjechałem drugi raz na jazdę próbną i zauważyłem ze obroty silnika są za wysokie na luzie, miedzy 1400 a 1600 ( i nie chciały zejść niżej) oraz nie wyczuwałem tej liczby koni tej mocy. (tylko na 1 biegu przy takiej liczbie obrotów, ruszał naprawdę ostro jak z kopyta, a na 4 biegu jadąc 60km/h wcisnąłem pedał w podłogę i wcale mną nie szarpnęło, obroty rosły ale nie tak szybko jak powinny)
Właściciel był na wczasach zrobił możne jakieś 1000km w sumie od mojej ostatniej wizyty.
W sobotę jadę już z pieniędzmi, ale chciałbym sie dowiedzieć co to za dolegliwość czy to cos poważnego, co radzicie, co o tym myślicie??
Kolega który był ze mną twierdzi ze obrotomierz przekłamuje, a z kolei w googlach wyczytałem ze być moze jest to wina małej ilosci płynu w chłodnicy (muszę to sprawdzić).
Proszę o szybką odpowiedz, bo jeśli będzie to mała, drobna usterka to starguje cenę |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 13-08-2011, 15:05
|
|
|
Jak chcesz żeby Cię szarpnęło przy 60 to wrzuć 2 a nie 4 ... 4 i 60 to okolice 2k RPM, więc czego się spodziewasz po 4 cylindrach i 125km? Co do wysokich obrotów to mój też tak ma czasami, przykładowo wrzucając na luz i stając na światłach pokazuje okolice 1,5k (chociaż też mam wrażenie że przekłamuje) a po paru minutach jazdy już schodzi do okolic 800. |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
fenix872
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI 125 KM 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 146 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-08-2011, 15:31
|
|
|
kaban89 napisał/a: | a na 4 biegu jadąc 60km/h wcisnąłem pedał w podłogę i wcale mną nie szarpnęło |
no to faktycznie dramat, nie wiem czego się spodziewasz, nie jest to samochód sportowy.
a co do wyższych obrotów po odpaleniu.. nie było przypadkiem nieco chłodniej?? może ssanie się na chwile załączyło?
Przekłamania obrotomierza?? dziwna teoria
a kwestię płynu chłodniczego łatwo możesz sprawdzić, instrukcji chyba nie potrzebujesz |
_________________ Szybko jeździsz... wolno Cię niosą... |
|
|
|
 |
Ginger1021
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 186 Skąd: Olsztyn/Łajsy
|
Wysłany: 18-08-2011, 01:45
|
|
|
kaban89 napisał/a: | a na 4 biegu jadąc 60km/h wcisnąłem pedał w podłogę i wcale mną nie szarpnęło, obroty rosły ale nie tak szybko jak powinny) |
Nie ma w tym nic dziwnego, przełożenia są długie i na dwójce do 110 km/h możesz pociągnąć. Jak chcesz aby szybciej przyśpieszała to zmieniaj biegi przy ok 5000 obr/min |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
|
|