[Cari 1.8 GDI] PIERWSZA OBSŁUGA PO ZAKUPIE PIERWSZE PROBLEMY |
Autor |
Wiadomość |
DIABEŁ
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Intense 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2011 Posty: 34 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 12-08-2011, 20:11 [Cari 1.8 GDI] PIERWSZA OBSŁUGA PO ZAKUPIE PIERWSZE PROBLEMY
|
|
|
Witam wszystkich klubowiczów Mam pytanie czy przy pierwszej obsłudze standardowo wymienić rozrząd olej filtry ,czy coś jeszcze ,na co zwrócić uwagę. Auto ma 150 tys. przebiegu wg. ks.serwisowej rok 1999 PIERWSZY problem to ciężka praca lewarka zmiany biegów przy suwie lewo prawo ,same biegi wchodzą w miarę dobrze ,czasami zamiast 3 wejdzie 5 lub na odwrót prawdopodobnie winne są tulejki Druga sprawa to brak mocy w zakresie 2500-4000 obrotów Powyżej i poniżej tych obrotów auto zbiera się dobrze Co morze być tego przyczyną ?
Pozdrawiam . |
|
|
|
 |
grzeniek
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 17-08-2011, 01:00
|
|
|
Temat rzeka, na lewarku zmiany biegów nie ma tuleji bo są linki, a z tym zbieraniem to zacznij od układu paliwowego bo co gdi to inna historia, trzeba szukać. |
_________________ Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
DIABEŁ
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Intense 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2011 Posty: 34 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 17-08-2011, 18:39
|
|
|
Dzięki za wskazówkę moje pytanie ile jest filtrów paliwa do wymiany |
|
|
|
 |
rzoberto
Mitsumaniak Robert

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 286 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 17-08-2011, 19:34
|
|
|
Jeśli przed liftem to z tego co mi wiadomo jeden przy lewym nadkolu pod skrzynką bezpieczników (taka czarna bańka). Są też filterki przy pompach paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia ale o tym można poczytać używając szukajki.
Ja bym sprawdził jeszcze olej w skrzyni.
Możesz też przeczyścić przepustnicę - opis na forum i nauczyć cari obrotów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
mar1us
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 31 Skąd: Strzelce
|
Wysłany: 19-08-2011, 16:58
|
|
|
Z biegami miałem to samo, trzeba odnaleźć połączenie tych linek z skrzynią i tam jest taka dźwignia, czy jakoś tak to można nazwać, no to jest nie osłonięte i rdzewieje jak autko postoi. Najlepiej to rozkręcić, wyczyścić i nasmarować, opcja mniej pracochłonna to wd-40 i dużo psikać i rozruszać.
A jest mniej więcej stojąc przodem do auta po prawej stronie z dołu pomiędzy pompą a puszką filtra powietrza, najlepiej tam patrzeć jak ktoś rusza biegami. |
|
|
|
 |
DIABEŁ
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Intense 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2011 Posty: 34 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 19-08-2011, 17:57
|
|
|
Dzięki za pomoc mar1us |
_________________
 |
|
|
|
 |
|