 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
MSS 1,9did nierównomierna praca w zakresie 2000-3000 obr/min |
Autor |
Wiadomość |
alpejski
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 2 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 22-08-2011, 22:09 MSS 1,9did nierównomierna praca w zakresie 2000-3000 obr/min
|
|
|
Witam. Niedawno kupiłem MSS 1,9 did 102KM. Po kilku dniach użytkowania zauważyłem, że ma wadę polegającą na tym, że jak delikatnie rozpędzam samochód, to w zakresie od 2000 do 3000 obrotów, a może nawet ciut wyżej, zachowuje się tak jakbym dodawał i ujmował mu gazu ( "ciągnie" z przerwami). Wymieniony został już przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania turbiny i zawór turbiny - bez efektu. Czy ktoś z Forumowiczów spotkał się z taką usterką i może coś podpowiedzieć? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
elvisek
Mitsumaniak
Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Mińsk Maz.
|
Wysłany: 23-08-2011, 09:13
|
|
|
Od razu bez bicia się przyznaję, że nie znam się na samochodach i dopiero na MSS będę się uczył opierając się o forum.
Co do Twojego problemu, może to głupie, ale czy to nie jest efekt klimatyzacji ? Często tu czytałem, że przed wyprzedzaniem wyłaczają klimę. Sam taki efekt pulsowania gazu odczuwałem podczas jazdy, i zrzucałem to właśnie na działającą cyklicznie klimę.
Jeśli wyskoczyłem jak Filip, to powiedzcie to pojde w kacik dalej sie uczyc |
|
|
|
 |
alpejski
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 2 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 23-08-2011, 16:40
|
|
|
Witam. Falowanie występuje przy wyłączonej klimie. Po włączeniu klimy bardziej się nasila. Samochód był podpinany pod komputer, który nie wykazał błędów. Dzisiaj po odpięciu wiązki od zaworu EGR obawy ustały. Czy znaczy to, że zawór jest uszkodzony, czy nie ma takiej pewności, tzn. czy odpięcie EGR może ukrywać usterkę innego elementu? Pozdrawiam.
Problem rozwiązany. Winny był zawór EGR. Być może wystarczyłoby go przeczyścić, niestety przy próbie go wyjęcia rozpadł się na dwie części, więc został wymieniony. |
|
|
|
 |
|
|