Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSS 1,9did nierównomierna praca w zakresie 2000-3000 obr/min
Autor Wiadomość
alpejski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 2
Skąd: Pulawy
Wysłany: 22-08-2011, 22:09   MSS 1,9did nierównomierna praca w zakresie 2000-3000 obr/min

Witam. Niedawno kupiłem MSS 1,9 did 102KM. Po kilku dniach użytkowania zauważyłem, że ma wadę polegającą na tym, że jak delikatnie rozpędzam samochód, to w zakresie od 2000 do 3000 obrotów, a może nawet ciut wyżej, zachowuje się tak jakbym dodawał i ujmował mu gazu ( "ciągnie" z przerwami). Wymieniony został już przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania turbiny i zawór turbiny - bez efektu. Czy ktoś z Forumowiczów spotkał się z taką usterką i może coś podpowiedzieć? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
 
 
elvisek 
Mitsumaniak

Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Mińsk Maz.
Wysłany: 23-08-2011, 09:13   

Od razu bez bicia się przyznaję, że nie znam się na samochodach i dopiero na MSS będę się uczył opierając się o forum.

Co do Twojego problemu, może to głupie, ale czy to nie jest efekt klimatyzacji ? Często tu czytałem, że przed wyprzedzaniem wyłaczają klimę. Sam taki efekt pulsowania gazu odczuwałem podczas jazdy, i zrzucałem to właśnie na działającą cyklicznie klimę.

Jeśli wyskoczyłem jak Filip, to powiedzcie to pojde w kacik dalej sie uczyc :)
 
 
alpejski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 2
Skąd: Pulawy
Wysłany: 23-08-2011, 16:40   

Witam. Falowanie występuje przy wyłączonej klimie. Po włączeniu klimy bardziej się nasila. Samochód był podpinany pod komputer, który nie wykazał błędów. Dzisiaj po odpięciu wiązki od zaworu EGR obawy ustały. Czy znaczy to, że zawór jest uszkodzony, czy nie ma takiej pewności, tzn. czy odpięcie EGR może ukrywać usterkę innego elementu? Pozdrawiam.



Problem rozwiązany. Winny był zawór EGR. Być może wystarczyłoby go przeczyścić, niestety przy próbie go wyjęcia rozpadł się na dwie części, więc został wymieniony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.