 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:33 |
[MSS ALL] HAMULCE Tarcze |
Autor |
Wiadomość |
all [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 13:24 [MSS ALL] HAMULCE Tarcze
|
|
|
Witam,
właśnie dowiedziałem się, że mam przednie tarcze do wymiany. Czy to normalne przy 60 tys? Mam wrażenie, że ciągle zmieniam tarcze.
Klocki były wymieniane regularcznie, pczy czym ostatnio zastosowano zamienniki. Może były zbyt twarde klocki? Z drugiej zas strony Auto GT powiedzieli, że są OK i zamontowali....
To chyba najdroższe hamulce na świecie )) |
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-02-2009, 10:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Fido__ [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 16:15
|
|
|
60 tys to bardzo normalny wynik |
|
|
|
 |
all [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 17:42
|
|
|
Fido__ napisał/a: | 60 tys to bardzo normalny wynik |
To przynajmniej o tyle dobrze, że to normalne
Jako ciekawostka, ile może przegląd kosztować po 60k km - 1850 PLN . |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13-12-2005, 19:38
|
|
|
Fido__ napisał/a: | 60 tys to bardzo normalny wynik |
Na co normalny wynik Na tarcze |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 21:01
|
|
|
przy 60 tys konczylem swoj drugi zestaw tarcz i 3,5 zestaw klockow.
wszystko zalezy od stylu jazdy.
co do przegladu to np. moj ostatni przeglad przy 160tys kosztowal 2965zl ale to nie znaczy ze tyle kosztuje olej itd, w twoim przypadku pewnie tez oprocz normalnego przegladu doszlo kilka spraw do wymiany (same tarcze pewnie ok 700zl), wiec takie pisanie jest spooooro na wyrost. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 13-12-2005, 23:22
|
|
|
arturro napisał/a: | przy 60 tys konczylem swoj drugi zestaw tarcz i 3,5 zestaw klockow.
wszystko zalezy od stylu jazdy.
co do przegladu to np. moj ostatni przeglad przy 160tys kosztowal 2965zl |
tos zaszalal co wymieniales ze az tyle wyszlo?? niech zgadne - maglownice?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 23:26
|
|
|
maglownica kosztuje grosze ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2005, 00:15
|
|
|
to nie wiem co wy te tarcze, jecie? moje E15 po 20 latach i 230 tysiącach było na oryginalnych, fabrycznych tarczach. fakt - zjechanych, ale fabrycznych.
moim zdaniem 100 tysięcy to minimum na oryginałach... ja bym zmierzyl ich grubość i sprawdził czy mnie w chu nie robią. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 14-12-2005, 00:25
|
|
|
arturro napisał/a: | maglownica kosztuje grosze ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl |
to se wacikow nie kupie zaczne odkladac na przeglad |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-12-2005, 00:34
|
|
|
Matejko napisał/a: | arturro napisał/a: | maglownica kosztuje grosze ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl |
to se wacikow nie kupie zaczne odkladac na przeglad |
mnie to przeraża....mam 152 tysiące i jak mam tyle beknąc za przegląd przy 160, to kto wie, czy na allegro nie będzie ogłoszenia "sedan na części" |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 14-12-2005, 09:29
|
|
|
Chooper napisał/a: | Matejko napisał/a: | arturro napisał/a: | maglownica kosztuje grosze ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl |
to se wacikow nie kupie zaczne odkladac na przeglad |
mnie to przeraża....mam 152 tysiące i jak mam tyle beknąc za przegląd przy 160, to kto wie, czy na allegro nie będzie ogłoszenia "sedan na części" |
tak ale 135 masz zrobione zagramanica, a artur wszystko zrobil prawie po polsce nie musze dalej pisac o co chodzi, sedan trafil do polski z przebiegiem 135tys i zawieszenie w miare okej, htb mial 55tys i po 70tys w polska bylo wytluczone ze lol |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Fido__ [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2005, 09:33
|
|
|
Wszystko zależy od stylu jazdy. Czy jeździsz w długie trasy, czy raczej po mieście, gdzie hamuje się co chwila. Czy hamujesz silnikiem. Czy jeździsz płynnie... Wszystkie te elementy wpływają zasadniczo na zużycie tarcz. Nadal uważam, że 60 tys to zupełnie normalny wynik. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-12-2005, 09:50
|
|
|
shovel napisał/a: | to nie wiem co wy te tarcze, jecie? moje E15 po 20 latach i 230 tysiącach było na oryginalnych, fabrycznych tarczach. fakt - zjechanych, ale fabrycznych.
moim zdaniem 100 tysięcy to minimum na oryginałach... ja bym zmierzyl ich grubość i sprawdził czy mnie w chu nie robią. |
może produkty stricte japońskie są bardziej wytrzymałe - ja też miałem do niedawna oryginalne tarcze - jeśli dobrze oceniam przebieg, to przejechały jakieś 205 tkm, ostatnie klocki (z JC) - 85 tkm - cały zestaw nie był zużyty (tarcze nie miały jeszcze min. wymiaru, a klocków było po 5mm), wymieniłem z przyzwoitości... |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3600 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-12-2005, 10:51
|
|
|
shovel napisał/a: | moje E15 po 20 latach i 230 tysiącach było na oryginalnych, fabrycznych tarczach. fakt - zjechanych, ale fabrycznych. |
Taa ale wtedy nie było EBD i skuteczność takiego hamowania była nieco inna Jeśli chodzi o przebiegi tarcz hamulcowych w nowoczesnych autach - nie nastawiałbym się na dłuższą eksploatację niż 80-100 tysięcy a i to przy założenieu, że nie skrzynia biegów nie stygnie (o samochodach sportowych nie wspomnę - Imprezka STI po 25 tysiach tarcze won )
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2005, 15:26
|
|
|
arturro napisał/a: | w twoim przypadku pewnie tez oprocz normalnego przegladu doszlo kilka spraw do wymiany (same tarcze pewnie ok 700zl) |
Komplet przednich tarcz Brembo do MSS kosztował mnie 400 PLN...
A za cały przegląd po 70 kkm (tarcze, klocki na obu osiach, płyny) zapłaciłem około 1kPLN. MSS 1.3, nie ASO (specjaloizacja japońce, znana firma), czerwiec tego roku.
Krzyzak napisał/a: |
może produkty stricte japońskie są bardziej wytrzymałe - ja też miałem do niedawna oryginalne tarcze - jeśli dobrze oceniam przebieg, to przejechały jakieś 205 tkm, ostatnie klocki (z JC) - 85 tkm - cały zestaw nie był zużyty (tarcze nie miały jeszcze min. wymiaru, a klocków było po 5mm), wymieniłem z przyzwoitości... |
Ale w MSS tak jakoś idą... Klocki i tarcze lecą bardzo szybko. Coś mi się wydaje, że tam są trochę małe hamulce do masy wozu (felga standard 14") i aby hamował daje sie takie mocno trące zestawy... coby sie toto zatrzymywało w miarę przyzwoicie.
Pzdrw. |
|
|
|
 |
|
|