Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:33
[MSS ALL] HAMULCE Tarcze
Autor Wiadomość
all
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 13:24   [MSS ALL] HAMULCE Tarcze

Witam,

właśnie dowiedziałem się, że mam przednie tarcze do wymiany. Czy to normalne przy 60 tys? Mam wrażenie, że ciągle zmieniam tarcze.

Klocki były wymieniane regularcznie, pczy czym ostatnio zastosowano zamienniki. Może były zbyt twarde klocki? Z drugiej zas strony Auto GT powiedzieli, że są OK i zamontowali....

To chyba najdroższe hamulce na świecie ;) ))
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-02-2009, 10:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Fido__
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 16:15   

60 tys to bardzo normalny wynik
 
 
all
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 17:42   

Fido__ napisał/a:
60 tys to bardzo normalny wynik



:shock: To przynajmniej o tyle dobrze, że to normalne :twisted:

Jako ciekawostka, ile może przegląd kosztować po 60k km - 1850 PLN ;) .
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 13-12-2005, 19:38   

Fido__ napisał/a:
60 tys to bardzo normalny wynik

Na co normalny wynik :?: Na tarcze :?:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 21:01   

przy 60 tys konczylem swoj drugi zestaw tarcz i 3,5 zestaw klockow.
wszystko zalezy od stylu jazdy.
co do przegladu to np. moj ostatni przeglad przy 160tys kosztowal 2965zl ale to nie znaczy ze tyle kosztuje olej itd, w twoim przypadku pewnie tez oprocz normalnego przegladu doszlo kilka spraw do wymiany (same tarcze pewnie ok 700zl), wiec takie pisanie jest spooooro na wyrost.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 13-12-2005, 23:22   

arturro napisał/a:
przy 60 tys konczylem swoj drugi zestaw tarcz i 3,5 zestaw klockow.
wszystko zalezy od stylu jazdy.
co do przegladu to np. moj ostatni przeglad przy 160tys kosztowal 2965zl


tos zaszalal co wymieniales ze az tyle wyszlo?? niech zgadne - maglownice?? :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 23:26   

maglownica kosztuje grosze :D ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki :shock: , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 00:15   

to nie wiem co wy te tarcze, jecie? moje E15 po 20 latach i 230 tysiącach było na oryginalnych, fabrycznych tarczach. fakt - zjechanych, ale fabrycznych.
moim zdaniem 100 tysięcy to minimum na oryginałach... ja bym zmierzyl ich grubość i sprawdził czy mnie w chu nie robią.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 14-12-2005, 00:25   

arturro napisał/a:
maglownica kosztuje grosze :D ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki :shock: , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl



to se wacikow nie kupie :D zaczne odkladac na przeglad :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-12-2005, 00:34   

Matejko napisał/a:
arturro napisał/a:
maglownica kosztuje grosze :D ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki :shock: , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl



to se wacikow nie kupie :D zaczne odkladac na przeglad :mrgreen:



mnie to przeraża....mam 152 tysiące i jak mam tyle beknąc za przegląd przy 160, to kto wie, czy na allegro nie będzie ogłoszenia "sedan na części" :mrgreen:
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 14-12-2005, 09:29   

Chooper napisał/a:
Matejko napisał/a:
arturro napisał/a:
maglownica kosztuje grosze :D ja zmienilem sprzeglo i praktycznie wsio z tylnego zwieszenia i w tym momencie nie napisze przeciez ze przeglad w carismie przy 160 tys kosztuje prawie 3 klocki :shock: , moglem sobie tego nie wymieniac, a za oleje zaplacilbym ok 600zl



to se wacikow nie kupie :D zaczne odkladac na przeglad :mrgreen:



mnie to przeraża....mam 152 tysiące i jak mam tyle beknąc za przegląd przy 160, to kto wie, czy na allegro nie będzie ogłoszenia "sedan na części" :mrgreen:



tak ale 135 masz zrobione zagramanica, a artur wszystko zrobil prawie po polsce nie musze dalej pisac o co chodzi, sedan trafil do polski z przebiegiem 135tys i zawieszenie w miare okej, htb mial 55tys i po 70tys w polska bylo wytluczone ze lol
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Fido__
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 09:33   

Wszystko zależy od stylu jazdy. Czy jeździsz w długie trasy, czy raczej po mieście, gdzie hamuje się co chwila. Czy hamujesz silnikiem. Czy jeździsz płynnie... Wszystkie te elementy wpływają zasadniczo na zużycie tarcz. Nadal uważam, że 60 tys to zupełnie normalny wynik.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2005, 09:50   

shovel napisał/a:
to nie wiem co wy te tarcze, jecie? moje E15 po 20 latach i 230 tysiącach było na oryginalnych, fabrycznych tarczach. fakt - zjechanych, ale fabrycznych.
moim zdaniem 100 tysięcy to minimum na oryginałach... ja bym zmierzyl ich grubość i sprawdził czy mnie w chu nie robią.

może produkty stricte japońskie są bardziej wytrzymałe - ja też miałem do niedawna oryginalne tarcze - jeśli dobrze oceniam przebieg, to przejechały jakieś 205 tkm, ostatnie klocki (z JC) - 85 tkm - cały zestaw nie był zużyty (tarcze nie miały jeszcze min. wymiaru, a klocków było po 5mm), wymieniłem z przyzwoitości...
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-12-2005, 10:51   

shovel napisał/a:
moje E15 po 20 latach i 230 tysiącach było na oryginalnych, fabrycznych tarczach. fakt - zjechanych, ale fabrycznych.

Taa ale wtedy nie było EBD i skuteczność takiego hamowania była nieco inna ;) Jeśli chodzi o przebiegi tarcz hamulcowych w nowoczesnych autach - nie nastawiałbym się na dłuższą eksploatację niż 80-100 tysięcy a i to przy założenieu, że nie skrzynia biegów nie stygnie (o samochodach sportowych nie wspomnę - Imprezka STI po 25 tysiach tarcze won ;) )

Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Robert Bryl
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 15:26   

arturro napisał/a:
w twoim przypadku pewnie tez oprocz normalnego przegladu doszlo kilka spraw do wymiany (same tarcze pewnie ok 700zl)


Komplet przednich tarcz Brembo do MSS kosztował mnie 400 PLN...
A za cały przegląd po 70 kkm (tarcze, klocki na obu osiach, płyny) zapłaciłem około 1kPLN. MSS 1.3, nie ASO (specjaloizacja japońce, znana firma), czerwiec tego roku.

Krzyzak napisał/a:

może produkty stricte japońskie są bardziej wytrzymałe - ja też miałem do niedawna oryginalne tarcze - jeśli dobrze oceniam przebieg, to przejechały jakieś 205 tkm, ostatnie klocki (z JC) - 85 tkm - cały zestaw nie był zużyty (tarcze nie miały jeszcze min. wymiaru, a klocków było po 5mm), wymieniłem z przyzwoitości...


Ale w MSS tak jakoś idą... Klocki i tarcze lecą bardzo szybko. Coś mi się wydaje, że tam są trochę małe hamulce do masy wozu (felga standard 14") i aby hamował daje sie takie mocno trące zestawy... coby sie toto zatrzymywało w miarę przyzwoicie.

Pzdrw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.