Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:02 |
Nierówna praca silnika-spadek mocy. |
Autor |
Wiadomość |
marek_3535
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 26-07-2011, 20:56 Nierówna praca silnika-spadek mocy.
|
|
|
Jako nowy, na wstępie chciałbym wszystkich przywitać.
Wydawało mi się że z tym problemem poradzę sobie,ale wyszło niestety inaczej.
Outlander 1 poj.2000 bez turbiny.Założony gaz.Problem jest taki.Po odpaleniu silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach.Także na wysokich obrotach da się wyczuć delikatne przerywanie.Odczuwalny spadek mocy na wszystkich biegach.Pierwsze skojarzenia to układ zaplonowy lub zasysanie lewego powietrza,tym bardziej,że na kompie wyszedł błąd wypadanie zapłonów na drugim cylindrze,po skasowaniu błędu wyszedl następny błąd -wypadanie zapł. na trzecim cylindrze(dziwna rzecz).Wymienilem cewki i przewody wysokiego napięcia,wymieniłem świece i filtry.Niestety żadnej poprawy.Silnik pracuje coraz gorzej i od czasu do czasu wyskoczy błąd o wypadaniu zapłonów.
Dodam jeszcze,że że tak samo chodzi na benzynie jak i na gazie.Pozdrawiam-Marek. |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 26-07-2011, 21:21
|
|
|
Jeżeli w tym motorze jest ręczna regulacja zaworów to sprawdź luzy. Możliwe również, że auto na gazie jeździło na nieprawidłowej mieszance (ubogiej) i podpalone są gniazda zaworowe. |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-07-2011, 16:19
|
|
|
w tym motorze jest hydrauliczna regulacja zaworow |
|
|
|
 |
marek_3535
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 28-07-2011, 18:18
|
|
|
Czyli zawory odpadają.Sprawdziłem kompresję na 1 garze-11 na 2,3 i 4 - po 13.Czy ta różnica na pierwszym może mieć wpływ na to?Dziwne jest to że silnik chodzi coraz gorzej,a komputer nic nie wykrywa.Objaw jest identyczny jakby co chwilę pojawiał się zanik iskry na którymś cylindrze.Dziwne jest też to że po wyjęciu wszystkich świec wszystkie mają prawidłowy kolor.Nie ma żadnych różnic.Zastanawiam się nad czujnikiem położenia wału,tylko boję się w ciemno kupować ze względu na ceny części. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 01-08-2011, 10:31
|
|
|
Być może masz ustawioną na zbyt małą dawke lub zbyt ubogą dawkę paliwa |
|
|
|
 |
deska
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 08-09-2011, 17:12
|
|
|
Witam.
Sprawdź ponownie cewki zaplonowe najlepiej pomierz rezystancje. U mnie było podobnie, okazało się że nowa cewka (zamiennik) od początku nie trzymał parametrów. Zamieniłem na używany i wszystko wróciło do normy.
Powodzenia |
|
|
|
 |
Duńczyk
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 12 Skąd: ?????
|
Wysłany: 15-09-2011, 23:45
|
|
|
Miałem podobne problemy. Na komputerze wychodził błąd składu mieszanki, nawet gdy silnik pracował tylko na benzynie. Była nieszczelność przy reduktorze gazowym. Silnik zasysał "lewe" powietrze. Szczególnie po uruchomieniu zimnego silnika (ssanie automatyczne) samochód nie chciał jechać, dławił się. Po zlikwidowamiu nieszczelności jest wszystko OK. |
|
|
|
 |
|