Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nierówne zużycie klocków
Autor Wiadomość
nerx 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Kombi 1,6 Sport 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Chorzów
  Wysłany: 20-03-2011, 19:46   nierówne zużycie klocków

Witam ,

dzisiaj zauważyłem że z lewej strony z tyłu mam już końcówke klocka a z drugiej prawie cały. Czy ktoś się spotkał z czymś takim ? Wydaje mi się, że tarcza z lewej strony ma większą temperaturę. Dźwignia ręcznego jest dosyć luźna można tu leży przyczyna? a może coś nie tak z szczękami, przewodami, tłoczki ???
Ostatnio zmieniony przez nerx 20-03-2011, 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kgebczyk 
Forumowicz

Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 121
Skąd: Radom
Wysłany: 20-03-2011, 20:02   

czym prędzej sprawdź czy cylinderek Ci sie nie zablokował ;)
ja jestem już "po" operacji wymiany klocków więc wiem co piszę :)

PS: zużycie nie zurzycie...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-03-2011, 21:27   

Albo tak jak pisze kolega powyżej - zapieka się tłuczek, albo prowadnice zacisku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 22-03-2011, 20:18   

Linka ręcznego nei ma nic do rzeczy bo masz z tyłu hamulce bębnowo-tarczowe.
A co do zapiekania to chłopaki mają rację. Sprawdź zacisk
_________________
 
 
sajluna 
Nowy Forumowicz
olowek

Auto: lancer 2.0 k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: wrc
Wysłany: 28-03-2011, 22:50   

w moim przypadku tłoczek zacisku hamulcowego - tył
regeneracja pomogła, ale na krótko

może wiecie gdzie mozna kupic tłoczek ?
 
 
Prodigy 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI LANCER 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-09-2011, 21:49   

Mój 2.0 Sport kombi 2003. Mam to samo, dokładnie lewy tył. To już 2x, czyściłem go, pomogło na 5000km i tyle... moja ocena to wada fabryczna, spodziewaj się też problemów przy wymianie tulejek do tylnich wahaczy... dostanie ich graniczy z cudem...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.