Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant VR4 (E39A) 1988 do wzięcia
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-12-2011, 09:18   Galant VR4 (E39A) 1988 do wzięcia

Na stronie CVR4 pojawił się Galant E39A VR4 do wzięcia za 2000 GBP. Wygląda na to, że prawdziwy rodzynek.
http://www.clubvr4.com/fo...8130#post678130
Zdaje sie, ze ogłoszenie jest w dziale tylko dla klubowiczów, więc je przeflancuję tutaj.

Opis:
Car History
Hi Guys, considering selling my beloved Galant Vr4. Its been a great little project but I'm looking for a camper or american pickup and I don't have the space for both with the other cars too.
Ive had the car for 3 years and it has done very little miles. It came with no history, so I started to keep a good history as much as I could and the car has a wallet, manual and load of receipts.
Ive done a lot of work to the car, including new pads and discs all round, new tyres, new wheels etc. I have receipts for many thousands for the work done and id rather not add it up!. Its very well equipped with 4 wheel steer and 4 wheel drive as well as climate control and an electric sunroof. All electrics work.
The car has superb power, with little happening below 2000rpm. After which it flies and sounds superb. The car rides very very hard since adding the Evo suspension and the thick ARB's all round, but the handling is excellent.
I will miss it loads, its never let me down even though it'll be running 300+ bhp. As mentioned above, I would like £2000 for it, which I think is a bargain I'm afraid I'm not open to offers as I think it is a good price. Anything less and I would likely keep it.
Ive probably not answered a lot of questions, but feel free to ask away.
Modifications.
The car looks quite nice and standard but has had a number of modifications. The headline performance modifications from my records are as follows:
poly bushes & selby HD anti roll bars fitted
evo 8 suspension fitted
exedy evo 1 fast road clutch
Evo 8 560cc Injectors
dejon intake with 1g K&N, 2g MAF, Iceman 2g Maf converter & Dejon K&N adapter
C&C 400mm 63mm pipe with flange and 8mm vacume nipple
fitted samco radiator kit
63mm stainless and samco hoses for upper intercooler
63mm stainless and samco hoses for throttle body intake
cusco front strut brace
2g larger throttle body intake
NGK Powerleads
1/2 size race battery
K&N cone filter
Rspec manual boost controller fitted
TD05 Big 16g Turbo fitted
Evo 3 Manfold fitted
Emanage Blue fitted and tuned to 1 bar
Custom full turbo back exhaust fitted (no cat)
Other information.
My Retro Rides thread which goes into more detail can be found here: http://retrorides.proboar....page=3#1454045
Bad bits
Its in very useable condition but I'll be very honest about it. Please note the following negatives:
1. Bodywork is generally good and has had a respray at some point, but has started to bubble on one wing and the spoiler.
2. Solid ride as mentioned above
3. Electric window drivers side is slow (could be the race battery in the cold)
4. Seats are old school, very soft and very 80's
5. It makes the odd squeek now and then from the suspension or ARB's since fitting. I like it, it makes me laugh everytime, but I thought it worth mentioning.


Zdjęcia:






Cena: 2000 GBP
Lokalizacja: Glasgow
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 23-12-2011, 09:49   

Tak czytam listę modów i stwierdzam, że z oryginalnych części mechanicznych to chyba mało tam zostało co ?
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
carlRP 
Mitsumaniak

Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 145
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-12-2011, 19:41   

No po prostu bajka ;] jak bym sprzedał mojego GTI to odrazu brałbym go :) My Dream :D haha
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-12-2011, 19:47   

Cudne :D Szkoda, że nie mam na takie cudo pieniądza ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2011, 19:56   

To import z Japonii ;)
Fajne cacko, szkoda, że teraz
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 23-12-2011, 20:22   

Może rosomak kupi :P
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
carlRP 
Mitsumaniak

Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 145
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2011, 14:51   

MOże oddam mu w rozliczeniu mojego GTi :D <LOL> :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.