[E57A 2.0D] Płyn do układu wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
rzulf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: SCE
|
Wysłany: 01-09-2011, 12:03 [E57A 2.0D] Płyn do układu wspomagania
|
|
|
Czy mógbły ktoś mi powiedzieć, gdzie znajduje się wlew płynu do układu wspomagania? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-09-2011, 12:35
|
|
|
ten czarny zbiorniczek po prawej jak otworzysz maskę to zbiorniczek płynu wspomagania
Taki nie duży tuż przed nadkolem i mocowaniem silnika, czarny ze srebrną nakrętką na której jest nalepka z napisem Power Steering Fluid o ile jeszcze tą nalepkę masz |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rzulf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: SCE
|
Wysłany: 01-09-2011, 14:31
|
|
|
Na allegro znalazłem zdjęcie
Jeszcze się chcę upewnić czy to na pewno to.
A jaki płyn najlepszy jest dla galanta? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-09-2011, 14:47
|
|
|
dokładnie to jest to
Serwisówka podaje specyfikacje ATF Dextron lub dextron 2 ( nie wiem czy takie są bo to serwisówka z 93 roku ) a ja jeszcze nie wymieniałem go
a jakiej firmy to racze bez większego znaczenia sądzę to jest tylko płyn do wspomagania
Wchodzi litr w cały układ z tego co serwisówka podaje |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rzulf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: SCE
|
Wysłany: 01-09-2011, 21:32
|
|
|
Widziałem tutaj temat o piskach przy skręcaniu kierownicy i ja mam właśnie to samo. Mam nadzieje, że samo dolanie płynu wystarczy.
Wymiana całkowita płynu jest skomplikowana? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-09-2011, 00:57
|
|
|
Jeszcze tego nie robiłem więc ciężko mi powiedzieć spuścić płyn nie problem ( tylko nie na syfić pod maską to sztuka heh bo ciężko trochę gdzieś tam miseczkę podłożyć czy coś )
Nie jestem pewien bo jeszcze się nie interesowałem ale układ chyba jest samo odpowietrzający się tylko po zalaniu trzeba odpalić auto i skręcić kołami na max w lewo a potem w prawo najlepiej kilka razy a potem uzupełnić braki w zbiorniczku coś tak kiedyś słyszałem ale najlepiej niech wypowie się ktoś z doświadczeniem ja dopiero pod koniec miesiąca będę montował układ wspomagania kierownicy u siebie w samochodzie ( jestem po swapie silnika) |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rzulf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: SCE
|
Wysłany: 02-09-2011, 22:14
|
|
|
Zajrzałem i zobaczyłem, że płynu jest dużo w zbiorniku.
Czym mogą być spowodowane piski? Coś z paskiem od pompy? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11178 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-09-2011, 22:39
|
|
|
Może wystarczyć naciągnięcie paska |
_________________
 |
|
|
|
 |
rzulf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: SCE
|
Wysłany: 16-09-2011, 11:39
|
|
|
Piszę znowu, bo problem wrócił a nawet jest gorzej. Teraz jest duży pisk od razu po włączeniu silnika a przy kręceniu kierownica pisk się nasila i zaczynają migać prawie wszystkie kontrolki.
Jaka może być przyczyna ? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-09-2011, 14:53
|
|
|
Jak wszystkie kontrolki świrują to może być problem z ładowaniem czyli problem z alternatorem lub paskiem alternatora
Pierwsze co sprawdź naciąg i stan paska alternatora nie ma tutaj żartów z paskiem alternatora bo masz diesla który jest wrażliwy na przegrzanie a na pasek alternatora prócz alternatora napędza też pompę wody więc pasek nie może się ślizgać
Jak to nie to będziemy myśleć dalej ale najpierw sprawdź go |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rzulf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: SCE
|
Wysłany: 23-09-2011, 17:59
|
|
|
Okazało się, że faktycznie pasek alternatora był poluzowany, ponieważ cały alternator się ruszał. Zobaczyłem, że nie mam śruby tej, która trzyma alternator od dołu. Nie wiem jak to się stało, że jej nie ma.
Nakrętka z lewej strony się wysunęła i nie mogę z powrotem jej wsadzić przez ten otwór od alternatora. Co powinienem zrobić, aby się udało? |
|
|
|
 |
|