Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Płyn do układu wspomagania
Autor Wiadomość
rzulf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: SCE
Wysłany: 01-09-2011, 12:03   [E57A 2.0D] Płyn do układu wspomagania

Czy mógbły ktoś mi powiedzieć, gdzie znajduje się wlew płynu do układu wspomagania?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-09-2011, 12:35   

ten czarny zbiorniczek po prawej jak otworzysz maskę to zbiorniczek płynu wspomagania

Taki nie duży tuż przed nadkolem i mocowaniem silnika, czarny ze srebrną nakrętką na której jest nalepka z napisem Power Steering Fluid o ile jeszcze tą nalepkę masz :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rzulf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: SCE
Wysłany: 01-09-2011, 14:31   

Na allegro znalazłem zdjęcie

Jeszcze się chcę upewnić czy to na pewno to.

A jaki płyn najlepszy jest dla galanta?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-09-2011, 14:47   

dokładnie to jest to

Serwisówka podaje specyfikacje ATF Dextron lub dextron 2 ( nie wiem czy takie są bo to serwisówka z 93 roku :) ) a ja jeszcze nie wymieniałem go
a jakiej firmy to racze bez większego znaczenia sądzę to jest tylko płyn do wspomagania :)

Wchodzi litr w cały układ z tego co serwisówka podaje
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rzulf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: SCE
Wysłany: 01-09-2011, 21:32   

Widziałem tutaj temat o piskach przy skręcaniu kierownicy i ja mam właśnie to samo. Mam nadzieje, że samo dolanie płynu wystarczy.

Wymiana całkowita płynu jest skomplikowana?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-09-2011, 00:57   

Jeszcze tego nie robiłem więc ciężko mi powiedzieć spuścić płyn nie problem ( tylko nie na syfić pod maską to sztuka heh bo ciężko trochę gdzieś tam miseczkę podłożyć czy coś :P )

Nie jestem pewien bo jeszcze się nie interesowałem ale układ chyba jest samo odpowietrzający się tylko po zalaniu trzeba odpalić auto i skręcić kołami na max w lewo a potem w prawo najlepiej kilka razy a potem uzupełnić braki w zbiorniczku coś tak kiedyś słyszałem ale najlepiej niech wypowie się ktoś z doświadczeniem ja dopiero pod koniec miesiąca będę montował układ wspomagania kierownicy u siebie w samochodzie :) ( jestem po swapie silnika)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rzulf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: SCE
Wysłany: 02-09-2011, 22:14   

Zajrzałem i zobaczyłem, że płynu jest dużo w zbiorniku.

Czym mogą być spowodowane piski? Coś z paskiem od pompy?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-09-2011, 22:39   

Może wystarczyć naciągnięcie paska 8)
_________________

 
 
 
rzulf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: SCE
Wysłany: 16-09-2011, 11:39   

Piszę znowu, bo problem wrócił a nawet jest gorzej. Teraz jest duży pisk od razu po włączeniu silnika a przy kręceniu kierownica pisk się nasila i zaczynają migać prawie wszystkie kontrolki.

Jaka może być przyczyna ?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-09-2011, 14:53   

Jak wszystkie kontrolki świrują to może być problem z ładowaniem czyli problem z alternatorem lub paskiem alternatora

Pierwsze co sprawdź naciąg i stan paska alternatora nie ma tutaj żartów z paskiem alternatora bo masz diesla który jest wrażliwy na przegrzanie a na pasek alternatora prócz alternatora napędza też pompę wody więc pasek nie może się ślizgać

Jak to nie to będziemy myśleć dalej ale najpierw sprawdź go
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rzulf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 22
Skąd: SCE
Wysłany: 23-09-2011, 17:59   

Okazało się, że faktycznie pasek alternatora był poluzowany, ponieważ cały alternator się ruszał. Zobaczyłem, że nie mam śruby tej, która trzyma alternator od dołu. Nie wiem jak to się stało, że jej nie ma.
Nakrętka z lewej strony się wysunęła i nie mogę z powrotem jej wsadzić przez ten otwór od alternatora. Co powinienem zrobić, aby się udało?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.