Colt CA0 zgasł i umarł |
Autor |
Wiadomość |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2011, 07:52 Colt CA0 zgasł i umarł
|
|
|
Witam,
w sobotę mój Colcik zgasł i już nie odpalił, wczoraj zaciągnąłem go do siebie na warsztat i zacząłem sprawdzać.
po 1 nie ma iskry
po 2 zauważyłem, że palec i kopułka są lekko nadpalone.
i teraz moje pytanie myślicie, że to wina tylko palca i kopułki?
przypomnę, że w tym aucie już 2 razy spalił się komputer i 2 razy aparat :/
proszę o pomoc |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-08-2011, 08:30
|
|
|
Idę o zakład, że moduł zapłonowy w aparacie szlag trafił. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2011, 16:02
|
|
|
londolut, po raz 3 ??? nie załamuj mnie bo podpale tego colta!! |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-08-2011, 18:40
|
|
|
Deo, a regenerowales czy zmieniales na uzywke? Jesli to drugie to nie ma sie co dziwic. Te aparaty to jednak wadliwe w CAO byly... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2011, 21:21
|
|
|
Damian - weź sprawdź kondensator, który jest przy aparacie zapłonowym - czy w ogóle jest podłączony. Bo takie padaczki, to często jego sprawka.
Czasem się ukrusza miejsce mocowania przewodu do kondensatora. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-08-2011, 00:50
|
|
|
Deo, włoż tam 1.8 DOHC tam nie ma aparatu |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2011, 10:28
|
|
|
Wymienialem na uzywki.
Rosomak to juz nie w tym colcie
P.s. ja tam nie widze wogole kondensatora
Zaraxz wyciagne aparat i moze uda mi sie z 3 zrobic jeden
[ Dodano: 25-08-2011, 11:15 ]
Ok aparat rozebrany na drobne.
Kto pamieta jak pomierzyc cewke i modul? Mialem gdzies to w manualu ale juz nie pamietam gdzie to bylo...
[ Dodano: 05-09-2011, 03:20 ]
jutro spróbuję rozebrać kolejne 2 aparaty które padły wcześniej.
W sumie to mogę kupić cewkę i modół tylko wolę najpierw to pomierzyć, ale nie bardzo wiem jak
przejrzałem manuala ale nic konstruktywnego nie znalazłem.
Bardzo mi zależy by tego colta doprowadzić do stanu używalności a w późniejszym czasie do ideału nawet z tym powgniatanym dachem chcę zrobić porządek...
Proszę o pomoc w temacie...
Jak wielu z was wie ten colt należał do agnieszki vel. spiryt i dlatego chcę go "odpicować"... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2011, 16:50
|
|
|
londolut, przegrałeś
dziś po zmianie aparatu (aparat swoją drogą również był uszkodzony) i ECU (podmieniłem na drugie sprawne) okazało się, że dalej brak iskry
dobrałem się do rozrządu...
po zdjęciu osłony ujrzałem pasek jeszcze z napisami, ale coś mnie tchnęło i poprosiłem brata by mi zakręcił silnikiem.
efekt?
wałek rozrządu stał w miejscu. no to heja rozbieram rozrząd i...
po założeniu nowego paska mając nadzieję, że będzie ok okryłem brak sprężania
jutro z rana rwę głowicę i zobaczę ile zaworów poszło... |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 27-09-2011, 17:18
|
|
|
ile km przejechane na pasku ? |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2011, 17:19
|
|
|
max 30tyś
[ Dodano: 28-09-2011, 20:18 ]
no i dziś zerwałem głowicę
  
z rozpięciem osprzętu i podkręcaniu wszystkiego zajęło mi to ok 1h20min
jutro z rana zawiozę głowicę do sprawdzenia na oko widać:
1 zawór wydechowy na I-szym cylindrze - dostał strzał od tłoka (są ślady)
2 zawory ssące na III-cim cylindrze - dostały strzała od tłoka (są ślady)
na II-gim cylindrze sprężanie było ok
a na IV-tym było słabe ale na oko nie widać niczego
jutro jeszcze naftą zaleje cylindry by sprawdzić w jakim stanie są pierścienie
A jeśli się okaże, że głowicę da radę odratować za niskie koszta to pewnie mając ją na wierzchu to coś dłubnę, by poszukać parę koników na polance |
|
|
|
 |
|