Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt CA0 zgasł i umarł
Autor Wiadomość
Deo
[Usunięty]

  Wysłany: 24-08-2011, 07:52   Colt CA0 zgasł i umarł

Witam,
w sobotę mój Colcik zgasł i już nie odpalił, wczoraj zaciągnąłem go do siebie na warsztat i zacząłem sprawdzać.
po 1 nie ma iskry
po 2 zauważyłem, że palec i kopułka są lekko nadpalone.

i teraz moje pytanie myślicie, że to wina tylko palca i kopułki?
przypomnę, że w tym aucie już 2 razy spalił się komputer i 2 razy aparat :/

proszę o pomoc ;)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-08-2011, 08:30   

Idę o zakład, że moduł zapłonowy w aparacie szlag trafił.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2011, 16:02   

londolut, po raz 3 ??? nie załamuj mnie bo podpale tego colta!!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-08-2011, 18:40   

Deo, a regenerowales czy zmieniales na uzywke? Jesli to drugie to nie ma sie co dziwic. Te aparaty to jednak wadliwe w CAO byly...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-08-2011, 21:21   

Damian - weź sprawdź kondensator, który jest przy aparacie zapłonowym - czy w ogóle jest podłączony. Bo takie padaczki, to często jego sprawka.
Czasem się ukrusza miejsce mocowania przewodu do kondensatora.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-08-2011, 00:50   

Deo, włoż tam 1.8 DOHC tam nie ma aparatu :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2011, 10:28   

Wymienialem na uzywki.
Rosomak to juz nie w tym colcie :)

P.s. ja tam nie widze wogole kondensatora :)
Zaraxz wyciagne aparat i moze uda mi sie z 3 zrobic jeden :)

[ Dodano: 25-08-2011, 11:15 ]
Ok aparat rozebrany na drobne.
Kto pamieta jak pomierzyc cewke i modul? Mialem gdzies to w manualu ale juz nie pamietam gdzie to bylo...

[ Dodano: 05-09-2011, 03:20 ]
jutro spróbuję rozebrać kolejne 2 aparaty które padły wcześniej.

W sumie to mogę kupić cewkę i modół tylko wolę najpierw to pomierzyć, ale nie bardzo wiem jak :(
przejrzałem manuala ale nic konstruktywnego nie znalazłem.

Bardzo mi zależy by tego colta doprowadzić do stanu używalności a w późniejszym czasie do ideału nawet z tym powgniatanym dachem chcę zrobić porządek...

Proszę o pomoc w temacie...

Jak wielu z was wie ten colt należał do agnieszki vel. spiryt i dlatego chcę go "odpicować"...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2011, 12:21   

Może porady kolegi Krzysia Ci się przydadzą:
http://forum.mitsumaniaki...ighlight=#97133
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2011, 16:50   

londolut, przegrałeś :twisted:

dziś po zmianie aparatu (aparat swoją drogą również był uszkodzony) i ECU (podmieniłem na drugie sprawne) okazało się, że dalej brak iskry :evil:

dobrałem się do rozrządu...
po zdjęciu osłony ujrzałem pasek jeszcze z napisami, ale coś mnie tchnęło i poprosiłem brata by mi zakręcił silnikiem.
efekt?
wałek rozrządu stał w miejscu. no to heja rozbieram rozrząd i...


po założeniu nowego paska mając nadzieję, że będzie ok okryłem brak sprężania :(
jutro z rana rwę głowicę i zobaczę ile zaworów poszło...
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-09-2011, 17:18   

ile km przejechane na pasku ?
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2011, 17:19   

max 30tyś :evil:

[ Dodano: 28-09-2011, 20:18 ]
no i dziś zerwałem głowicę :)

z rozpięciem osprzętu i podkręcaniu wszystkiego zajęło mi to ok 1h20min :)
jutro z rana zawiozę głowicę do sprawdzenia na oko widać:
1 zawór wydechowy na I-szym cylindrze - dostał strzał od tłoka (są ślady)
2 zawory ssące na III-cim cylindrze - dostały strzała od tłoka (są ślady)
na II-gim cylindrze sprężanie było ok :)
a na IV-tym było słabe ale na oko nie widać niczego :?
jutro jeszcze naftą zaleje cylindry by sprawdzić w jakim stanie są pierścienie :)
A jeśli się okaże, że głowicę da radę odratować za niskie koszta to pewnie mając ją na wierzchu to coś dłubnę, by poszukać parę koników na polance :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.