Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2.0 TD Kombi Międzybrodzie
Autor Wiadomość
emilok 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 145
Skąd: Andrychów
Wysłany: 24-05-2011, 14:57   [EAx 97-04] Galant 2.0 TD Kombi Międzybrodzie

Oglądałem ten samochód osobiście, ale niestety jestem laikiem jeśli chodzi o sprawdzanie samochodów przed kupnem. Odnośnie wszystkich urządzeń to wydają się działać, auta nie ściąga przy hamowaniu, minimalnie przy przyspieszaniu ściąga w prawo, ale byćmoże dlatego że droga nie jest równa (jest lekkie nachylenie w kierunku jeziora). Skrzynia biegów jak w opisie, synchronizatory padnięte. Właściciel potrafi z 3 zredukować do 2 przy użyciu 1, mnie się to nie udało (musiałem się całkowicie zatrzymać na drodze -ale wstyd- :D :D ). Ogólnie w górę biegi wchodzą bez problemów, w dół na 2 lub 1 to katorga.

Nadwozie dość dobrze utrzymane, szyby wszystkie posiadają jedno oznaczenie, w środku nie widać żadnych uszkodzeń.

Proszę Was Panowie o jakieś opinie, czytałem że skrzynie używki nie zawsze są sprawne a koszt synchronizatorów to ok 1500 zł.

http://otomoto.pl/mitsubi...-C19007050.html

Kod:
Cena (brutto):8 400 PLN / 2 130 EUR do negocjacji
Typ:Kombi
Wersja:VI
Rok produkcji:1997
Przegląd:10/2011
Ubezpieczenie:10/2011
Przebieg w km:221 000 km
Skrzynia biegów:manualna
Moc:90 KM (66 kW)
Pojemność skokowa:1998 cm³
Rodzaj paliwa:olej napędowy (diesel)
Kolor:bordowy-metallic
Liczba drzwi:4/5
Status pojazdu sprowadzonego:sprowadzony / zarejestrowany
Kraj pochodzenia:Austria
Kraj aktualnej rejestracji:Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, szyberdach, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe, pod. przednia szyba
Opis pojazdu:

Do sprzedania Misubishi Galant. Sprowadzony półtora roku temu z Austrii na własny użytek. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Książka serwisowa była prowadzona do przebiegu 170 tys. km. Ja sprowadziłem go z przebiegiem 187 tys. km. Od momentu sprowadzenia wymieniony został kompletny rozrząd oraz sprzęgło (auto nie było rozbite gdy je sprowadzałem). Około pół roku temu wymienione klocki hamulcowe. Co 10 tys. km wymieniany olej. Zgodnie z moją wiedzą auto jest bezwypadkowe (wszystkie szyby oryginalne Mitsubishi) oraz ma oryginalny przebieg (żadne elementy tpicerki nie są powycierane itp. w środku samochod wygląda prawie jaknowy). Auto ma 13 lat więc oczywiście są na nim drobne otarcia i małe wgniecenia. Dodam że samochód ma sprawną klimatyzację (klimatronic). Nie jestem handlarzem, auta używam na co dzień (co zresztą widać po przebiegu) - zapewniam że nigdy nie było z nim żadnych problemów. Średnie spalanie to 7 litrów / 100 km. Jestem uczciwym sprzedawcą dlatego z góry uprzedzam o jedynym mankamencie auta (aby w razie oględzin auta nie byli Państwo rozczarowani że nie odpowiada ono Państwa oczekiwaniom). Tym mankamentem jest synchronizator drugiego biegu (jeżeli interesuje Państwa ten model auta to napewno wiedza Państwo że jest to typowa usterka w modelach z silnikiem diesla). Niesprawny synchronizator powoduje ze redukcja z 3 biegu na 2 jest możliwa tylko przy prędkości poniżej 30 km/h. Wszystkie inne biegi (w tym zmiana z 1 na 2) działają idealnie. Tak jak pisałem wcześniej jest to typowa usterka w tych modelach i prędzej czy poźniej (przy przebiegu około 200 tys. km) wystapi u każdego. Ja sprowadziłem auto z tką skrzynią, początkowo miała zostać wymienion ale uważam że nie warto. Po paru kilometrach każdy przekona się że silnik jest na tyle elastyczny że nie stanowi to problemu. Nowy własciciel sam uzna czy oplaca się wymieniać synchronizator. Dodam że koszt nowego synchronizatora to około 600 zł. Używana skrzynia do tego modelu to wydatek okolo 800 zł.

 Starałem się dokładnie opisać smochód bo wiem jak to jest jechać kilkadziesiąt czy kilkaset kilometrów i zastać jakiś wrak. Samochód który oferuje jest naprawdę solidny - bezwypadkowy, z oryginalnym przebiegiem, zadbany i ekonomiczny. Przez caly czas jaki go użytkuje (przejchane 30 tys. km na przestrzeni połtyora roku) ani razu mnie zawiódł, nie było z nim najmniejszych problemów. Jeżeli kogoś interesuje dlaczego sprzedaje to powód jest taki że potrzebuje samochódu z napędem na 4 koła.

 W aucie zamontowane jest radio/mp3. Dodaje też zestaw kół zimowych w dobrym stanie.

 Chętnie odpowiem na pytania zarówno telefonicznie jak i mailowo.

 Mogę równiez rozpatrzeć ewentualnośc zamiany: interesują mnie samochody osobowe z napędem na 4 koła, terenowe i pick-upy - cena podobna do mojego lub ewentualnie dopłata z mojej strony do 5 tys. zł.



 
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 24-05-2011, 21:32   

Co do synchronizatorów: 2 kosztuje nowy 500 zł, a używka 200 zł.
emilok napisał/a:
Właściciel potrafi z 3 zredukować do 2 przy użyciu 1
Ja tak np. robię :wink: Podchodzi synchro z benzyny.

Ze zdjęć wiele nie widać, cena dobra, wydaję mi się, że auto ok. Musisz sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku, no i przebieg to jest najmniej ważną rzeczą w aucie, liczy się stan techniczny. Na drugi dzień możesz mieć inny przebieg :wink:

Co do skrzyni, lepiej wg mnie zrobić starą, myślę, że w 1000-1200 się idzie wyrobić w zależności od robocizny mechanika.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
berlov 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-05-2011, 22:39   

Też tak myślałem i robiłem starą i wyszło mi dobrze ponad 2 tysie , bo jak już skrzynia była rozbabrana to się okazało że jeszcze łożyska, dobrze by było sprzęgło wymienić itp. Ze już nie wspomnę że ze skrzynią walczyłem dobrych kilka miesięcy bo niby super ekstra specjalista od skrzyń 4 razy ją ściągał i rozbierał bo ciągle było coś nie tak...

Co do używki natomiast, to skoro każda skrzynia pada po 200 tysiącach ,to jaka jest szansa że ta którą kupisz będzie dobra ? Bo coś mi się nie zdaje żeby ktoś naprawiał skrzynie i ją sprzedawał :)

Tak więc jak nie masz naprawde sprawdzonego speca od skrzyń ja bym się napewno w taki zakup nie pakował
 
 
bear007 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-10-2011, 13:19   

emilok napisał/a:
Ja tak np. robię :wink: Podchodzi synchro z benzyny.

Ile kosztują nowe od benzyny?:) Generalnie ile kosztuje średnio robocizna?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 13-10-2011, 13:59   

bear007 napisał/a:
le kosztują nowe od benzyny?:

500 zł
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.