 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
legnum vs forester |
Autor |
Wiadomość |
tourism
Nowy Forumowicz
Auto: subaru 240km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: bieszczady
|
Wysłany: 08-08-2011, 09:46 legnum vs forester
|
|
|
tyle tylko mozna wyciagnąć z forestera 240 remap turbina itp. Owszem mozna wiecej ale to juz koszty dlatego interesuje mnie legnum prosze o wskazówki
- co znaczy S type
- jaki silnik najlepiej moc 280 oznaczenia
- no i buda do przerobienia
to tak na początek |
_________________ jest subaru ma być legnum |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2011, 09:51
|
|
|
IMO forek bedzie szybszy ze startu potem pewnie odwrotnie |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-09-2011, 18:46
|
|
|
A jaki tam jest moment w tych Foresterach i jak sie układa.
Bo tak gdybająć to z manualnym Legnumem poliftowym to jednak nie ma szans. Leggy z niewielkimi modami będzie coś pod 300 kucy plus 440Nm w momencie, więc jest juz czym ruszać...
Co do pytań:
- type_S to oznaczenie pakietu wyposażenia
- silnik był tylko jeden: 6A13TT. Miał następującą moc: 260 KM w automacie przedliftowym, 280 KM w automacie poliftowym, i we wszystkich wersjacj manualnych 280KM na kole zamachowym.
- oryginalnie były tylko w wersji RHD, więc kiera do przekłądki, a to jest skomplikowane o czym gdzie indziej na forum. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2011, 06:44
|
|
|
pół roku temu chciałem kupić forestera - wystarczyła mi 1 jazda próbna, by z tego pomysłu zrezygnować |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2011, 11:22
|
|
|
Wtedy co moim jezdziłes?? Bo Tobie wydech przeszkadzał ze było głosno
[ Dodano: 01-10-2011, 11:22 ]
A mi sie geba cieszy caly czas |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-10-2011, 21:35
|
|
|
drout napisał/a: | Wtedy co moim jezdziłes?? Bo Tobie wydech przeszkadzał ze było głosno | Dokładnie wtedy - niby turbo 2.5 a słabiutko ciągnął
ale to co najważniejsze, to nie wydech - brak komfortu w środku... po roku jeżdżenia Galantem V6 ze skórami zwyczajnie przyzwyczaiłem się do wygodnych foteli, ciszy i komfortu
a najważniejsza była pozycja lewego łokcia - podłokietnik w subaru jest za nisko a góra boczku drzwi za wysoko...
no nie szło mi by zająć wygodną pozycję...
do tego skalkulowałem koszty, że ten sam rocznik 3x droższy od Galanta, pali 1.5 więcej i serwis 2-3x droższy...
i odpuściłem |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 02-10-2011, 20:16
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | najważniejsza była pozycja lewego łokcia - podłokietnik w subaru jest za nisko a góra boczku drzwi za wysoko... | To o czym piszesz to drobiazgi. Ja przez kilka miesięcy nie umiałem się usadowić w OBK po Spejsie.
Forestera kupuje się z zupełnie innego powodu, dla zupełnie innych walorów. Jak pisałeś, poszedłeś w kierunku "Galant + łańcuchy" - nie wiem czy to właściwe rozwiązanie. Wątpię. Jak nagle dowali śniegiem to Baśka będzie zakładać łańcuchy na mrozie
Choć zależy jakie są u Ciebie zimy i jakie trafią się w najbliższych latach, bo z tym bywa różnie. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2011, 06:53
|
|
|
JCH napisał/a: | Jak nagle dowali śniegiem to Baśka będzie zakładać łańcuchy na mrozie |
Jacku - najpierw zorientowałem się w kwestii i nie będą to zwykłe łańcuchy, ale takie lepciejsze, które montuje się w 10 sekund. Co prawda swoje kosztują, ale właśnie na tym mi zależy. Zwyczajnie policzyłem sobie wszytko i te "drobiazgi" o których piszesz rozwaliły całą koncepcję zakupu - bo wolę kupić Gala za 10k, łańcuchy za 1500 zł niż 4x4 za 40k i się potem wkurzać, że codziennie!! jeżdżę niewygodnych autem, którego walory wykorzystam 2x w roku. 2x - bo tyle do tej pory miałem sytuacji, które wymagały pomocy, by mnie wyciągnąć... Dodam, że 2x od 4 zim na moim odludziu |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-10-2011, 15:16
|
|
|
Zgadzam sie z Darkiem ze faktycznie w zimie wykorzysta 4x4 "kilka" razy... dlatego tez odpuściłem soebie temat 4x4, choć kiedyś moze kupie dla siebie ale tylko do zabwy.
Co do łańcuchów w 10s.... to nie wiem, ale jak jest zaspa to chyba 10min trzeba sie odkopać i nadkola czyścić, no chyba ze zakładane będa w suchym garażu. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2011, 15:30
|
|
|
A mi sie lux jezdzi choc mysle o jakims misku EVO |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 14-02-2012, 23:13
|
|
|
Marcino napisał/a: | Zgadzam sie z Darkiem ze faktycznie w zimie wykorzysta 4x4 "kilka" razy... dlatego tez odpuściłem soebie temat 4x4, choć kiedyś moze kupie dla siebie ale tylko do zabwy.
Co do łańcuchów w 10s.... to nie wiem, ale jak jest zaspa to chyba 10min trzeba sie odkopać i nadkola czyścić, no chyba ze zakładane będa w suchym garażu. |
Sorry za może głupie pytanie, bo się nie znam na tym, ale czy łańcuchy to sie zakłada dopiero po wjechaniu w zaspę? Myślałem, ze troszkę wcześniej: np. jak napada sporo śniegu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-02-2012, 06:51
|
|
|
tommyc1 napisał/a: | ale czy łańcuchy to sie zakłada dopiero po wjechaniu w zaspę? |
u mnie jest specyficzna sytuacja, bo mam górkę jakieś 40 m długą z różnicą poziomów ok. 3m
i jak jest na niej lód, to czasem zamiast zjechać na dół, by móc się rozpędzić, to staję w poprzek i ani do przodu ani do tyłu
wtedy właśnie bym zakładał łańcuchy - ale na pewno nie byłaby to zaspa, bo koła napędowe są wtedy spoko dostępne |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2012, 23:15
|
|
|
Ja Wam powiem, że forka trzeba pokochac. Ja od pierwszej jazdy próbnej sie zakochałem i to trwa |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-03-2012, 07:01
|
|
|
drout napisał/a: | Ja od pierwszej jazdy próbnej sie zakochałem | doskonale Cie rozumiem - bo ja dokładnie odwrotnie... |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2012, 18:43
|
|
|
Rozumiem, miałem dokładnie takie uczucie kiedy jechalem outkiem diesel. Zadawałem sobie pytanie jak mozna cos takiego kupic |
|
|
|
 |
|
|