Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
legnum vs forester
Autor Wiadomość
tourism 
Nowy Forumowicz

Auto: subaru 240km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: bieszczady
Wysłany: 08-08-2011, 09:46   legnum vs forester

tyle tylko mozna wyciagnąć z forestera 240 remap turbina itp. Owszem mozna wiecej ale to juz koszty dlatego interesuje mnie legnum prosze o wskazówki
- co znaczy S type
- jaki silnik najlepiej moc 280 oznaczenia
- no i buda do przerobienia
to tak na początek
_________________
jest subaru ma być legnum
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2011, 09:51   

IMO forek bedzie szybszy ze startu potem pewnie odwrotnie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-09-2011, 18:46   

A jaki tam jest moment w tych Foresterach i jak sie układa.

Bo tak gdybająć to z manualnym Legnumem poliftowym to jednak nie ma szans. Leggy z niewielkimi modami będzie coś pod 300 kucy plus 440Nm w momencie, więc jest juz czym ruszać... :mrgreen:

Co do pytań:
- type_S to oznaczenie pakietu wyposażenia
- silnik był tylko jeden: 6A13TT. Miał następującą moc: 260 KM w automacie przedliftowym, 280 KM w automacie poliftowym, i we wszystkich wersjacj manualnych 280KM na kole zamachowym.
- oryginalnie były tylko w wersji RHD, więc kiera do przekłądki, a to jest skomplikowane o czym gdzie indziej na forum.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-09-2011, 06:44   

pół roku temu chciałem kupić forestera - wystarczyła mi 1 jazda próbna, by z tego pomysłu zrezygnować :)
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2011, 11:22   

Wtedy co moim jezdziłes?? Bo Tobie wydech przeszkadzał ze było głosno :mrgreen:

[ Dodano: 01-10-2011, 11:22 ]
A mi sie geba cieszy caly czas :twisted:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-10-2011, 21:35   

drout napisał/a:
Wtedy co moim jezdziłes?? Bo Tobie wydech przeszkadzał ze było głosno
Dokładnie wtedy - niby turbo 2.5 a słabiutko ciągnął :P
ale to co najważniejsze, to nie wydech - brak komfortu w środku... po roku jeżdżenia Galantem V6 ze skórami zwyczajnie przyzwyczaiłem się do wygodnych foteli, ciszy i komfortu :)
a najważniejsza była pozycja lewego łokcia - podłokietnik w subaru jest za nisko a góra boczku drzwi za wysoko...
no nie szło mi by zająć wygodną pozycję...
do tego skalkulowałem koszty, że ten sam rocznik 3x droższy od Galanta, pali 1.5 więcej i serwis 2-3x droższy...
i odpuściłem
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 02-10-2011, 20:16   

Krzyzak napisał/a:
najważniejsza była pozycja lewego łokcia - podłokietnik w subaru jest za nisko a góra boczku drzwi za wysoko...
To o czym piszesz to drobiazgi. Ja przez kilka miesięcy nie umiałem się usadowić w OBK po Spejsie.
Forestera kupuje się z zupełnie innego powodu, dla zupełnie innych walorów. Jak pisałeś, poszedłeś w kierunku "Galant + łańcuchy" - nie wiem czy to właściwe rozwiązanie. Wątpię. Jak nagle dowali śniegiem to Baśka będzie zakładać łańcuchy na mrozie :?:
Choć zależy jakie są u Ciebie zimy i jakie trafią się w najbliższych latach, bo z tym bywa różnie.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2011, 06:53   

JCH napisał/a:
Jak nagle dowali śniegiem to Baśka będzie zakładać łańcuchy na mrozie

Jacku - najpierw zorientowałem się w kwestii i nie będą to zwykłe łańcuchy, ale takie lepciejsze, które montuje się w 10 sekund. Co prawda swoje kosztują, ale właśnie na tym mi zależy. Zwyczajnie policzyłem sobie wszytko i te "drobiazgi" o których piszesz rozwaliły całą koncepcję zakupu - bo wolę kupić Gala za 10k, łańcuchy za 1500 zł niż 4x4 za 40k i się potem wkurzać, że codziennie!! jeżdżę niewygodnych autem, którego walory wykorzystam 2x w roku. 2x - bo tyle do tej pory miałem sytuacji, które wymagały pomocy, by mnie wyciągnąć... Dodam, że 2x od 4 zim na moim odludziu ;)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-10-2011, 15:16   

Zgadzam sie z Darkiem ze faktycznie w zimie wykorzysta 4x4 "kilka" razy... dlatego tez odpuściłem soebie temat 4x4, choć kiedyś moze kupie dla siebie ale tylko do zabwy.

Co do łańcuchów w 10s.... to nie wiem, ale jak jest zaspa to chyba 10min trzeba sie odkopać i nadkola czyścić, no chyba ze zakładane będa w suchym garażu.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2011, 15:30   

A mi sie lux jezdzi choc mysle o jakims misku EVO
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 14-02-2012, 23:13   

Marcino napisał/a:
Zgadzam sie z Darkiem ze faktycznie w zimie wykorzysta 4x4 "kilka" razy... dlatego tez odpuściłem soebie temat 4x4, choć kiedyś moze kupie dla siebie ale tylko do zabwy.

Co do łańcuchów w 10s.... to nie wiem, ale jak jest zaspa to chyba 10min trzeba sie odkopać i nadkola czyścić, no chyba ze zakładane będa w suchym garażu.


Sorry za może głupie pytanie, bo się nie znam na tym, ale czy łańcuchy to sie zakłada dopiero po wjechaniu w zaspę? Myślałem, ze troszkę wcześniej: np. jak napada sporo śniegu :D
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-02-2012, 06:51   

tommyc1 napisał/a:
ale czy łańcuchy to sie zakłada dopiero po wjechaniu w zaspę?

u mnie jest specyficzna sytuacja, bo mam górkę jakieś 40 m długą z różnicą poziomów ok. 3m
i jak jest na niej lód, to czasem zamiast zjechać na dół, by móc się rozpędzić, to staję w poprzek i ani do przodu ani do tyłu
wtedy właśnie bym zakładał łańcuchy - ale na pewno nie byłaby to zaspa, bo koła napędowe są wtedy spoko dostępne
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2012, 23:15   

Ja Wam powiem, że forka trzeba pokochac. Ja od pierwszej jazdy próbnej sie zakochałem i to trwa :twisted:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-03-2012, 07:01   

drout napisał/a:
Ja od pierwszej jazdy próbnej sie zakochałem
doskonale Cie rozumiem - bo ja dokładnie odwrotnie... :)
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2012, 18:43   

Rozumiem, miałem dokładnie takie uczucie kiedy jechalem outkiem diesel. Zadawałem sobie pytanie jak mozna cos takiego kupic :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.