 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Obroty silnika |
Autor |
Wiadomość |
zakis77
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 14-09-2011, 23:48 [3.2 DID] Obroty silnika
|
|
|
Witam ponownie.I mam do rozwiązania problem ,który zaczyna mnie doprowadzać do szału.Mianowicie chodzi o obroty silnika.Samochód pali super i jeździ bez zastrzeżeń ,ale tylko do momentu kiedy nie włączę klimatyzacji.Logiczne jest że po włączeniu klimy, obroty powinny delikatnie wzrosnąć.Jednak u mnie z ok 800>bez klimatyzacji robi się 1200>z włączoną klimatyzacja.Skrzynia automat i nie muszę Wam mówić jak uciążliwa staje się jazda. Nadmienię tylko,ze po zakupie w samochodzie znalazłem dokumenty z których wynika że pompa była naprawiana.Jeszcze raz zaznaczam,że po nocy czy kilkudniowym postoju ,samochód pali od strzała.Chwilkę trzyma lekko podwyższone obroty potem jak złapie temperaturę obroty spadają i wszystko jest w normie.Problem z wyższymi obrotami jest TYLKO przy włączonej klimie.Jakieś pomysły?Rok samochodu 2000 wersja V78 3.2 DID |
|
|
|
 |
koniusek
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 62 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 18-09-2011, 07:57
|
|
|
Mozliwe ze masz zle skalibrowana pompe wtryskowa po naprawie. Zadzwon sobie - PROFTEC MIEDZYRZECZ - 796411064 - bardzo profesjonalny diesel service. Ja właśnie odebrałem moje Pajero po naprawie min. pompy. Nikt nie umiał sobie z nim poradzić w Krakowie a oni w tydzień znaleźli i zrobili wszystko co było nie tak. Jest troche daleko ale niestety tu w małopolsce jeżeli chodzi o ten samochód jest kłopot z dobrym serwisem. |
|
|
|
 |
zakis77
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 18-09-2011, 22:22
|
|
|
Koniusek dzięki za info. zadzwonię i zapytam. |
|
|
|
 |
bolojang1
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 5D 3.2 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 3 Skąd: ponikła
|
Wysłany: 05-10-2011, 14:39
|
|
|
Witam. Według mnie w klimie pies jest pogrzebany. U znajomego w vw passacie też takie problemy z obrotami były, ale po wizycie u DOBREGO fachowca od klim problem znikł (według niego) fachman wymienił olej gdzieśtam w klimie. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-10-2011, 15:08
|
|
|
bolojang1 napisał/a: | Witam. Według mnie w klimie pies jest pogrzebany. U znajomego w vw passacie też takie problemy z obrotami były, ale po wizycie u DOBREGO fachowca od klim problem znikł (według niego) fachman wymienił olej gdzieśtam w klimie. |
Nie jest to możliwe. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 06-10-2011, 11:55
|
|
|
kolego,za regulację równomierności obrotów biegu jałowego odpowiadają czujniki: GMP, położenia pedału przyspieszenia, czujnik temp. zasysanego powietrza, czujnik ciśnienia doładowania, czujnik położenia dźwigni przyspieszenia (w pompie), czujnik gęstości paliwa (w pompie). Sygnały z tych czujników są przesyłane do sterownika i na podstawie zapisanego programu w pamięci PCM jest ustawiana dawka wtrysku, co odczuwasz jako odpowiednie obroty silnika masz walnięty któryś z czujników lub nawet kilka, sprawdź. Powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|