Podłączenie radia Blaupunkt w MO II i problem |
Autor |
Wiadomość |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 04-08-2012, 15:49 Podłączenie radia Blaupunkt w MO II i problem
|
|
|
Kupiłem sprzęt Blaupunkt New York 800 z Automapa, wszystko działa OK, mam natomiast problem z podłączeniem .Kupiłem gotowy adapter wszystko łatwo i prosto połączyłem .
kluczyk pozycja zapłon radio gra stacje zapamiętane po przełączeniu kluczyka na start radio wyłącza się i włącza ale stacji już nie pamięta.
radio włączone w czasie jazdy stacje zapamiętane , wyłączenie autka ponowne włączenie stacji nie pamięta
co z tym zrobić? |
Ostatnio zmieniony przez andrzejGb 04-08-2012, 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2012, 16:36
|
|
|
Musisz znaleźć jeszcze jeden przewód zasilający - na podtrzymanie pamięci. O ile pamiętam to blaupunkty wymagały podłączenia stałego zasilania do tego, a oprócz tego normalne zasilanie grubszym kablem. Ten jak widzę też potrzebuje. Sprawdź w instrukcji str. 22 schemat połączeń są tam na dole wyraźnie dwa kable zasilające z których jeden jest z bezpiecznikiem bezpośrednio do akumulatora. Pewnie nie masz go podłączonego. Fajne radyjko. Instrukcja jest tutaj http://www.blaupunkt.de/f...00001_BA_PL.pdf
[ Dodano: 04-08-2012, 16:37 ]
A może po prostu masz spalony na nim bezpiecznik |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 04-08-2012, 18:24
|
|
|
tak , zółty i czerwony to +, niebieski antena , czarny masa -
muszę sprawdzić bo wydawało mi sie jak porównywałem kostkę ISO od blaupunkta z adapterem to odwrotnie były kabelki żółtego z czerwonym
czy powodowało by takie objawy?
[ Dodano: 04-08-2012, 20:59 ]
sprawdziłem zamienione są tylko kolory kabli, zamiast czerwonego jest zółty ułożenie jak we wtyczce od blaupunkt. no chyba że we wtyczce blaupunkt jest namieszane albo radio ma jakiś problem
jeszcze jest kabel pomarańczowy w adapterze którego nie ma w wtyczce ISO blaupunkt |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-08-2012, 23:01
|
|
|
Zamień między sobą te dwa plusowe przewody zasilające (żółty i czerwony) i wszystko będzie ok. Te radyjka mają to odwrotnie niż inne firmy. |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 05-08-2012, 14:34
|
|
|
witam
dzięki, zamienione kabelki plusowe i działa jak należy
radio kupione bez automapy za 2000zł + ramka 208zł + adapter7,50zł , taniej niż chińczyk sprowadzony i oclony . |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 05-08-2012, 16:56
|
|
|
andrzejGb napisał/a: | witam
dzięki, zamienione kabelki plusowe i działa jak należy
radio kupione bez automapy za 2000zł + ramka 208zł + adapter7,50zł , taniej niż chińczyk sprowadzony i oclony . | Bardzo czesto jest tak ze miejsce kabelkow trzeba zamienic w kostkach. Tak samo mialem w module BT Parrot. Podlaczywszy wg instrukcji producenta, jednostka nie wylaczala sie po wylaczeniu zaplonu. Zamieniwszy kabelki jw, wszystko wrocilo do normy.
P.S Jakbys mial system RF, potrzebowalbys calkiem innego modulu do polaczenia radia pod wzmacniacz RF i sterowanie suba w bagazniku. Taki modul kosztuje okolo tysiaca zl w PL, lub 140 USD sprowadzajac bezposrednio ze Stanow. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 05-08-2012, 23:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-08-2012, 23:06
|
|
|
andrzejGb napisał/a: | radio kupione bez automapy za 2000zł + ramka 208zł + adapter7,50zł , taniej niż chińczyk sprowadzony i oclony . | nie taniej, ale na pewno lepiej. BTW Chińczyk współpracuje z RF. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
andrzejGb
Forumowicz
Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 207 Skąd: aaaaaa
|
Wysłany: 08-08-2012, 14:44
|
|
|
kable zamienione działa jak nalezy- trzyma pamięć stacji
co do ceny , może nie taniej niż chińczyk ale cena chińczyka z opłatami itp około 2000zł
no i gwarancja w chinach |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2012, 18:26
|
|
|
andrzejGb napisał/a: | może nie taniej niż chińczyk ale cena chińczyka z opłatami itp około 2000zł
no i gwarancja w chinach |
Najważniejsze, że pozbyłeś się tamtego fabrycznego badziewia |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 12-08-2012, 05:26
|
|
|
Nie rozumiem czemu taka duza firma nie potrafi cos od poczatku do konca zaprojektowac zeby dzialalo dobrze ??? Do ori zestawu nie mam juz sily , poza miastem nie moge sluchac niczego poza RM w miescie ciagle szumy , zestaw BT i jego dzialanie pozostawie bez komentarza. Ostatnio zastanawialem sie co mi sie podoba w Outku i wyszlo ze szyberdach i grzane fotele dzialaja jaki powinny a reszta to farsa za ktora zaplacilem sam . Wnetrze mojego samochodu wyglada gorzej niz firmowa Panda po 200kkm , fotel wkrotce sie rozpadnie albo wyjdzie gabka , buja sie ma wszystkie strony i piszczy, cala deska tlucze i skrzypi . Jestem zalamany tym samochodem i to co wiem na 100% nigdy nie kupie japonskiego samochodu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|